我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 3
累積人氣: 6109
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 12 日  星期日   晴天


要放番一天的假期!! 開心 分類: 未分類

可能自己要想緊辭職後的出路,搞到自己周身唔自在!!

不過,已成定局。公司年假都批埋給我,要注定做到31/8(五)。

昨天才放完年假嚟。所以現在唔係好慣,星期六都可以俾我睡咁耐......

中午,我搭巴士時Roadshow時播緊楊千嬅最新的歌:集體回憶

我聽過首歌,是幾好聽!!

後天(14/8)楊千嬅又出最新的cd.....  (又要破費)

都有成8個月(上次最近出是06年12月)都沒有出過碟!! 現在我真係好期待隻cd啦~~~~

今day整天都在家中玩電腦,冇出過街!!

今個星期是出糧的時候啦~~~~~!!  (好happy!!)

明天又要返工,打完個blog就要

最後出埋千嬅就出碟的其中一隻歌:

集體回憶     

作曲:陳台証    填詞:林夕 
編曲:陳台証    監製:陳台証    唱:楊千嬅
你說你記得住門牌  無奈旅館結業剩餘花街  這傷感我了解
我說我也一樣在捱  人總要長大  消失的便當  難道會回到星街
紀念沿路鋪展都變名勝  原來悼念竟依賴眼睛
碼頭難讓我渡過彼岸旅程  然而無限人做見證  拆卸了的心境

為何還在看海  不看開  眼淚無憑無據  只得感慨
我們同渡滄海  看著時代不再
前塵全被覆蓋  還靠記憶戀愛  應悔改

你我也要感謝未來  人早已不在
輕舟怎承載  陪著你浮過苦海
掛念何用依戀古老名勝  情人面目早超越眼睛
碼頭存在也沒法可再做旅程
隨時代巨輪在壓碎  過氣了的陰影

為何還在看海  不看開  眼淚無憑無據  只得感慨
我們同渡滄海  看著時代不再  前塵全被覆蓋  何以固執不改
為何還在看海  不放開  眼淚無憑無據  都只能感慨
繁榮隨頑石化開  不堪往事連載
難道靠泥濘  懷念你漫長舊愛

為何還在看海  不看開  眼淚無憑無據  只得感慨
我們同渡滄海  看著時代不再  前塵全被覆蓋  何以固執不改
沙礫早已掩蓋  舊時代  往事如何連載  他音容不再
紅塵如蓮葉散開  始終有人憐愛
誰獨處泥濘  頑劣到沒人願愛 
(P.S. 這首歌適合形容我在公司做咗2年的回憶呀ar~~~)
2007 年 8 月 10 日  星期五   雨天


今年第一個八號風球!! 滿足 分類: 未分類

今天返到公司,大約8:30am左右已經掛咗1號風球!!

我都是回到公司才知道掛1號波...... 跟着大約2小時左右改掛3號波。

中午時在公司時,下午準備掛8號波!!

下午2時左右,已經掛咗8號風球要立即收工回家

本來想搭mtr回家,見到mtr stn大把人等緊入唔到去......

要逼我搭巴士回家,在巴士站見到很多人等巴士。

我都差d上唔到巴士,最後都要在巴士企到回家,回到家時大約3:30pm

好彩我選咗搭mtr,如果唔係我真係5:00pm都回唔到家

好彩!!好彩!!

回到家第一件事想立即睡一陣先!!

2007 年 8 月 8 日  星期三   陰天


煩惱 驚訝 分類: 未分類

我在7月30日遞咗辭職信,今次多數是做到8月31日才離開!!

在通知期期間,返到公司時成日叫我收番辭職信。

可能今次是認真要離開公司........  (上次因為自己衰心軟及被人係咁勸才收番辭職信。)

而我自己覺得開始要為將來打算,不可能一世都打同一份工呀~~~

是時候要轉一轉環境la~~~~    (因為這份工都做咗成2年)

最重要是自己覺得做到悶開始有點唔開心,所以決定才離開!!

今次自己真係唔好衰心軟ar~~~~ 

現在開始,要開始找新工準備迎接新挑戰.........

這段時間多數都很難過有壓力la~~~~~~

現在唔講自己野住,我都有成3日都冇打過blog

而自己打blog習慣都有成半年,不知不覺已經過咗半年呀~~

希望自己可以打blog打到1年或以上。

(P.S.我現在加埋我的生存之道的歌詞出來.........)

我的生存之道      3'39''

作曲/編曲/監製:陳輝陽@好好笑         

作詞:林夕      主唱:楊千嬅
 

我決心   喜歡你  像親人
唯一得這想法應付  逝去情人

如你結婚別過問   恭喜咀咒  也未襯
這種命運   遲早光臨   逃命要緊

沒法可   哭出姻緣   總可笑去幽怨
如我想清醒再生存   醉一次便算
我有爸媽掛念   事業還望發展
仍能活著   未曾靠諾言
記憶似病發感染   心卻比水善變
再也不相信蜜糖   便信鹽
我怕爸媽掛住   莫被情字拖欠
遺忘昨日   便能記得明天
世間有無數喜宴   情人誰來奉獻
我有膽   總應該   會遇見

你間中   接觸我  像親人
唯一不肯親我臉龐  令我回魂

仍沒法可   哭出姻緣   總可笑去幽怨
如我想清醒再生存   醉一次便算
我有爸媽掛念   事業還望發展
仍能活著   未曾靠諾言
記憶似病發感染   心卻比水善變
再也不相信蜜糖   便信鹽
我怕爸媽掛住   莫被情字拖欠
遺忘昨日   便能記得明天
世間有無數喜宴   情人誰來奉獻
我有膽   總應該   會遇見

自問我好欺騙
仇人亦會被懷念   來天再有夜宴
定寬恕你漸老的臉