我今天返工時唔食早餐,可能是今晚和同事打邊爐的關係la~~~~
而且我工作時有點肚餓!!
直到今天的中午,我去咗一間的大排檔食午餐

我叫咗一個窩蛋牛肉盅飯和一杯凍奶茶

可能肚餓的關係,我以最快速度去食我的午餐ar~~

盅飯已經俾我食晒la~~~
而且價錢只是$17(連飲品),咁就可以食飽,真係好抵食!!
到咗夜晚的時間呀,是我和同事一起打邊爐la~~~~
一見到咁多野食,我和同事都爭住嚟食,尤其是係肥牛.......

只是一陣的時間.........
就我和同事已經掃清晒la~~~~~~

個個都食得好飽,真是快樂不知時日過,我們大約食咗11:00pm就埋單la~~~
大約每人夾咗大約$80,抵唔抵食就唔係最重要,而是大家食得開心!!
希望可以再和同事一齊打邊爐啦~~~!!
而我回到家就立刻打網上日記,打完之後,就要沖涼及睡覺!!
(p.s. 可能我打得比較簡單,希望大家唔好話我打得差la~~~~ ) |