|
|
`.`何囝兄 ' 嘻 X2 ' 弓囍 ' *=) |
分類: 未分類 |
今日朝早本來訓得好地地的 '-V- ' 點知一個電話打黎 ' 就醒左 '原來係搵老母的 ;' 挑 '
跟住就係咁幫老母攞野俾人 ' 真煩 ' V_____V '
到左下昼2點到就出左去 ' 我同某一個重要人物一齊去左何囝屋企 ' 跟住到左3點到我同某一個重要人物陪何囝去左鏡胡 '
去到3個一齊攞D口罩黎玩 ' 點知原來好臭的 -V- ' 又焗 ' 不過去到醫院最好都係帶住佢好D '
跟住何囝就睇完醫生 ' 就一齊去左佳景 ' 見到達哥 ' 傾左陣計就走人LU ' 反去黑沙環戈頭 '
去左D壽司店食壽司 ' 一路扯煙一路食 ' 扯扯下俾人屌' 話唔俾係到扯煙 ' 哈 ' 跟住就快快食快快走人 ' 哈 '
跟住就送左某一個重要人物反屋企 ' 我都送埋何囝反屋企 '
差唔多反到何囝屋企戈頭 ' 就行左一轉八十街 ' 嘩 ' 波濤洶湧牙 ' 勁野 '
行完跟住就自己一個反屋企LA '
今日係到弓囍何囝不再單身了' 嘻 '
某一個重要人物自己小心D LA ' 哈 '
〝 END ' 〞
|
| Up blog times:2009-06-10 06:51 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
`.`。 好撚熱牙 ' ﹏ *=) |
分類: 未分類 |
今日一朝早7點鐘起左身 '
跟住同輝哥同達哥去左m記早晨 '
食完野冇咩野做 ' 又熱wor ' 咪去左筷子基戈邊lor ' 係到坐同扯煙 '
係到等戈餐美居-v- '
到左12點幾 ' 我地都仲未去 ' 好大牌 ' 有成十幾個電話打黎去未 ' 哈 '
去到 ' 仆街朱啤又唔俾達哥入wor ' 要佢係樓下等 '
搞到我地食左一半就走左 '
食完跟住就同輝去左信達城睇下3同鞋 ' 睇中左件3 ' 遲d去買 ' 真係好撚攰牙 '
跟住反到逸麗戈邊 ' 又扯左陣煙 '
就送輝哥反屋企 ' 傾左緊計 ' 就反屋企la '
終於都考完試 ' 但係都係心理準備會好d ' v______v ' 唉 '
〝 EnD ' 〞 |
| Up blog times:2009-06-06 07:20 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|