我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 11
累積人氣: 6117
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天


和同一日入來舊公司工作的同事食飯!! 開心 分類: 未分類

今天是九月廿九日,我都差不多入來新公司工作一個月ar~~~~

上午又是照舊返工,下午放工後又要去TST做事啦!!

去完TST後,我今次唔搭MTR往荃灣,而是搭九巴的234x。

可以在巴士睡一陣,而且又唔駛企。 (搭MTR雖然快過巴士,但車費較貴及多數要企)

大約用咗1hr左右,就到達荃灣 (約咗同事7:00pm在荃灣地鐵站等)。

但我差不多到6:00pm到咗荃灣......

我咪在荃灣行一陣先,行到夠鐘為止。有時覺得時間真係好快過..........

今次是約咗在舊公司的同事食飯,同我食飯是:是我同一日(15/8/05) 入職的兩位同事。

去咗荃灣愉景新城的美食廣場食晚飯。

大約食咗2½左右,大家都開心回家去~~~~

2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


中秋BBQ!! 分類: 未分類

昨天25/9(二),我和班friend往元朗BBQ!!

今天還要返工,不過只係返到4:30pm。今天是中秋節所以提早收工!!

收工後,我在家中休息一陣後,就前往元朗BBQ。

大約晚上8時左右,就到元朗。

由於今晚要過夜,所以玩到通頂.......

大約玩到丙零晨2:00am左右,就要z......z...........

(因為大家日頭要返工,所以提早休息)

然後(26/9)上午睡醒之後,大家睡醒後立即收拾野。

就出去食早餐。食完早餐後大家就要回家去la~~~~~~~

我都要差不多早上11時才回到家~~~~~  (哈.....哈..........)

2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


往舊公司取糧!! 驚訝 分類: 未分類

今天是15/9(星期六),要返去舊公司取糧!!

上午照舊,要在葵涌返印刷廠。好在今天只係返半日(放1:30pm)

唔知點解臨返去舊公司前,自己的身份覺得好怪........

但係始終一定要返去取番份糧,如果唔係我點夠自己生活呢??

(師父問我做乜返舊公司兩次?? 因為人事部星期六休息,而會計部一至五6:00pm後已收工

會計部要星期六(15/9)出糧。)

師父突然叫我要裝版及洗版 (臨收工1½前),做到自己好像好趕!!

好在1:30pm準時收工,然後立即搭MTR往荔枝角取番份糧。

自己唔知點解由離職開始,次次往荔枝角時一定會有點壓力......

(可能自己在荔枝角區做咗成3年半野,怕撞到熟人!!)

終於返回舊公司la~~~~

其他d舊同事都有問我最近點?? 我又問其他同事最近又點呢??

我答的是:好好!! 跟着到會計部取糧。

我又同會計部傾咗一陣,會計部覺得我做事好認真及肯負責。

但我自己覺得,做番本份已經足夠,其他野已經不重要la~~~~~

取完糧後,d主管同我講取完糧後立即離開公司!!

我咪立即回家休息,準備晚上往元朗同阿姨食晚飯。

今晚約咗6:45pm。我到咗元朗後,立即到酒樓找阿姨!!

順便幫我翻譯張工作証明講乜野??  (因為是講英文,而且自己唔識睇 )

翻咗譯後,內容是講:我在舊公司做咗兩年及職位、今次令我好意外.......

因為張証明紙寫埋我工作好細心及盡責。

(P.S. 我很多謝舊公司寫我評語好好,現在我覺得好光榮及驕傲!!)

大家傾咗大約2小時後,大家都要各自回家去la~~~~~

(這個阿姨對我好好)

回到家後,打完個blog後立即要睡覺!!  (因為成1星期都未睡個好)

趁明天放假,一定要睡得好好~~~~~~