今朝突然要取25lb(磅)野給客人,但係去到時未開門(大約9:30am)
要10:00am才有人,要自己拿足半小時!!
搞到當堂冇晒心機.................不過算呀~~~~
睇埋下星期二(31/7)逃就做完呀,自己足足追咗差不多成半年。
雖然有點唔捨得,但係電視劇都有終結的一日!!
人都是,始終都有終結的一日。自己要趁後生做多d想做的事..........
希望自己可以做到呀~~~~
有人話我是一個好人及勤力,但係我自己唔係好覺。
自己都想懶散d,但都好難做到............
咁樣的話我就要睇吓其他人對我好不好??
人們對我好,我咪對他們好 ; 相反人們對我唔好,我都一樣可以對他們唔好!!
我只是覺得(只是自己意見)......... 他們對我態度差,我一樣可以對番他們態度差!!
(P.S. 今天趁有時間可以打Blog,咪立即打番先。如果唔係就會變得好懶ar~~)
今天加埋好人一個的歌詞:
好人一個 (博愛2003主題曲) 3'27"
曲:伍樂城 詞:黃偉文 編:伍樂城 主唱:李克勤
路太難行 自發伴你同行
我只是路人 附近剛好經過
何用答謝回贈 容易就像舉手
不過 送你走幾里近
* 能待你好 就是最大回報
不必成為密友 對你都可以好
如你想 分享分享
怎麼今天我 竟可一叫就到
平日有路人對我 亦都這麼好 *
# 你若然明天身心安好 仍然記得我
換上個發亮微笑 報答已是夠多
你若然明天 真心感激善待你的我
願你可再幫幾個人 就當作幫我 #
若你頭暈 就托著你平衡
我只是路人 實在非親非故
名字也未曾問 人類自命高等
所以 借架車比你訓瞓
Repeat * #
你若然明天風山水起 仍然記得我
十倍報答別人去 對我有意義更多
你若然餘生 真心感激善待你的我
願你可再幫幾百人 直到你已超越我 
(P.S.黃偉文填詞果然有一手,句句都好好!! good..... )
|