我起碼有一星期冇打過blog,可能太忙的關係!! (哈.......哈......)
實際上,我的工作都唔係好順利。最近都好番d啦~~
這個星期唔係工作就是睡覺。
終於到星期六了,夜晚可以食餐飽la~~~~
有個friend生曰,我在元朗一間酒樓打邊爐,仲要係自助式!!
我當然唔會客氣啦,叫咗幾碟肥牛...... (肥牛是打邊爐必有的食物!!)

不過又幾抵食啦,每人都唔駛過$100,我都食得好飽。 (仲可以連續兩小時食野,未停過!!)
埋單後,當然行吓要消化吓啦~~~~
不過,我在某間7仔見到在07年11月讀西餅課程的朋友,他在7仔做緊兼職......
唔知他見唔見到我呢?? 估他都見唔到我呀!!
行到咁上吓,又要回家去睡覺ar~~~ (因為我實在太累吧!!)
明天仲要出去探親戚!!
我都要同我的friend講:生日快樂、日日都咁happy及找多d錢!!
(P.S. 我打咗blog都差不多有一年,在1月31日開始打,打吓打吓話咁快就一年啦~~~) |