|
|
`.`悶悶悶也 ' *=) |
分類: 未分類 |
今日係去完飛鷹的第一天返學 -3- '
晨咁早起左身 ' 好驚又遲到 lor -3- '
反到去 ' 超悶 ' 上堂 ' 到左最尾戈兩堂 '
上視覺藝術 ' 上堂係咁食野 '
有個傻比 ' 俾個牙sir 捉到成4次lor ' 哈 '
笑死我 ' 人食野你食野 ' 食到你咁失敗 ' 哈 '
傻豬黎咖 ' 跟住放學 '
跟住個仆街牙sir又係到玩野 '
個留堂 ' 小你個喇叭 ' 俾hi你留牙 '
跟住咪同奶亮一齊屌柒佢lor '
跟住諗住一齊走咖na ' 點知俾佢阻鳩住左 '
又要留多15分鐘 ' 我凸 '!!!!!!
跟住去食野 ' 哈 ' 好低屌 '
我地係白鴿巢食野 '
去到一間 ' 入到去 ' d人拎曬茶俾我地 '
我地唔想係戈到食 ' 跟住同豆奶樂 奶亮一齊扮聽電話一齊出去聽電話 ' 鳩賓 ' 哈 '
跟住去左一間又唔知乜ge野到食 ' 食完 '
跟住過左去佳景到 ' hea左陣 ' 跟住反學 '
上上下堂 ' 叼那星 ' 個主任又玩野 ' 又開大咪 ' 叫初一a班余偉權到教務處 ' 靠 '!!!
又俾佢捉頭髮同有色 ' 有撚病 '
我e d 乖仔 ' 又唔長又係黑色咖lor ' 凸你 '
算 ' 當又順下佢耳 ' 剪lor '
跟住放學 ' 冇姐用 ' 係學校做左兩把姐 '
跟住搭車車返去搵左陣輝哥 '
就返左屋企la ' 好乖仔 ' ^________^ '
-'EnD'-
♥`我愛的人' 我很想和你永遠在一起 '
|
| Up blog times:2009-09-28 10:43 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
`.`Looking at the in 花 ' *=) |
分類: 未分類 |
今日6點幾 ' 輝哥就打黎 ' 叫鬼左我起身 '
去食早餐 ' 食完 ' 我地就反左鋪頭探下d 牙e '
去到 ' 有冇搞錯 ' 叫我地做野 -3- ? 傻左 -,- '?
跟住坐左陣就走左 '
跟住過左v8打機 ' 跟住就反左屋企 '
下昼 ' 我同d傻仔出大6 ' -0- '
出到去 ' 見到個傻仔輝 ' 同佢媽媽一齊 ' haa ' 笑左 '
跟住同d傻仔去食野 ' 行左陣 '
跟住去買鞋 ' haa '
買完 ' 反左屋企食野 '
跟住就9點幾同輝哥去左睇in 花 '
去到都已經開始左 -3- ' 凸 '!
好令牙 ' 哈 ' 企係到成個傻仔咁睇 '
跟住同輝哥吹左陣水就開始係戈到走 '
就開始搭車車反去 '
輝哥話要去筷子基 ' 就同佢一齊搭 -,- '
係等車戈陣見到琳姐 -3- '
好塞車 ' 去到松山 ' 個傻仔自己鳩賓落左車 '
自己一個鳩賓去筷子基 0v0 '
發覺今次自己冇傻hi左 -,- ' 哈 '
跟住行反屋企 ' 見到煊哥同駿哥 ' 傾左計就走左 '
反屋企lu '
-'EnD'-
|!*我的腦海中***]]` ★只有你的影像..[]|
"|★.--|只想在你心中擁有一個位置×°◇ |
| Up blog times:2009-09-27 03:09 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 32 | »
|