|
|
`.我的大日子到 ' 嘻 ' *=) |
分類: 未分類 |
- 哈 ' 今日係我生日牙 ' 好開心牙 ' ^...^ '
- 琴晚一到12點 ' 就有好多人同我講生日快樂LA ' 好開心 '
- 跟住今朝反到學校 ' 雖然唔係收到好多禮物 ' 但係就有人送左個 Chese cake 俾我 ' 哈 '跟住就有三個買左D野飲俾我 '-V- 點飲得曬牙 '
- 雖然我想要反GE野仲未反黎 ' 但係我都希望可以快D反黎牙 ' 仲有5個中就過左E個生日LA '
- 哈 ' 好開心 ' 今年GE生日都過得唔錯 ' 起馬好過前戈幾年 ' 嘻 '
- 〝END〞
|
| Up blog times:2009-05-15 06:38 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
`.朋友是什麼 '? 兄弟又是什麼 '? *=) |
分類: 未分類 |
- 唉 ' e排真係好多野發生 '
- 但係估唔到連自己ge兄弟都要話唔同我唔做friend ' 話唔洗搵佢 '
- 死得好無辜 ' 連死因都唔知係咩 ' 就話以後唔洗搵佢地 '
- 唔通連仲有三日ge大日子都係要自己一個去過 '? 如果係ge話 ' 咁就真係第一次lor ' 連朋友都冇一個 '
- 發覺這個世界以經冇一樣野值得我去留戀 ' 留低係e個世界仲有咩用牙 '?我都咩都冇曬 '
- 點解你要咁對我呢 '? 輝哥仔 ' =] 我有咩對唔住你牙 '?
- 希望我想要ge野可以反黎la ' 老天爺 ' 我靠你la ' >...< '我想要反我d好兄弟炸 '
- 朋友 ' 我當你一世朋友 ' ... |
| Up blog times:2009-05-12 05:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|