今天是星期六,只係返半天,但是好像成日都唔得閒咁。
下午放工後,就和同事食午餐。
我大約食咗1½小時左右,就要走去深水埗的黃金商場買手指作為妹妹的生日禮物!!

電腦專用的手指都要成$180.......... (希望妹妹喜歡啦!! )
買完之後,我自己覺得是時候要坐多次68x往元朗(東)
因為明天(24/6)開始,68x要搬去洪水橋巴士總站la~~~~~
所以要未搬之前,所以要特登乘68x往元朗東影相!!

68x往元朗東方向的路牌版將會變成歷史呀~~~ (明天開始是往洪水橋(洪元路)路牌)
大約乘咗40分鐘左右,就到達元朗東巴士總站!!
我在搭緊巴士途中,就影番68x的路線牌啦~~~~

到咗元朗東巴士總站之後,就當然影番夠本ar~~~~
(仲有成大約10個巴士迷來影相啦!! )




影到咁上下,就走去水車館里的巴士站再影過!!

以後都冇機會再見到元朗東的站牌呀!!
仲有加多一張到站的巴士...........

影咗成1½小時左右,又要回家放咗d野之後再出去和以前同事吃晚飯la~~~~~
真是幾趕吓!!
(P.S. 今日在marktiu21的相簿加埋68x特輯,作為對68x在元朗東巴士總站致敬!!) |