我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 14
累積人氣: 6120
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天


端午節及影68x元朗(東)巴士總站!! 開心 分類: 未分類

今天是星期二,正好放公眾假期(端午節)!! 

好難得平日放假。但一起床就要吃糉................

其實我都唔係好喜歡吃糉,因為今天是端午節冇辦法la~~~~~

下午,我自己一個人走去元朗東巴士總站影相!!

因為下星期日(24/6)68x要搬去洪水橋(洪元路)新總站呀~~~

難得今日放假及下星期日要搬總站,而且今個星期六下午又唔得閒影。

如果唔影就冇機會影,所以要未搬總站之前要影相留念啦!!    (是不是好無聊ar~~~??)

上面兩張是在元朗(東)巴士總站影,而下面兩張是往元朗(東)方向的路牌影!!

超直E500型號(上面),下面是超級富豪奧林比安12米(巴士迷術語叫:超廢豪)

仲有一張總站搬遷啟示!!

而我自己都唔知點解咁喜歡68x巴士路線la~~~~~~  (今次搬總站,我都有點唔拾得!!)

雖然我唔係住元朗,但很喜歡元朗市啦!!

影完之後,晚上仲要去天水圍阿叔屋企吃晚飯,有點唔想去呀!!

但是都冇辦法,家人叫到我一定要去la~~~~~

大約食到9:00pm左右,要回家去打blog及看逃(第二輯)

2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天


成日都想食野!! 驚訝 分類: 未分類

今個月(6月)都末試過唔落雨,好想唔落雨la~~~~

而且今day開始,我又要加多一個客呀!!  (救命!!~~~~~)

搞到對腳越來越累,日日都要拉筋。

我今日都唔知點解成日都咁肚(我),成日都要食野ar~~~

放工之後,本來約咗同事打機(街機)。結果他放我飛機,激死我呀!!

有小小失望咁樣要搭巴士回家!! 就回到家時,想食一串燒雞。

但係............遇着走鬼,所以冇得食!!

算啦~~~~回到家就食兩碗飯補數!!

食完晚飯之後,就第一時間玩電腦

玩緊電腦期間,就聽吓最新買的cd!!  (但係今天真是幾累吓!!)

好彩明天是端午節(五月初五),咁樣可以又有一日休息時間

最後加埋首一個人旅行歌詞就要啦!!

一個人旅行    

曲:徐繼宗      詞:郭薾多      監:Toffee     唱:蔣雅文

踏入異國 風光多閃眼
為何漫遊關島沙灘 感覺亦冷淡
步入地鐵 擠迫中穿插
亂買車票遊盪半天 想知你在哪

長途跋涉和途人搭訕
找不到你背影 風沙吹了入眼
在那一剎 眼淚悄然地倒流人間

聽過舊愛的結他 賞過盛放十秒的雪花
連同自尊心蒸發 只怕那合照仍然未化
流浪到世界的另一端去
不必你送回家 口渴便喝熱茶
懷念你時仍能問句 快樂嗎

異地夜晚 燈火多璀璨
為何逗留千禧公園 都似落了難
望著白鴿 青空中消散
但散心旅程未結束 不敢再亂逛

聽過舊愛的結他 
賞過盛放十秒的雪花
才明白苦沖不淡
愛情還未化
流浪到世界的另一端去
不必你送回家
英勇發誓在鐵塔下
我總會習慣 放過你 學會獨個歸家

戀愛就似朵雪花 飄過落到地殼總會散
才明白苦沖不淡 我們不合眼
流浪到世界的另一端去
不必你送回家 英勇發誓在鐵塔下
重遇你時仍能問你 美麗嗎

2007 年 6 月 17 日  星期日   晴天


父親節 分類: 未分類

今天是父親節,同各位講句父親節快樂!!

但由於我的爸爸已經過咗身,所以我已經冇機會同老豆慶祝父親節。

希望各位可以珍惜眼前人~~~~~

我今天都睡到差唔多中午12時才起床la~~~~~!!

一起床,在屋企見到我的叔叔(爸爸的親戚)

傾咗一陣左右,然後要去青松仙苑同老豆慶祝父親節!!

用咗1½小時左右,要返屋企睡一陣la~~~~  (自己是不是好懶呢??)

睡到6時左右,就玩一陣電腦!!

跟着同媽媽落街食晚飯。今日的晚飯就是食車仔麵!!

回到家之後,就要補番影昨天買的cd相la~~~~~~

如果唔係,自己真係唔願做呀!!

薛凱琪的 'F' Best (新曲+精選) ,買咗成$95........都幾肉痛la~~~

現在加一首最新的曲的歌詞la~~~~~   

下次下次     (主唱:薛凱琪)

作曲:張家誠    填詞:黃偉文   編曲:Ted Lo   

監製:James Ting / 崔炎德

猶如沉沉大病一場 痊癒了面相更閃亮
舊身體不理想 升級版我已換上   邁向當天 震央

回頭來時路極荒涼 然而前行或是勝仗
幻想中的某君 終於一次會遇上
若我心裡留低 愛情那扇窗

*下次下次 下次大概可以
 能碰著誰 成為幸福小姐一次
 忘了舊時 和男孩子
 熱戀幾次 仍然如此
 猶像禮物 被拆開 一張廢紙

 下次下次 是勝利那一次
 能夠賺回 從前為苦戀所透支
 誰怕用情 誰就會輸
 就算重傷 已七萬次
 難道我就這樣嚇跑 無下次*

隨時成為幸運那人
誰記得 沿路極晦暗
在這刻 即使只有等
仍衷心 奢盼再熱吻
尚有一個男生 我還有信心

Repeat *

下次下次 下次大概可以
能碰著誰 拿回累積獎金一次
忘了舊時 和男孩子
熱戀幾次 仍然如此
誰在昨日 讓我哭 不足掛齒

下次下次 沒法壞過今次
還有哪事 能令我悲傷不止
誰未繼續 誰就會輸
就算再輸 再不斷試
然後勝利會是我的 無下次

最後加埋mandy第二版的相la~~~~

我是為一首的MV及相集才買Other Half(第二版),如果唔係我真是唔買la~~~~

明天才補打mandy新的MV的歌詞,首歌叫一個人旅行!!