|
|
`.` bb燒 ' *=) |
分類: 未分類 |
今朝早九點鐘個扑街鍾囝打黎 ' 認唔到佢把死人聲 ' 係到玩野 ' 原來係叫我起身的 -0- '
10點鐘到整好曬野就去左輝哥屋企樓下搵達哥 '
我到左之後見到有個傻傻地ge坐左係部電單車到 ' 原來就係達哥 ' 之後等埋陳子勇黎 '
就上左鍾囝屋企 ' 條木嘴沖涼沖成個幾鐘 '
11點幾到就出左門 '就去左搵Sally '搵完佢就諗住搭車去黑沙架la ' 點知要追車 '0v0 ' sally冇追所以冇上車 '
去到 '個送野食黎戈個就好尻 ' 就屌我地老母 '-0- '
燒燒下 '就黎左兩個唔識ge -0- ' 唉 ' 唔講la ' 跟住輝哥同陳子勇就反左屋企攞3 ' v_____v '
又去左成2粒鐘 ' 我地就係到尻坐 '-0- '
等到輝哥反左黎 ' 佢條女都黎埋 ' 佢地兩個又唔知去左邊到偷情 ' 又一粒鐘 '
反到黎話想飲野 ' 又出左去買野 ' 又去左半粒鐘 ' 頂你 ' 凸凸凸 !!'等你等左3粒幾鐘牙 '
跟住去左沙灘玩左陣 ' 九點半就搭車反屋企lu '
〝 EnD' 〞
|
| Up blog times:2009-06-25 12:24 AM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
`.`勁 hAppY '!!! *=) |
分類: 未分類 |
今日朝早本來發緊春夢架 ' 點知個死人朱啤晨咁早打黎 '
話記得聽日9點準時反學 '-v- ' 鬼唔知聽日要反學咩 '
跟住到左下昼 ' 輝哥打黎話去水坑尾 ' e幾日' 日日都係去水坑尾 ' ^____^ '
跟住去左佳景一陣 ' 就五個兄弟去左影貼紙相 ' 最衰整相戈陣冇用手機影低佢 '
影完戈陣個天超黑 '我地驚變落湯雞跟住就尻賓去佳景 ' -v- '
去到佳景玩左陣拳機 ' -v- ' 達哥次次都打到汽水反黎 ' 飲到我同何囝想嘔 -v- '
到左7點幾就搭車反屋企la '
最衰整相戈陣冇用手機影低 ' e+影到好蒙 ' 等我黎講下la ' 最下邊戈個係我la '左邊戈個係達哥 '右邊戈個係輝哥 '中間戈個係何囝 '最上戈個係李+俊 '
〝 END 〞 |
| Up blog times:2009-06-11 09:26 PM [ 訪客留言(22) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|