我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 1
累積人氣: 6107
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


現在好番好多la~~~ 分類: 未分類

因前天要睇醫生及昨天要食藥,搞到昨天沒有打blog!!

雖然今天還要食藥,但我都好番七七八八,我以後要小心身體

今天我工作時,有個客人話我工作好專業。我聽到之後,都覺得好開心。

仲有3日左右,就出糧。

現在最重要是多d休息時間,如果唔係就好快殘la~~~~~!!

(P.S.明天晚上還要同一個好耐冇見的friend食晚飯)

2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


終於要睇醫生呀!! 不安 分類: 未分類

因為昨天要睇逃,所以冇打過blog  (逃就來做完la~~~~~)

今天我要提早放工,因為傷風及流緊鼻水,所以一定要看醫生!!

成2-3日才看醫生,我都幾硬正吓!!   (講笑!!)

醫生說:有感冒及小小喉嚨發炎,叫我要飲多d水及休息。

所以成日都流緊鼻水,仲要不停用紙巾抺鼻............. 

覺得幾樣衰吓!!

睇吓明天有沒有事,才決定返唔返工啦!!

2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天


補打昨天(8/7)去海洋公園及今日返工的事情!! 愉快 分類: 未分類

星期日終於可以唔駛落雨la~~~~

昨天放假去咗海洋公園度玩,要成8:00am起床。

自己都想睡多一陣,但是去玩睡少一陣都冇所謂la~~~~

大約9:30am左右,已經到達咗金鐘地鐵站。等埋其他人.........

人齊之後,就坐629前去海洋公園啦!!

入咗場,當然玩機動遊戲先la~~~~~~~  (去玩啦!!)

但是............室外真是極熱,仲要等d機動遊戲及對住個太陽等。

真是晒到d皮膚都紅晒!!

大約玩到1:00pm左右,就去吃午餐呀...

今次破天荒在海洋公園吃自助餐!!   (價錢大約只是每人平均要$110左右)

食咗1小時之後,就去吓鯊魚館及水母館消化吓。

去到5:00pm左右,我們玩埋動感影院及飛天船才離開海洋公園!!

玩完2種遊戲後,都要大約7:00pm才離開到!!

昨天(8/7)我玩過甚麼機動遊戲:首先是越過飛車、過山車、海盜船及動院影院!!

仲有去過鯊魚館、水母館及玩過飛天船。

然後乘171巴士去旺角約咗另一個friend飲野。

飲完大約8:30pm要回家la~~~ 

(因為大家實在太累,所以我要偷懶一天唔打blog,留番明天(9/7)才補打!!)

 

2007年7月9日   (星期一)   

今天要返工,但起床時真係好眼訓。因要返工,所以要飲罐雀巢咖啡提提神!!

上午返工期間,我去到一個客時.............

他突然問我有冇興趣過他公司工作?? 我都被他嚇咗一跳!!

他叫我想吓先,唔駛心急。所以搞到我都有d心動。

但是我都要想吓才決定!!

可能是昨天去玩的關係,搞到成日都好睡

所以放咗工後,就立即回家。回家之後就要打blog,打完之後就早d睡!!

(P.S. 今次我沒有時間放相,等我得閒才補放番d相la~~~~~~)