★. 我愛你很多.多得不怕寂寞.

martin435862
暱稱: ♥²權×仔™²'=]
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2010-06-14
我想問親愛的您. 您的...
`好高興有您一天的陪伴...
無無聊聊冇野做 -3- ...
又考試na -,- '' de...
好友名單
`'聰哥×).
εKa!軒;) (hytiuo)
`'歐曉×).
`'牙煊×).
`'2 ling×).
`'mimi×).
`'萬仔×).
`'高手×).
`'牙官×).
`'Sally×).
`'淑儀×).
`'D敏×).
`'肥妹×).
`'吳玉真×).
`'薯餅×).
`'陳敏×).
`'都係未識×).
`'李嘉健×).
`'肥雞×).
`'駿兄×).
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
(!).  Up Blog; Plz Cm'!


`.`怎麼辦 ' 我好想您 -'            *=) 分類: 未分類

e幾日都係咁過na  '  反學等放學 .'  放學飲可樂 '! 因為e幾日都係食m記 -,- ' 所以要飲可樂 -0-'

琴日 '  第一次返個興趣班 '  一早起左身 '

整好曬d野 ' 9點鐘出門口 ' 去三角花園同奶亮一齊返學 '

去到 '  等左陣奶亮 ' 佢黎到 ' 跟住話唔返住 '  去食野先 '!

跟住去左盛記到食野 '  食完 ' 差唔多成9點半 '   我地本來係返9點半 '-3- '

跟住返到去 ' 成10點 '! 凸 ' 返到去最突出na ' 兩個入去 ' 又遲左成半粒鐘 ' -,- '

跟住係到鳩企 ' 都唔係返去上興趣班ge ' 返去鳩企 ' 超戇鳩 '

等到10點半 '  仲未放 ' 跟住又同奶亮兩個自己行出個死人門口'

跟住搭車車返黑沙環 '  跟住去左兒童王國到打左陣機 '

跟住返去左屋企 '!     跟住諗住夜晚出黎 ' 因某d事冇出 ' 做乖仔 '!

 今日 .'  訓到成11點 '

跟住落街買野食 '   買左個死人麵食 ' 食到我就死 '!

跟住下昼 ' 同個fd出左去一陣 ' 

點知落雨 ' 凸 '!!!       跟住又去做姐 ' 哈 ;'

做姐唔洗咁驚咖 '!  哈 ;'  唔洗鳩奔 '!  

跟住同個fd又去左盛記食野 '  

點知又冇雨na '  我就整爛左把姐 ' 凸 ' 又落反 '  妖 ' 想打架 '!?

跟住又去左一座大廈到又做姐 ' -3- '  好彩 ' 咁都有把 ' haa '

跟住返屋企 '   食飯 ' -,- '

食完 ' 冇野做 '  睇左戈套『死神來了3 』 '  睇完之後 ' 我以後都唔敢坐過山車 ' -0- ' 

唔打na ' 訓覺 '  -3- '  

cm牙 '!    唔cm你就死 '!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-'我內疚 其實我很錯 '!

-'為何我會這樣對待你 這樣就是愛嗎 ?'.]

Up blog times:2009-10-11 11:52 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


(!).  Up Blog; Plz Cm'!


`.`'食蕉蕉校慶 -3- '            *=) 分類: 未分類

今日學校校慶 ' 今日好早起左身 '整好曬d野 ' 跟住返學 '

同何撚肥一齊返 ' 哈 ' 真係好鬼死中2同你返學咖姐 '

有人願意請我飛的冇理由拒絕佢咖ma ' 哈 ' 係咪先 -,- '

一返到學校 ' 唔柒想入去住 ' 跟住就行左陣 '

行返出去白鴿巢 ' 跟住見到奶亮同豆奶樂 '

跟住去買早餐食 -,- '  跟住入返去學校 '

一到去就打鐘 '  又係到企 ' 企左超耐lor -,- '  凸 '!

又係到鳩up '  都唔知up乜春 '!   挑 '

跟住就去左個教堂到 ' 聽d神父講耶穌 '  妖 ' 你媽的 '

又要我地唱歌 ' 又乜柒乜柒 ' 煩咖wor '  e d 叫咩彌撒牙 ' 唔撚知乜野 '

理得佢 ' 跟住完左之後 ' 返去學校到食野 '

好低能lor '  俾左20蚊出黎 ' 竟然食d咁ge野 '!

你唔好再難食d '?     仲有牙 ' 唔撚知邊個仆街攞撚左我盒柑香茶 ' 想打架 '?

跟住放學 '  同奶亮過左去黑沙環搵輝哥 '  奶亮搵佢條女 '  -3- '

輝哥話返屋企 ' 跟住我都反左屋企 '

跟住冇野做 '  訓左陣 ' 訓左3點幾 ' 起身 '

又換33 去搵輝哥 -,- ' 過到去 ' 等左陣 '

成哥同佢條女同個死高妹黎左 ' 跟住一齊等輝哥放學 '

輝哥放學na -,- '  跟住陪佢返屋企換3   -0- '

跟住過左abc '   搵雁姐 -,- ' 跟住佢地去食野  '

我同成哥佢地係到等輝哥 ' 係到鳩坐 ' -3- '

成哥話ge : 難得過黎接你放學 ' 你竟然唔濕鳩我地 '?  

輝哥 ' 係咪應該做反d野先 '?         哈 '

跟住輝哥送完雁姐反屋企 '  我同輝哥又去左abc到吹左陣水就反左屋企 '!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-'寧愿單戀繼續扮好友  是苦還是甜 '?

-'內心總比當初畏懼 但我熱愛偷偷將她去戀上 .'

-'人或者總渴望去戀愛吧 ×).

Up blog times:2009-10-08 12:25 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]