★. 我愛你很多.多得不怕寂寞.

martin435862
暱稱: ♥²權×仔™²'=]
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2010-06-14
我想問親愛的您. 您的...
`好高興有您一天的陪伴...
無無聊聊冇野做 -3- ...
又考試na -,- '' de...
好友名單
`'肥妹×).
`'勇少×).
`'豐哥×).
`× C ._ (QUACKKISS)
Mr.MJ (BrIanFoNg)
`'mimi×).
`'雪梨×).
εKa!軒;) (hytiuo)
`'肺癆×).
′光仔,.、の° (supermanG)
`'王嘉琪×).
`'jOJo×).
`'淑儀×).
`'牙 weng×).
KMF. (KMF19891124)
`'細b×).
`'萬仔×).
`'吳玉真×).
`'D敏×).
`'黃敏瑩×).
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
(!).  Up Blog; Plz Cm'!


`.嘩 ' 端午節牙 ' -V- '不安            *=) 分類: 未分類

就係因為今日係端午節 ' 所以就係琴日中午開始到今日都係食棕 ' V____V '  食到我驚牙 ' -V- '

由琴日中午開始 ' 食到今日中午 ' -V- ' 我知錯LA ' 下次唔敢LA ' 唔好再叫我食棕牙 '!!! -V- '

今朝早一起身 ;' 就坐左係部電腦到 ' 坐到12點到 ' 牙媽就話出去飲茶 '

跟住咪換3戈D lor '

飲完LA ' 反屋企 '又繼續做E幾日一定要做GE大事 ' 就係溫習LA ' 溫左半粒鐘左 '

冇心機再溫LA ' 跟住就自自然然咁就訓著左 '

訓訓下 ' 輝哥打俾我 ' 叫我去兒童王國 ' V____V ' 我冇出到 '

係屋企呆 ' 真係好無聊 '

咁快又差唔多過左一年LA ' 又要考試LA ' 要俾心機溫習牙 '!!唔可能留班架 ;;;'

〝    THE      END    〞

 

Up blog times:2009-05-28 10:03 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


(!).  Up Blog; Plz Cm'!


`.何時停雨呢 ;;' ?滿足            *=) 分類: 未分類

-                           打反琴日戈D '  琴日10點半到起左身 ' 見到留好大雨 ;; ' 跟住咪呆左陣係部電腦到 '-V- '

-                           跟住12點到何仔打黎問我過唔過佳景 ;' 本來話過GE ' 但係輝又打黎問我出唔出大6 ' V____V ' 出大6點都好過去佳景 ' 哈 '

-                           1幾鐘出左黎 ' 去左信托等肥仔俊上黎 ' 上到黎就諗住北上架LA ' 點知行到去關閘 ' 叫佢睇下個身分證有冇過期 '點知真係過左 -V- ' 唔洗去 ;;;'

-                           跟住又上反信托等何仔上黎 ' 等左一個鐘都唔撚上黎 ' 我地咪自己搭巴士過佳景先lor ' 去左關閘又等左一粒中 ' 都冇17號巴士 ' 17號可能俾我炸曬 ' 哈 '

-                           跟住咪搭的士過去lor ' 個標真係嚇親我牙 '-V- ' 個標係咁跳 ' 一分中跳兩下 ' V____V '

-                           過到佳景就去玩戈部打拳機 '哈 ' 打到好多野飲反黎 ' 跟住去左M記到食野 ' 我買左個餐反黎 '戈包薯條食得5條 ' 就冇曬 V____V ' 禽獸牙 '!!!

-                           玩到7點中到就反左屋企食飯 ' 哈 ' 食完飯輝哥打俾我問我出唔出黎 ' 戈時又落緊雨 'V___V '咪唔出lor ' 係屋企睇頭D 'V_____V ' 睇完頭D又上網睇謎 '

               今朝成11點先起身 ' 又係咁大雨 ' 跟住就打BLOG ' 哈 '  一陣又出去LA ' 唔會係屋企呆 ' 留CM CM '

                                                                                     〝   The End   〞

Up blog times:2009-05-24 12:14 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]