今天是7月2日,是回歸10週年的補假!!
我昨天凌晨1:00am已經要 ,因為要同一時間去兩個活動。
今日唔休息吓點頂得住la~~~ (下午去71遊行;晚上去TST看煙花)
講番昨天(1/7)晚上的活動先ar~~~~
我約咗同事6:00PM在荃灣地鐵站等。等咗之後立即出發去TST睇煙花!!
可惜.............到咗TST之後,發現好多人等睇煙花!!
但係都攞咗一個唔錯的位置,淨係可以看煙花,不可看幻彩詠香江!!
我在梳士巴利道的尖東站及停車場附近看煙花,攞唔到靚位。
今次回歸10週年煙花表演在這個位置去睇la~~~

等咗成半小時(大約8:15pm),煙花終於開始啦~~~~

可惜,這張影出來的效果唔係咁理想(上)。 而下面張效果就好好多la~~~~~

唯一可惜放煙花時就是睇唔到中國人這三個字,但好彩睇到2008的數目字樣!!
我們大約用咗20幾分鐘之後,就開始離開場地。
而我們可以踏到彌敦道的大路,覺得好興奮!!


之後就行到佐敦吃晚飯!!
7月1日,下午又遊行,而晚上就行彌敦道。真係成日同行有關!!
所以,吃完晚飯之後就立即回家去la~~~~~
回到家,就立即沖涼。沖完涼之後打完blog後,就立即睡覺!!
而今日(2/7)就睡到中午12:30才起床,終於有一日可以睡到好好啦!!
而下午成日要拾及剪番招職及Recruit。因為有成1個月都未拾過!!
再唔拾d書只會越變越重。
趁今日假期就一次過拾及剪報。真是用咗一個下午才完成!!
跟着晚上又淨係上網,而且明天又要開始返工,所以要早d打blog及休息。
準備明天要返工的日子................ (真係想放多日la~~~~~~ )
(P.S. 我已在相簿加入埋71遊行及煙花表演的相la~~~) |