我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 28
累積人氣: 6102
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 25 日  星期六   雨天


最後一個星期在公司 開心 分類: 未分類

今天是星期六,亦都係我最後一個星期六工作!!

現在自己煩緊做乜新工作好。但都未找到........

自己最近一個星期都係煩緊d野,搞到冇乜心機打blog!!

今朝和同事食吓早餐,順便讓自己輕鬆吓la~~~~

下午放工後,又要去TST辦事。去到TST時竟然落緊雨~~~~~

不過,一陣間就停咗。

然後又要去屯門見一個青年計劃的社工.........

見咗半小時左右,就回家休息吓。 (因為自己真係冇乜點休息過!!)

放埋我的無聊相就要去睡覺呢!!

就是賣頭條日報的巴士廣告la~~~~

2007 年 8 月 18 日  星期六   陰天


美食博覽2007 愉快 分類: 未分類

今天都要睡到成差不多11:00am才起床,放假我是睡得耐d呀!!

睡醒之後,下午準備去TST辦事!!

現在補埋首同病相愛 歌詞先!!

同病相愛      (4'43'')

作曲:歐陽業鴻    填詞︰林夕    編曲:謝國維

曾經一起過冬 露宿於晚空
明知吹風太蠢 寧願忍受凍
最後大傷風 分享笑容
交叉的感染 陪著你眼腫

曾因你想喝湯 學懂怎去煲
曾一起都潦倒 煩悶都傾訴
然而病一好 各自遲早
不需再分擔痛楚
自有前途

無法捱到要死 病好要別離
能扶著看天地 沒有福嬉戲
有些限期 未必可講道理
你想走
落難中的好友 讓你走
和你能愛到死 是否太傳奇
寧願病痛滋味 纏著我
孤單中回味 用藥來自欺
醫好你 醫傷我 已用盡心機
同病相戀 一生銘記

曾經分擔過的 恨不得更苦
曾經通宵達旦 連病都不顧
情人在他方 你又何苦
分享彼此的髮膚 令我在乎

無法捱到要死 病好要別離
能扶著看天地 沒有福嬉戲
有些限期 未必可講道理
也用盡心機
同病相戀 一生銘記

病床滋味 大概苦到我未記得怎憎你
卻記得 與你一起傷風的氣味 似淚淋漓
但你病癒便要別離 未會死

無法捱到要死 病好要別離
能扶著看天地 沒有福嬉戲
有些限期 未必可講道理
你想走
落難中的好友 讓你走
和你能愛到死 是否太傳奇
寧願病痛滋味 纏著我
孤單中回味 用藥來自欺
醫好你 醫傷我 已用盡心機
同病相戀 一生銘記
縱未能相戀 同病相愛 也是福氣

跟着下午要去TST辦事.......

然後晚上約咗friend去美食博覽2007。

大約晚上7時左右,我們入場la~~~~

原來星期六是特別多人去...........搞到會場人多到水洩不通!!


好在,我們在會場都有收獲!!  而大部份時間都是試食,試食是咁試食.....

試食到我唔駛再出去食消夜~~~~~ (去動畫節時要食消夜)

只是$10 (因為我們6:00pm後入場優惠價只收$10)

就可以試到好多野食,真是抵到爛la

大約10:00am左右因為會場要關門,我們唯有回家去la~~~~

我回到家時,大約11:45pm左右。

跟着我又沖涼及聽cd!!  (唔講住!!)

2007 年 8 月 17 日  星期五   晴天


終於買到楊千嬅最新CD啦!! 愉快 分類: 未分類

本來昨天放工後去買楊千嬅的 Meridian 最新CD。

但是,昨天放工後臨時要同媽媽食晚飯!!搞到昨天買唔到住,

要延至今天放工才買!!

今天的工作量簡直是最少的一日,我都覺得非常意外

放工後立即飛去元朗買碟,為何我一定要去元朗買碟呢??

因為是價錢平之外(大約最少平$10-15左右)及很有親切感........

今次我買連海報都是$90 (CD$88+海報$2),在其他區都要成$99左右~~ 

(我都有成半年都沒有聽到千嬅新碟la~~)

回到家當然要第一時間去聽最新CD啦!!

今次隻 Meridian,我覺得比較好聽是:陌路同病相愛

而其他歌:別阻我開心知情識趣 都唔錯la~~~~ (哈.....哈...........

而明天18/8(sat)是放年假,所以我有時間聽晒整隻碟!!