因為昨天我要過friend屋企BBQ,所以昨天是要成8:00pm才開始燒!!
8:15pm才開始起爐,過咗15min就開始燒la~~~~

我就影咗剛剛燒完香腸的相 !!

我們又講又笑,都玩成凌晨2時才捨得 
我臨睡前都要影番張相!!

我都有小小無聊ar~~~~~~
今天都要成8:30am才起床,然後拾埋d野就要同埋friend去吃早餐!!
同friend吃完早餐才回家!!,回到家時要成10:30am~~~~ 
回到家當然第一時間沖涼及刷牙,做完之後第一時間 
睡完才打blog!!
唉...........................明天又要返工!!
|