我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 29
累積人氣: 6103
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天


講番昨天入漫畫節及休息!! 開心 分類: 未分類

昨天28/7(六)下午放工後,就要立即去TST辦事....

辦完之後見時間尚早,走去旺角街吓街先,足足行咗成1½hr。

行到咁上下吓,又要搭番MTR去番TST,前前後後2小時已經在TST來回。

跟着在TST等個friend在碼頭等,然後一起搭船去灣仔的動畫展!!

大約在7:30pm左右啦,已經入咗動畫展的會場......

我就走去買咗本蠟筆小新最新出的第46期,然後又參觀吓d會場,

見到有點精物又忍唔住影相。現在又要放番d出來!!

首先是蠟筆小新的人物...........野原新之助(小新)

然後又放吓其他的精品!!

最後影埋我喜歡的卡通人物:多啦A夢 的電影模型!!

大約行到10:30pm左右,我們就回家去la~~~~~~

返到屋企已經大約12點幾左右。回到家之後,當然第一時間沖涼及睡覺!!

因為實在太累

 

7月29日 (星期日)     

今日都要成中午12:00才起床。難得星期日可以睡耐d,當然要睡耐d啦~~~

跟着中午及晚上淨係玩電腦及休息,所以冇乜野打!!

我要今個星期買到隻關心妍最新的cd!!

加油

2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天


要取25lb(磅)野給客人!! 驚訝 分類: 未分類

今朝突然要取25lb(磅)野給客人,但係去到時未開門(大約9:30am)

要10:00am才有人,要自己拿足半小時!!

搞到當堂冇晒心機.................不過算呀~~~~

睇埋下星期二(31/7)逃就做完呀,自己足足追咗差不多成半年。

雖然有點唔捨得,但係電視劇都有終結的一日!!

人都是,始終都有終結的一日。自己要趁後生做多d想做的事..........

希望自己可以做到呀~~~~

有人話我是一個好人及勤力,但係我自己唔係好覺。

自己都想懶散d,但都好難做到............  

咁樣的話我就要睇吓其他人對我好不好??

人們對我好,我咪對他們好 ; 相反人們對我唔好,我都一樣可以對他們唔好!!

我只是覺得(只是自己意見)......... 他們對我態度差,我一樣可以對番他們態度差!!

(P.S. 今天趁有時間可以打Blog,咪立即打番先。如果唔係就會變得好懶ar~~)

今天加埋好人一個的歌詞:

好人一個   (博愛2003主題曲)     3'27"
曲:伍樂城   詞:黃偉文  
編:伍樂城   主唱:李克勤

路太難行   自發伴你同行
我只是路人   附近剛好經過
何用答謝回贈   容易就像舉手
不過   送你走幾里近

* 能待你好   就是最大回報
   不必成為密友   對你都可以好
   如你想   分享分享
   怎麼今天我   竟可一叫就到
   平日有路人對我   亦都這麼好 *

# 你若然明天身心安好   仍然記得我
   換上個發亮微笑   報答已是夠多
   你若然明天   真心感激善待你的我
   願你可再幫幾個人   就當作幫我 #

若你頭暈   就托著你平衡
我只是路人   實在非親非故
名字也未曾問   人類自命高等
所以   借架車比你訓瞓
Repeat * #

你若然明天風山水起   仍然記得我
十倍報答別人去   對我有意義更多
你若然餘生   真心感激善待你的我
願你可再幫幾百人   直到你已超越我

(P.S.黃偉文填詞果然有一手,句句都好好!!  good.....)

2007 年 7 月 23 日  星期一   晴天


左手邊開始有痛楚!! 滿足 分類: 未分類

今天工作時,發覺自己身體狀態差咗及好累。

成日都覺得好累,現在左手邊仲開始有點痛!!

現在今晚用跌打油擦左手邊,睇吓明天有冇改善??

最近都有點唔開心,因為想緊幾時辭職~~??

今日還好的是.......可以早d收工,回到家時都是8:20pm!!

回到家當然是玩吓電腦先la~~~~~~~~

10:00pm看亞視的蠟筆小新的卡通片,因為我自己都有成7-8年都沒有睇過蠟筆小新!!

配音版(廣東話)真係好唔掂.......

立即轉番日文版。當堂差幾還ar~~~~~

睇完之後,玩多一陣就要睡。

(最重要是爭取時間休息!!)