今day是星期五,同平時返工方式差唔多!!
但是我部NDS換咗另一隻GAME玩,就是TETRISDS (俄羅斯方塊DS)
同以前的TETRIS唔同,這隻GAME就是有2個畫面來玩!!
今日的工作量又是同平時一樣.............又是好多!!
最慘仲是,晚上6點幾仲要落雨。搞到我要淋雨!!
不過,淋都是幾滴雨!!
(今朝我有睇電視知道今天會落雨,以為會落好少,
所以冇帶傘返工,結果是...........中晒招!! )下次要醒d呀!!
有個friend打電話給我,問我有冇帶傘!! (都要講句,多謝關心!!)
天呀,幾時可以少D野做la~~~~~~~~~~~??
不過算啦,返埋明天就可以輕鬆好多啦!!
放工後,我走去睇衫褲。如果是ok的話,就立即買!!
睇咗1-2小時,都是未有心水,可能要出去KLN買衫褲呀!!
因為款式較多,買衫都要慢慢來,如果唔係會出反效果ar~~
回到家又要打blog的時候!!
(明天晚上,又要出去和同事吃晚飯la~~~~~ )
|