|
|
`.`'我愛你牙 ' 老 婆 '=] *=) |
分類: 未分類 |
- 今日超開心牙 ' 唔講做咩咁開心住 ' 下回分解 ' 嘻=']
- 今朝老婆叫我起身 ' 起完根住搞搞搞 ' 搞左15分中到 '根住同輝哥一齊反學 '
- 根住都係好似平日咁過la '
- 不過今日ge開心唔係好似平日咁ge開心 ' 今日ge開心係比平日ge開心開心一百萬倍牙 '
- 今日放左學都係去左信拓 ' 但係今日我老婆都去左 ' 好開心 ' 多謝你地兩個教我ge野 ' 好多謝你地 '
- 今日係我同佢第一次ge錫錫 ' 好開心 ' 根住佢又好主動咁 ' 都左反屋企ge時候 ' 同佢錫多個goodbye kiss ' 嘻 ' ]
- 佢又唔俾我送佢反屋企wor ' 根住我咪自己反左屋企lu ' 反到黎就打blug la '
- 輝哥 ' 成哥 ' 你地永遠都係我ge好兄弟 ' ----:::::
- 老婆 ' 我都永遠永遠咁去愛你 '
- 我會好好咁記得4月26號架 ' `'我愛你牙 ' 老 婆 '=]
|
| Up blog times:2009-04-27 06:36 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
`.`係屋企 ' 冇野做 ' *=) |
分類: 未分類 |
`- 今日一朝早訓醒就好悶 ' 咪打下機lor '
`- 到左下昼上下網睇下有冇咩睇 ' 就睇左一出野 ' 叫下北xxxxxxxxx(英文)唔知咩黎 ' 都ok搞笑 ' 不過有不良成份 '
`- 睇睇下 ' 鍾仔打黎叫我去新公園 ' 借$$俾牙成哥 ' 點知出到黎 ' 5分鐘都冇 ' 雁姐就話要走 ' 咁輝哥咪送佢反屋企lor '
`- 係新公園去嘉應應該唔洗好耐架姐 ' 點知去左成半粒鐘先反 ' 都唔係佢兩個係到搞咩 '
`- 根住輝反到新公園就話走lor ' 我地都走la ' 根住我同成哥去肥野屋企 ' 好開心 ' 係到搗亂 ' 哈 '
`- 根住都反左屋企lu ' 咁就一日 ' 完 ' 嘻 ' =] |
| Up blog times:2009-04-05 10:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|