今天是星期六,所以是返半day!!
仲有要去上海商業銀行出糧(因為我是出糧是現金支票),如果唔係點夠錢出來行街呢??
出完之後又要工作啦~~~~~
下午就可以回家休息先,準備夜晚出來班friend同我慶祝生日!!
今次到元朗的必勝客食晚飯。經過元朗途中,見到cd舖
就買番薛凱琪的 'F' Best (新曲+精選) 及蔣雅文的 Other Half (第二版)。
因為mandy第二版加埋相集及一個人旅行的MV,所以要焗住我買!!
買碟緦共都要成$157 ('F' Best (新曲+精選) $95 + Other Half (第二版) $62)
仲要到smartone交電話費,都要成大約$155
今天起碼冇咗$300左右啦!!
我和班friend在必勝客都等咗成半小時才有位坐!!
一有得坐,當然要叫咗野食先ar~~~~
當然首選是扭扭批啦~~~~!!

我蠢咗,切咗才記得影相。不過唔緊要,切咗之後一樣照影!!
跟着又出埋夏威夷大批(薄),今次就到全批(總算補番影全批!!)

再加埋螺絲通粉la~~~~~

最後埋單都要成$500幾,我都有點唔好意思!! (雖然我唔駛出錢,但係都幾貴吓!! )
食完之後,行一陣街及在公園傾一陣就回家去la~~~~
我都要成12:30am才回到家!!
(P.S. 我自己對個扭扭批都幾大期望,想到真是好好食啦!! 結果..............
答案告訴我,都唔係想像中好好食!! 不過算啦,當是試新野la~~~~~)
|