今天是父親節,同各位講句父親節快樂!!
但由於我的爸爸已經過咗身,所以我已經冇機會同老豆慶祝父親節。
希望各位可以珍惜眼前人~~~~~ 
我今天都睡到差唔多中午12時才起床la~~~~~!!
一起床,在屋企見到我的叔叔(爸爸的親戚)
傾咗一陣左右,然後要去青松仙苑同老豆慶祝父親節!!
用咗1½小時左右,要返屋企睡一陣la~~~~ (自己是不是好懶呢??)
睡到6時左右,就玩一陣電腦!!
跟着同媽媽落街食晚飯。今日的晚飯就是食車仔麵!!
回到家之後,就要補番影昨天買的cd相la~~~~~~
如果唔係,自己真係唔願做呀!!

薛凱琪的 'F' Best (新曲+精選) ,買咗成$95........都幾肉痛la~~~
現在加一首最新的曲的歌詞la~~~~~
下次下次 (主唱:薛凱琪)
作曲:張家誠 填詞:黃偉文 編曲:Ted Lo
監製:James Ting / 崔炎德
猶如沉沉大病一場 痊癒了面相更閃亮
舊身體不理想 升級版我已換上 邁向當天 震央
回頭來時路極荒涼 然而前行或是勝仗
幻想中的某君 終於一次會遇上
若我心裡留低 愛情那扇窗
*下次下次 下次大概可以
能碰著誰 成為幸福小姐一次
忘了舊時 和男孩子
熱戀幾次 仍然如此
猶像禮物 被拆開 一張廢紙
下次下次 是勝利那一次
能夠賺回 從前為苦戀所透支
誰怕用情 誰就會輸
就算重傷 已七萬次
難道我就這樣嚇跑 無下次*
隨時成為幸運那人
誰記得 沿路極晦暗
在這刻 即使只有等
仍衷心 奢盼再熱吻
尚有一個男生 我還有信心
Repeat *
下次下次 下次大概可以
能碰著誰 拿回累積獎金一次
忘了舊時 和男孩子
熱戀幾次 仍然如此
誰在昨日 讓我哭 不足掛齒
下次下次 沒法壞過今次
還有哪事 能令我悲傷不止
誰未繼續 誰就會輸
就算再輸 再不斷試
然後勝利會是我的 無下次
最後加埋mandy第二版的相la~~~~

我是為一首的MV及相集才買Other Half(第二版),如果唔係我真是唔買la~~~~
明天才補打mandy新的MV的歌詞,首歌叫一個人旅行!!
 
|