我要努力,要達到目標為止
marktiu21
暱稱: KG21
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
花展
國瑞路......
成三星期都冇打blog.....
有成7day都要拜年....
崖上的波兒
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
681巴士總站(有關巴士...
GAME網頁(ugameasia)
lung的blog
mandy(蔣雅文)網上日記...
NBA
photobucket.com
SPEED的blog
uwants香港討論區
yousendit.com (連結網...
youtube(睇短片)
YukiKwk的blog
香港討論區
教英文網站(m-W)
雅文(mandy)集團922網...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 53
今日人氣: 17
累積人氣: 6091
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


打blog已經一年啦!! 愉快 分類: 未分類

唔經唔覺,我打blog已經1年。

估唔到轉眼間已經1年,時間真係好快過!!

仲有下星期就過年,我都知道幾時放新年假.....

由年卅十放到初六,都有成1星期放!!

唉.....到現在都未買衫過年,要年廿八才可以買。 (因為年廿八出糧)

不過唔緊要,仲有幾日就出糧。

可能我工作的關係,打blog的時間真係越來越少,有時回到家時真係想睡覺,

唔想做其他野加上天氣又凍呢,搞到第二朝唔想起床返工。

最近天氣都唔知乜事成日都咁凍,我一出街就凍到七彩......

返埋下星期就可以放新年假,好開心la~~~~~

年卅三十晚一定要出去行花市!!

 

2008 年 1 月 28 日  星期一   陰天


正式調去上葵涌(打磚坪街)!! 驚訝 分類: 未分類

我今朝都和平時一樣返大連排道,但上午我收到通知.....

話下午開始調去上葵涌(打磚坪街)工作,突然之間話調走!!

但都係好事,我想調去葵豐街工作,可惜冇位俾我落。

現在又要早15min起床,因為步行路程較遠。

我咪暫時做住先,希望可以做得好好la~~~~~

今天可以7:30pm收工啦~~  (以前要8時才可收工)

好彩下星期就過年,做埋下星期又可以放新年假la~~~~

2008 年 1 月 26 日  星期六   雨天


同friend慶祝生日 (打邊爐) 驚訝 分類: 未分類

我起碼有一星期冇打過blog,可能太忙的關係!!  (哈.......哈......)

實際上,我的工作都唔係好順利。最近都好番d啦~~

這個星期唔係工作就是睡覺。

終於到星期六了,夜晚可以食餐飽la~~~~

有個friend生曰,我在元朗一間酒樓打邊爐,仲要係自助式!!

我當然唔會客氣啦,叫咗幾碟肥牛......  (肥牛是打邊爐必有的食物!!)

不過又幾抵食啦,每人都唔駛過$100,我都食得好飽。  (仲可以連續兩小時食野,未停過!!)

埋單後,當然行吓要消化吓啦~~~~

不過,我在某間7仔見到在07年11月讀西餅課程的朋友,他在7仔做緊兼職......

唔知他見唔見到我呢?? 估他都見唔到我呀!!

行到咁上吓,又要回家去睡覺ar~~~  (因為我實在太累吧!!)

明天仲要出去探親戚!! 

我都要同我的friend講:生日快樂日日都咁happy找多d錢!!

(P.S. 我打咗blog都差不多有一年,在1月31日開始打,打吓打吓話咁快就一年啦~~~)