我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 5
累積人氣: 6111
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 5 日  星期四   雨天


放工後去食自助晚餐 愉快 分類: 未分類

今天是比較得閒才打blog。今天和昨天都多野做!!

搞到日日都咁累,但一對住部電腦就精神晒!!  (哈.......哈..............)

可能是放假後遺症。因為放完假後,就一定有好多野做

搞到個人都好累,真係要多d休息一吓才行。 (但係一對住部電腦起碼要12點後才睡)

今天工作期間,媽媽打電話給我,話放工後去TST食自助餐!!

大約8:00pm左右,放工之後要立即去TST。但去之前一定要買張六合彩!!

所以要TST STN下車,去馬會買張六合彩後才去食自助餐!!

一去一回要15min內完成,因為自助餐食到9:30pm,所以要快d買完六合彩。

(因為今天頭獎有成4,600萬,上期又冇人中及我前日中咗3個字,可以換一張今期的六合彩票)

買完之後,又要去Hotel食自助餐,食咗1小時後才回家去!!

回家之後,要立即打blog!!

現在真係好累,想z........z..........  (如果唔係真係好易殘la~~~~)

2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


71遊行及慶祝回歸十週年煙花表演 (下)及休息!! 愉快 分類: 未分類

今天是7月2日,是回歸10週年的補假!!

我昨天凌晨1:00am已經要,因為要同一時間去兩個活動。

今日唔休息吓點頂得住la~~~   (下午去71遊行;晚上去TST看煙花)

講番昨天(1/7)晚上的活動先ar~~~~

我約咗同事6:00PM在荃灣地鐵站等。等咗之後立即出發去TST睇煙花!!

可惜.............到咗TST之後,發現好多人等睇煙花!!

但係都攞咗一個唔錯的位置,淨係可以看煙花,不可看幻彩詠香江!!

我在梳士巴利道的尖東站及停車場附近看煙花,攞唔到靚位。

今次回歸10週年煙花表演在這個位置去睇la~~~

等咗成半小時(大約8:15pm),煙花終於開始啦~~~~

可惜,這張影出來的效果唔係咁理想(上)。 而下面張效果就好好多la~~~~~

唯一可惜放煙花時就是睇唔到中國人這三個字,但好彩睇到2008的數目字樣!!

我們大約用咗20幾分鐘之後,就開始離開場地。

而我們可以踏到彌敦道的大路,覺得好興奮!!

之後就行到佐敦吃晚飯!!

7月1日,下午又遊行,而晚上就行彌敦道。真係成日同行有關!!

所以,吃完晚飯之後就立即回家去la~~~~~

回到家,就立即沖涼。沖完涼之後打完blog後,就立即睡覺!!

而今日(2/7)就睡到中午12:30才起床,終於有一日可以睡到好好啦!!

而下午成日要拾及剪番招職Recruit。因為有成1個月都未拾過!!

再唔拾d書只會越變越重。

趁今日假期就一次過拾及剪報。真是用咗一個下午才完成!!

跟着晚上又淨係上網,而且明天又要開始返工,所以要早d打blog及休息。

準備明天要返工的日子................  (真係想放多日la~~~~~~)

(P.S. 我已在相簿加入埋71遊行及煙花表演的相la~~~)

2007 年 7 月 1 日  星期日   晴天


71遊行及慶祝回歸十週年煙花表演 (上) 愉快 分類: 未分類

今天是7月1日,是香港回歸10週年!!  (下午去遊行,晚上就去咗TST看煙花!!)

但下午,就和家人一起去71遊行,這是我一年一次的活動,當然會參與la~~~

我和家人吃完午膳之後,就要出發維園準備遊行!!

我都想可以盡快見到民主ar~~~~~

現在放番d,我在維園影的圖片啦!!

影咗一陣之後,就要去足球場集會,等待出發!!

這是我在足球場留下的腳印...........  (是不是好看呢??)

等咗成半小時,終於可以出發!! 準備前往中環(終點)

我在遊行途中時影la~~~~~~

行到灣仔消防局段,見到在李卓人本人..............

下面是灣仔修頓球場(近灣仔地鐵站)時影

我現在行到金鐘。距離終點又進一步la~~~~

用咗大約2½小時,終於行到中環終點la~~~~~

行完之後,又要準備返屋企。準備約咗同事去行街!!

現在放番d得意的圖片的相及回家途中影我在港島區的愛線............5B!!

連隻狗都出來遊行(上),誰出售了香港??(下)

在中環的德輔道中影我在的港島區的愛線(城巴)5B!!

今天在巴士聽咗好多次始終有你(回歸10週年主題曲!!),聽到就來背到熟晒呀!!

現在加埋首抗戰二十年的歌詞la~~~ 

一首好有意思的歌及慶祝Beyond成立咗20年!!

 曲:黃家駒      詞:黃偉文     編:Beyond 

家強:當天空手空臂我們就上街
   沒甚麼聲勢浩大
   但被不安養大 不足養大
   哪裡怕表態

Paul:當中一起經過了時代瓦解
   十大執位再十大
   路上風急雨大 一起嚇大
   聽慣了警誡

世榮:應該珍惜的 即使犧牲了
   激起的火花 仍然照耀

合:Woo…你我霎眼抗戰二十年
  世界怎變 我答應你那一點不會變

家強:幾響槍火敲破了沉默領土
   剩下燒焦了味道
   現在少點憤怒 多些厚道
   偶爾也很燥

Paul:不管這種爭拗有型或老土
   未做好的繼續做
   活著必須革命 心高氣傲
   哪裡去不到

世榮:他雖走得早 他青春不老
   灰色的軌跡 磨成血路

合:  Woo…你我霎眼抗戰二十年
   世界怎變 永遠企你這一邊
   Woo…哪怕再去抗戰二十年
   去到多遠 我也銘記我起點
   (不會變)

(P.S. 明天(2/7)才補打回歸10週年晚上的節目!!)