今日一早10點幾就醒左 ' 就打左陣機 '
打到1點幾 ' 陳嘉駿就打俾我 -0- ' 叫我去佢屋企先 '
咁我就洗頭整野戈d ' 整完就去佢屋企 ' 去到一開門就見到個好肥ge肥星係到 ' 哈 '
去到 ' 托左一陣 ' 跟住就3個去左培華交表 '
落左車 ' 肥星好大方 -0- ' 請食雪糕 ' haa '
食完 ' 就入左培華 ' 又要探熱 '又要洗手 -0- '
跟住就交表la ' 交完表又打俾輝哥 '佢係聖公會 '
我咪反過黎搵佢lor ' 我一反到黎 ' 見到個死囝 '
佢就係到碳o tea ' 仲要攞住個豬扒包串我 -0- 凸凸凸 '!!!!
食完 ' 傾左陣計 ' 就一齊入左聖公會 '
原來係係到痴野 ' 跟住個社工叫我一齊痴 -0- '
痴到成個傻西咁 -0- ' 有排痴牙 ' 又大幅wor ' 不過都好爽下 ' 哈 ;'
聽日都仲要去痴牙 ' 唔知聽日我有冇得碳 o tea 呢 -0-'? haa '
6幾點.' 個張sir 叫我地走 ' 我跟住咪送個輝哥反屋企 0v0 '
係佢屋企樓下傾左緊計 ' 跟住我都反屋企lu '
〝 EnD 〞
|