前天和昨天因為就來放假的關係,所以搞到工作量勁多!!
回到家時,已經非常疲倦 。唔想打blog,希望大家唔好見怪la~~~
昨天睇埋逃(第二輯)後就立即 。不過,之後就連放5 day!!
今天放工後,就約咗friend在元朗食晚飯 !!
本來我們是打邊爐,但係太多人等呀~~所以改在食台灣菜!!
食完之後,我們還不夠喉,之後仲要去B仔涼粉食糖水。
今次我淨係食蕃薯糖水。食完之後,我經過CD舖時,
見到DEATH NOTE(死亡筆記)DVD,然後我見到賣$199


所以立即買咗隻DEATH NOTE套裝。跟着我們就各自回家去la~~~!! |