點解我今日的blog的主題會用個食字?? 因為今日真是同食有關!!
上午都唔知點解6時已經起床,跟着又要返工。
好彩今日淨係返半日 放工後,我就和一班同事吃午餐 。
吃咗1小時左右,我又要回家休息,準備夜晚又同班friend吃晚飯!!
我在屋企休息咗2hr,跟着出去屯門市廣場約咗2個firend傾偈。
我們又傾咗1½hr,等埋其他friend就去吃晚飯la~~~~~
今天我們選味千拉麵吃晚飯 (可以又乘機可以放相ar~~ )

我就叫咗一個面豉拉麵

再加一樽青蘋果的飲品!!

最後,同班friend叫多碟餃子來大家食!!

我們一度食拉麵,一度睇番去環球嘉年華的相................
我們食咗大約1½小時,要埋單及行吓街!!
其實我都想買部數碼相機來用,因為質數及放相效果可以好d
我們都行咗百老滙、香港最好電器及中原,睇數碼相機!!(只係睇吓)
不過......我們都要行到11:30pm才要回家去,是一個行街時間很耐的紀錄!!
回到家,又要打blog (嗯..........我要努力!! ) |