我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 26
累積人氣: 6100
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天


KLN一天遊 開心 分類: 未分類

今天(SAT)上午整天都要工作,好像自己都成個禮拜都冇休息過!!

仲有我同主管講:可不可以減少我的工作量??

主管都話冇問題!!  (如果唔得的話,相信我自己都過唔到今年的暑假呀!!)

早上工作時,我的朋友叫我取手信 (越南買回來啦~~~~)

下午放工後,我要去觀塘睇鞋; 跟着又要3:45pm去TST Station (尖沙咀地鐵站) 取手信

而且晚上又要去元朗同friend食晚飯,真是幾趕時間吓la~~~~

講番觀塘先,雖然我睇咗鞋暫時都未有心水,跟着又要立即搭地鐵往TST取手信!!

立即放番我的朋友送給我的手信的相先!!

個手信好不好看la~~~~~??

取完手信後,仲有時間淨立即去深水(步)的黃金電腦城睇USB手指。

因為準備送給我的妹妹的生日禮物!!

看完之後,要立即返屋企放番d手信。然後立即前往元朗!!

整個下午真是幾趕吓ar~~~~~  (所以我乘車回家途中,就立即睡一陣先!!)

晚上去元朗食晚飯時,我和friend商量去邊度食時,因為大家意見都唔同,所以都要行一陣才決定到。

食完之後,我們去咗一間機舖打太鼓之達人9來玩!!

但係又真係幾好玩吓啦!! 如果有機會一定再玩過

我們都食及玩到差唔多11:00pm才捨得返屋企。

返到屋企時真是十分之累。因為下午真是整個九龍都俾我遊過晒!!

所以我現在真是殘晒!! 我自己都覺得真是好叻仔,可以用半日遊晒整個九龍!!

現在順便加多一首歌詞來形容我整個下午真是好趕!!

   (2003 CASH流行創作大賽參賽歌曲)

作曲: 曾家瑋     填詞: 關孝龍    編曲: JAMES TANG  
監製: JAMES TANG / EVI YANG        主唱:薛凱琪

凝看我路向 只盼找到新方向
欠了找不清的賬 以致苦戀的下場
誰說我硬朗 不怕歷盡大風浪
跑過多少個牧場 雖說不可以翱翔
無奈咬實牙關最後 趕不上

*花光氣力追也沒法 趕到共你雙雙的趁墟
 哭乾了眼淚 不管抱著誰 只想愛能平凡像清水*

#只懂拼命追也沒法 趕到令我實在有點累
 即使愛極動人像香水 可惜雙方各有些顧慮
 如若捱下去 心窩各自碎#

而我已累了 不夠支撐多一秒
我已不懂得呼叫 跌進苦海的浪潮
捱過拼命過 不過並沒大幫助
照樣一般雨滂沱 霜雪紛飛也奈何
還是寄望餘生追得上別個
Repeat*#

我與你像兵捉賊般追與趕
這麼趕 看多一眼也沒看
我及誰人強悍 但也早早厭惡了追趕
Repeat*

只懂拼命追也沒法 趕到你令我實在有點累
即使愛極動人像香水 可惜雙方拒絕捱下去
彼此各自流淚 心窩各自碎

無法愛下去 都要獨自地安睡
各自覓尋伴侶 不必說下去

2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天


最憎下雨!! 不安 分類: 未分類

今day是6月的第一日,都要打吓招呼la~~~~

上午都落咗一陣雨,搞到都幾狼狽吓

下午仲麻煩,咁多野做而且又熱,都成33度呀!! 真係想立即唔返工呀!!

仲要俾個人話我在舖頭搞亂檔,我都好無奈而且我只是打工!!

算了,都是辛苦埋明天就可以放假!!

真是想到咗暑假就立即遞辭職信,暫時只有等到暑假就辭職!!

回到家時,我個friend改咗明天食晚飯,本來只是sunday吃

因為某d\原因,所以改在明天食晚飯!!

2007 年 5 月 31 日  星期四   晴天


極之疲倦!! 分類: 未分類

今日是5月的最後一天,但是..............要埋數!!

我公司逢每月最後一天都要埋數,所以要埋完才可以收工

好彩上午及下午工作量唔多,所以比較輕鬆la~~~~

一到晚上,就要開始埋數,一埋都要成7點9才可以收工。

明天工作量又開始多番呀~~~~   (help!!.......................)

今天午餐我真係好豪啦!!   吃一個價值$26的午餐!!

平時都吃一個盅飯就算,而且又唔係太貴

一星期食一兩次都冇乜所謂。但是日日都吃.....真係唔掂ar~~~~~

放工後,我同個friend傾手提電話,話3/6(星期日)吃晚飯!!

回家之後,上一陣網後要早d睡!!

現在加埋我最近都發緊夢,所以順便加埋白日夢(主唱:蔣雅文)歌詞!!

下雨天 撲進去Coffee Shop吃布甸
沒法子 咖啡杯很熱
但我知 邊玩波子棋邊播放cd
坐半天 細看風景都很寫意

遠處那雙愛侶在相擁恐怕要通宵
那百厭的聖伯納比起他倆算收歛
轉角那位少女在心急焦躁看手錶
我卻在 苦笑

完美的玻璃窗世界外密雲下雨了
連咖啡杯都不再發熱突然地冷了
難道有位小天使降臨淚流十數秒
到底這風雨算是白日夢還是預兆

忘記了幾多緊要事情為誰辦妥了
行過了幾多公里鐵鞋為誰踏破了
誰有空找一找我有沒下文天知曉
至少泡沫咖啡有侍應替我Refill

希望自己的狀態會好番d啦!!