我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 23
累積人氣: 6097
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 4 日  星期二   陰天


返新工!! 驚訝 分類: 未分類

今天是我第一日返新工,當然要做足準備la~~~~

但今次是要做印商標及使用凸版印刷!!

(因為我有成3年半冇做有關印刷的工)

如果我升咗師父級的話,除咗加人工之外仲要日日OT (是要晚上8-11pm)

一至五返9:00am-6:30pm,星期六9:00am-1:30pm。但OT錢會計給我!!

所以我返一段時間,才決定是不是繼續做下去??

今天第一日大致上都唔係太多野做,而且d師父都幾好人。

明天我就不知麵包會不會覆我見第二次面試ar~~~~??

2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


見工 驚訝 分類: 未分類

今朝我早上同公司講,我要去見工唔返工!!

仲要連續見三份工!!  第一份去沙田見麵包見習;

然後搭九巴85號去土瓜灣見東海堂的麵包見習;最後搭106再轉38號往葵涌見印刷見習!!

頭兩份是等電話通知,最後印刷是可以即時返工!!

明天我要返新工,是做印刷見習,仲要返葵涌而且是比以前近咗!!

今晚去埋TST聽講座,聽完就回家休息準備迎接新的開始。

今天真係遊晒九龍新界la~~~~~

九龍東(土瓜灣)、九龍西(TST)、新界東(沙田)、新界西(葵涌)。

2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


明天正式離開公司!! 分類: 未分類

我最近一星期的唔打blog,是因為煩緊自己的事!!

因為我做埋明天(31/8)就正式離開公司呀~~~  (我現在是有點唔捨得,假假地在本公司做咗2年)

不過,自己都遲早是會離開公司,難道要做這分工一世咩?? 所以自己都要檢討吓將來的生活。

最近兩星期公司不斷叫我留低。  (因為公司唔夠人,所以才叫我留低)

我在本公司唔經唔覺都做咗2年,在公司期間都有高潮;赤都有低潮的時候.......

現在的心是有d亂。所以今晚趁我在公司的日子就和同事飲吓野吹吓水。

自己都傾到差不多成9時才捨得回家.........

最重要我現在要是收拾心情,準備迎接新的挑戰

可能自己就來離開的關係,最近都搞到好難睡得着.....

明天(31/8)就是我最後一天在公司的日子,叫公司取埋工作証明紙之後及明天晚上和同事食埋餐飯之後,

就正正式式是離開公司的時候!!  (現在自己都有小小驚,公司不肯出工作証明紙給我!!)

P.S. 點解我會離開公司,明天就講埋出來!!