★. 我愛你很多.多得不怕寂寞.

martin435862
暱稱: ♥²權×仔™²'=]
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2010-06-14
我想問親愛的您. 您的...
`好高興有您一天的陪伴...
無無聊聊冇野做 -3- ...
又考試na -,- '' de...
好友名單
`'小瑛子×).
`'陳燕珊×).
`'歐陽永×).
`'ck×).
`'SoSo×).
`'萬仔×).
`'唔q知乜水×).
`'琛囝 ×).
`'輝爺×).
`'mimi×).
`'何屎×).
`'牙官×).
`'2 ling×).
`× C ._ (QUACKKISS)
`'成哥×).
`'牙珊×).
`'李嘉健×).
′光仔,.、の° (supermanG)
`'牙煊×).
`'駿兄×).
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
(!).  Up Blog; Plz Cm'!


`.-0- ' 痴野痴到痴痴地 '開心            *=) 分類: 未分類

今日一早10點幾就醒左 '  就打左陣機 '

打到1點幾 ' 陳嘉駿就打俾我 -0- ' 叫我去佢屋企先  '

咁我就洗頭整野戈d ' 整完就去佢屋企 ' 去到一開門就見到個好肥ge肥星係到  ' 哈 '

去到 ' 托左一陣 ' 跟住就3個去左培華交表 '

落左車 ' 肥星好大方 -0- ' 請食雪糕 ' haa '

食完 ' 就入左培華 '  又要探熱 '又要洗手 -0- ' 

跟住就交表la ' 交完表又打俾輝哥 '佢係聖公會 '

我咪反過黎搵佢lor ' 我一反到黎 ' 見到個死囝 '

佢就係到碳o tea ' 仲要攞住個豬扒包串我 -0-  凸凸凸 '!!!!

食完 ' 傾左陣計 ' 就一齊入左聖公會 '

原來係係到痴野 ' 跟住個社工叫我一齊痴 -0- '

痴到成個傻西咁 -0- '  有排痴牙 '  又大幅wor ' 不過都好爽下 ' 哈 ;'

聽日都仲要去痴牙 ' 唔知聽日我有冇得碳 o tea 呢 -0-'? haa '

6幾點.' 個張sir 叫我地走 ' 我跟住咪送個輝哥反屋企 0v0 '

係佢屋企樓下傾左緊計 ' 跟住我都反屋企lu '

〝   EnD   〞

Up blog times:2009-07-03 10:23 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


(!).  Up Blog; Plz Cm'!


`.`YO yO -0-'開心            *=) 分類: 未分類

今日一朝早12點幾起左身 -0- '  跟住食飯LA  '

食完飯過左一陣輝哥打黎話去我屋企 -0- '

3點鐘上到黎 ' 原來仲有個輝嫂' 嘻 '

跟住唔知去邊到好 -0- ' 打左俾個牙 weng '

跟住SALLY姐 我 輝哥 輝嫂 去左個牙weng屋企 -0- ' 

上到去 ' 真係好驚喜 -0- ' 有驚冇喜 '  佢屋企真係好得2 '  又wor ' 嘻 ' 都係唔講LA '-0- '廢事俾人屌 '

上到佢屋企 -0- ' 冇野做 ' 又係柒坐 '-0-'

跟住佢地係到講鬼故 '-0- ' 都唔係講鬼故GE ' 係到講棟篤笑 ' 

6點幾鐘我就走左 '

去左陪個柒頭去大會堂睇戲 ' 睇變形金剛 -0- ' 正牙 ;' 哈 '

睇完9點幾到la '去左間離戈到唔知邊到 '-0- '坐左陣 '

跟住自己一個搭車反屋企la '

〝   END   〞

Up blog times:2009-06-30 12:16 AM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]