救命 ' 今朝7點半 ' 有d閒雜人等叫鬼醒左我 ' 我凸 '!
跟住我老豆就車左我去聖玫瑰 ' 去到先8點 '
跟住就同老豆去飲咖啡 ' 食下野咁 ' 到左8點幾 '
就去左聖玫瑰到 ' 有個好似主任ge人出左黎 '
係到 up up up ' 又問3 又問4 ' 煩 '!!!
佢仲夠膽死叫我反屋企寫一份保證書俾佢 ' 中午12點前交 ' 凸 '
好 ' 我又順下你意 ' 我就寫左份2百幾字ge保證書 '
去到差唔多12點 ' 佢都收左 '
佢就俾左張報名表俾我 ' 叫我下昼交俾佢 ' 小你個喇叭 ' 當我神牙 '
原來我真係神 ' 下昼4點幾同媽媽去 '
係到等車 ' 等左超耐 ' 成半粒鐘都冇17號 ' 火都黎 '! d 17號又俾我炸鬼曬 '
等多陣 ' 有車na ' 去到成5點幾 '
叫我交錢 ' 戈d '
跟住同媽媽去左買d死人校服 ' 又係戈間乜彬彬 '
竟然可以有3買 ' 冇褲買 ' 0v0 ' 真得2 '
跟住買運動服 ' 竟然件3可以大件到叉叉咁 ' 條褲又細到....... 唉 ' 勁野 '
算 ' 照買 ' 跟住又去左偉記買埋條校服褲 '
跟住就反左屋企 ' haa '
我都算好俾面間學校 ' 可以一日去3次 '!!
星期一反學na ' 好緊張 -v- ' 但唔係好開心-0- '
如果佢唔收我 ' 我就炸鬼左佢咖na '
-'EnD'-
好野 '!! 我E+有45分NA ' 哈 ' 開心死 '
我會將自己變成一個100分GE人咖 ' haa '
|