星期日終於可以唔駛落雨la~~~~
昨天放假去咗海洋公園度玩,要成8:00am起床。
自己都想睡多一陣,但是去玩睡少一陣都冇所謂la~~~~
大約9:30am左右,已經到達咗金鐘地鐵站。等埋其他人.........
人齊之後,就坐629前去海洋公園啦!!
入咗場,當然玩機動遊戲先la~~~~~~~ (去玩啦!! )
但是............室外真是極熱,仲要等d機動遊戲及對住個太陽等。
真是晒到d皮膚都紅晒!!
大約玩到1:00pm左右,就去吃午餐呀...
今次破天荒在海洋公園吃自助餐!! (價錢大約只是每人平均要$110左右)
食咗1小時之後,就去吓鯊魚館及水母館消化吓。
去到5:00pm左右,我們玩埋動感影院及飛天船才離開海洋公園!!
玩完2種遊戲後,都要大約7:00pm才離開到!!
昨天(8/7)我玩過甚麼機動遊戲:首先是越過飛車、過山車、海盜船及動院影院!!
仲有去過鯊魚館、水母館及玩過飛天船。
然後乘171巴士去旺角約咗另一個friend飲野。
飲完大約8:30pm要回家la~~~
(因為大家實在太累 ,所以我要偷懶一天唔打blog,留番明天(9/7)才補打!!)
2007年7月9日 (星期一) 
今天要返工,但起床時真係好眼訓。因要返工,所以要飲罐雀巢咖啡提提神!!
上午返工期間,我去到一個客時.............
他突然問我有冇興趣過他公司工作?? 我都被他嚇咗一跳!!
他叫我想吓先,唔駛心急。所以搞到我都有d心動。
但是我都要想吓才決定!!
可能是昨天去玩的關係,搞到成日都好睡
所以放咗工後,就立即回家。回家之後就要打blog,打完之後就早d睡!!
(P.S. 今次我沒有時間放相,等我得閒才補放番d相la~~~~~~) |