|
|
`.`自己睇下面 ' -V- ' *=) |
分類: 未分類 |
- 今日朝早一起身就已經7點9 ' 好趕牙 ' 洗完頭整好曬野岩岩好8點' 好彩仲趕得切 ' 呼 '
- 反到去第一,二堂都係睇碟 ' 睇海底奇兵 '-V- '不過都好過上堂 ' 上完戈兩堂跟住D堂開始悶到想死 '
- 到左下昼 ' 上上下堂覺得好悶 ' 咪攞部電話出黎打機lor ' 點知俾人收左 ' V____V '
- 好彩攞反 ' 但係要打4張夾埋180幾條ge地理野 ' 小佢 ' 跟住放學 ' 嘩 ' 有野睇 ' 阮聰VS個許SIR (科學怪人) ' 哈 '
- 個牙SIR淆到出冷汗 '尻得人多終於知道俾人尻GE後果 ' 我都忍得佢耐LA ' 他媽的 ' 阮聰 ' 我撐硬你牙 '!!
- 放學上左鍾仔屋企 ' 好多人都係到 ' 跟住7點鐘到就同輝哥同何仔一齊反屋企LU '
〝 完 〞
|
| Up blog times:2009-05-22 10:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
`.5月20號 = 我愛你 ' 大日子 'v____v ' *=) |
分類: 未分類 |
- 今日上昼都還可以 ' 係最尾戈2堂歷史堂悶左d ' 睇埋d鄭和下西洋 ' 死太監 ' 哈 ;;;;'
- 跟住放學真開心 ' 有人送左包萬仔同杯野飲俾我 ' 哈 ' e個星期日日都有一包萬仔同一杯野飲 ' 真爽歪歪 '
- 跟住下昼放學上左信拓5分鐘到 ' 上左鍾仔屋企 ' 上左差唔多一個鐘到 ' 就走左'
- 跟住去左海濱戈頭 ' 跟住去食野 ' 係到叫野食 ' 狂玩個牙姨 ' 笑死我 ' 哈 ' 跟住仲偷左2條芝士腸 ' 點知仲係凍的 ' v____v '
- 到左走戈時 ' 無啦啦落雨wor ' v_____v (真黑仔) ' 跟住就上左d大廈到偷姐 ' 哈 ' 做左4把反黎 ' 一把俾左輝哥同佢條女反屋企 ' 一把我同鐘仔 '一把俾左達哥同成哥 '仲有一把俾左雄哥 'v_____v '
- 做完姐之後又冇咁大雨wor ' 跟住就反屋企LA ' 反到兒童王國 ' 鐘仔同雄哥上左去玩頭D ' 咁我又跟埋上去LA ' 玩左陣 ' 跟住反屋企 '哈 ' 用澳門通嘟左支野飲俾鐘仔屈左佢送我反屋企 ' 哈 ......
- 今日就咁就完左 ' ^________^ ' 嘻 '
〝 End 〞 |
| Up blog times:2009-05-20 09:02 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|