因昨天是九巴的 70 號路線最後一日營運,所以我想再搭多一次作為最後的致敬。
上星期日(30/11)我都有坐70號,我一個人由佐敦坐到去上水;
然後再由上水坐番佐敦。 淨係一程都冇咗105min 前後差不多坐咗3個鐘半!!
不過我未試過晚上坐的感覺,所以昨天就和一個朋友坐 70。
今次就由上水開始坐去佐敦,跟着才佐敦坐番去上水.......
昨天我收工後就坐278x往上水,準備坐多次70。
大約5點半就到達上水,然後到70巴士總站等個朋友一起坐70。
我們坐到7:50pm到達佐敦,我們影相影到8:10pm坐番70回上水.....
到咗差不多10:00pm終於回到上水,計埋今次自己都坐咗成4次70!!
如果唔搭,以後都冇得搭la~~~~
(最後講句:多謝70服務咗市民成35年)
|