|
|
`.嘩 ' 端午節牙 ' -V- ' *=) |
分類: 未分類 |
就係因為今日係端午節 ' 所以就係琴日中午開始到今日都係食棕 ' V____V ' 食到我驚牙 ' -V- '
由琴日中午開始 ' 食到今日中午 ' -V- ' 我知錯LA ' 下次唔敢LA ' 唔好再叫我食棕牙 '!!! -V- '
今朝早一起身 ;' 就坐左係部電腦到 ' 坐到12點到 ' 牙媽就話出去飲茶 '
跟住咪換3戈D lor '
飲完LA ' 反屋企 '又繼續做E幾日一定要做GE大事 ' 就係溫習LA ' 溫左半粒鐘左 '
冇心機再溫LA ' 跟住就自自然然咁就訓著左 '
訓訓下 ' 輝哥打俾我 ' 叫我去兒童王國 ' V____V ' 我冇出到 '
係屋企呆 ' 真係好無聊 '
咁快又差唔多過左一年LA ' 又要考試LA ' 要俾心機溫習牙 '!!唔可能留班架 ;;;'
〝 THE END 〞
|
| Up blog times:2009-05-28 10:03 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
`.何時停雨呢 ;;' ? *=) |
分類: 未分類 |
- 打反琴日戈D ' 琴日10點半到起左身 ' 見到留好大雨 ;; ' 跟住咪呆左陣係部電腦到 '-V- '
- 跟住12點到何仔打黎問我過唔過佳景 ;' 本來話過GE ' 但係輝又打黎問我出唔出大6 ' V____V ' 出大6點都好過去佳景 ' 哈 '
- 1幾鐘出左黎 ' 去左信托等肥仔俊上黎 ' 上到黎就諗住北上架LA ' 點知行到去關閘 ' 叫佢睇下個身分證有冇過期 '點知真係過左 -V- ' 唔洗去 ;;;'
- 跟住又上反信托等何仔上黎 ' 等左一個鐘都唔撚上黎 ' 我地咪自己搭巴士過佳景先lor ' 去左關閘又等左一粒中 ' 都冇17號巴士 ' 17號可能俾我炸曬 ' 哈 '
- 跟住咪搭的士過去lor ' 個標真係嚇親我牙 '-V- ' 個標係咁跳 ' 一分中跳兩下 ' V____V '
- 過到佳景就去玩戈部打拳機 '哈 ' 打到好多野飲反黎 ' 跟住去左M記到食野 ' 我買左個餐反黎 '戈包薯條食得5條 ' 就冇曬 V____V ' 禽獸牙 '!!!
- 玩到7點中到就反左屋企食飯 ' 哈 ' 食完飯輝哥打俾我問我出唔出黎 ' 戈時又落緊雨 'V___V '咪唔出lor ' 係屋企睇頭D 'V_____V ' 睇完頭D又上網睇謎 '
今朝成11點先起身 ' 又係咁大雨 ' 跟住就打BLOG ' 哈 ' 一陣又出去LA ' 唔會係屋企呆 ' 留CM CM '
〝 The End 〞 |
| Up blog times:2009-05-24 12:14 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|