★. 我愛你很多.多得不怕寂寞.

martin435862
暱稱: ♥²權×仔™²'=]
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2010-06-14
我想問親愛的您. 您的...
`好高興有您一天的陪伴...
無無聊聊冇野做 -3- ...
又考試na -,- '' de...
好友名單
`'牙煊×).
`'熊仔×).
`'隻秋×).
`'吳玉真×).
`'欣怡×).
`'Sally×).
`'豐哥×).
`'歐陽永×).
KMF. (KMF19891124)
`'牙珊×).
`'王嘉琪×).
`'萬仔×).
`'雁姐×).
`'勇少×).
`'高手×).
′光仔,.、の° (supermanG)
`'扯祺×).
`毛毛'×).
`'小瑛子×).
`'歐美×).
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
(!).  Up Blog; Plz Cm'!


`.中秋 ' 人月兩團圓牙 .'不安            *=) 分類: 未分類

打反e兩日d野先 -3- '

10/2 ' 到母后生日na -3- '

一朝早起左身 ' 食野 '

到左中午 ' 輝哥話出大6 '  同佢媽媽同佢細佬 '

佢地係關閘到等我 ' !

跟住出左去行街街  '  -,- '

跟住3點幾就反左澳門食m記 ' 哈 ' 

跟住6點幾又出多次 ' -3- ' 話去食飯 -,- ' 凸 '

超撚多人lor '  企我我腳都斷 .'

跟住出到去 ' 諗住搭車反去大6 ' 

點知架架車都好撚多人 ' 又唔撚俾人上 '

跟住有一架係有位 ' 本來我地係上得咖 '

俾人逼撚到冇得上 ' 跟住個傻仔文咪打鳩條仔 ' 哈 ' 好撚型 ' haa '

冇車搭又趕wor ' 所以就搭的士 ' 哈 ' -,- '

跟住反到去食飯 ' 食完超夜lor ' 

又搭車車反黎 ' 係到挽沖關 ' 哈 ' 真爽 '

跟住反左屋企 ' 訓覺 '

10/3  '  中秋牙 ' -,- '

中午輝哥同雁姐同那個伍穎敏上左黎我屋企 '

又係到倒亂 -,- '  跟住玩左陣 ' 佢地話去水坑尾 '

跟住走左 '       到左夜晚 '  輝哥叫我去佢牙嘛到 -,- '

跟住去左青洲到搵雁姐 0v0 '

去左坐左陣 '就去左鴨涌河到賞月 -3- ' 玩燈籠 ' 哈 ;' 好傻仔 -,- '

跟住就唔講 ' 跟住輝哥就反左屋企 '

我就去左寰宇天下到搵謝蚊琪 '!   同個李沛琪 '

跟住做d好撚戇鳩的事情 ' -3- ' 太有文彩了我們 ' 哈 '

跟住吹到成2點鐘 ' -3- '  就反屋企na '

超攰 ' 一反到屋企就訓覺 -,- '

仆街na ' 聽日返學好似要打d豬仔病針牙 -,- ' 大6蕉 '!

我都知我e+個頭好有乖囝feel咖 ' 哈 ' 唔洗讚我 '

------------------------------------------------------------------------------------------------

`★原來我不配當上你劇中的主角 .'×).

`★回想起從前, 總是等待-直到現在?'也絕無例外°×).

Up blog times:2009-10-04 04:20 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


(!).  Up Blog; Plz Cm'!


`.`中國生日大大大快lok '不滿            *=) 分類: 未分類

今日朝早9點幾就俾人嘈醒左 -3- '

跟住超戇鳩咁係到睇電影 -,- '

全部台都係做緊戈d國慶ge野  '

他媽的 '  睇到想訓覺 -,- '     跟住上左緊網 '

跟住到左中午 ' 自己一個出左去食野 '

跟住去到輝哥屋企樓下 ' 叫左輝哥落黎陪我食 ' 哈 .'

食完反左屋企超悶lor '    跟住訓左陣 ;'

訓醒食野 '   食野 '

去左搵輝哥 ' 跟住坐車車去左南灣 '

睇in 花 '    嘩 ' 超令lor '  -_______- ' haa '

跟住因為咁..........所以咁.........   唔係好想講-,- '

跟住反左黑沙環到食野 ' -,- '  食完同輝哥送左雁姐反屋企 '

跟住就反左屋企na ' -3- '

媽的 ' 9/29號俾人剪左個死柒頭反黎lor '    諗起就炆 '

第二日反到去學校狂俾人笑lor '          叼那星 ' 笑毛牙 ?  想打架 ?

下星期一邊個再笑就打柒佢 '!!!!!

天呀 '!!!!!!!!!!!!     為何要這樣的玩弄我 '?  

唔打na ' 一諗起就炆lor '

♥ '>3 我現在覺得單戀比雙戀更愉快 '

在我很想見你的時候你總是不會出現 '

到我不想見你的時候你又出現在我的眼前 '

唔知可以俾咩反應-3- ' shit '

不能看 ' 這是私隱 -,- '

Up blog times:2009-10-02 02:48 AM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]