今天都要睡到成差不多11:00am才起床,放假我是睡得耐d呀!!
睡醒之後,下午準備去TST辦事!!
現在補埋首同病相愛 歌詞先!!
同病相愛 (4'43'')
作曲:歐陽業鴻 填詞︰林夕 編曲:謝國維
曾經一起過冬 露宿於晚空
明知吹風太蠢 寧願忍受凍
最後大傷風 分享笑容
交叉的感染 陪著你眼腫
曾因你想喝湯 學懂怎去煲
曾一起都潦倒 煩悶都傾訴
然而病一好 各自遲早
不需再分擔痛楚
自有前途
無法捱到要死 病好要別離
能扶著看天地 沒有福嬉戲
有些限期 未必可講道理
你想走
落難中的好友 讓你走
和你能愛到死 是否太傳奇
寧願病痛滋味 纏著我
孤單中回味 用藥來自欺
醫好你 醫傷我 已用盡心機
同病相戀 一生銘記
曾經分擔過的 恨不得更苦
曾經通宵達旦 連病都不顧
情人在他方 你又何苦
分享彼此的髮膚 令我在乎
無法捱到要死 病好要別離
能扶著看天地 沒有福嬉戲
有些限期 未必可講道理
也用盡心機
同病相戀 一生銘記
病床滋味 大概苦到我未記得怎憎你
卻記得 與你一起傷風的氣味 似淚淋漓
但你病癒便要別離 未會死
無法捱到要死 病好要別離
能扶著看天地 沒有福嬉戲
有些限期 未必可講道理
你想走
落難中的好友 讓你走
和你能愛到死 是否太傳奇
寧願病痛滋味 纏著我
孤單中回味 用藥來自欺
醫好你 醫傷我 已用盡心機
同病相戀 一生銘記
縱未能相戀 同病相愛 也是福氣
跟着下午要去TST辦事.......
然後晚上約咗friend去美食博覽2007。
大約晚上7時左右,我們入場la~~~~
原來星期六是特別多人去...........搞到會場人多到水洩不通!!


好在,我們在會場都有收獲!! 而大部份時間都是試食,試食是咁試食.....
試食到我唔駛再出去食消夜~~~~~ (去動畫節時要食消夜)
只是$10 (因為我們6:00pm後入場優惠價只收$10)
就可以試到好多野食,真是抵到爛la  
大約10:00am左右因為會場要關門,我們唯有回家去la~~~~
我回到家時,大約11:45pm左右。
跟着我又沖涼及聽cd!! (唔講住!!)

|