打反e兩日d野先 -3- '
10/2 ' 到母后生日na -3- '
一朝早起左身 ' 食野 '
到左中午 ' 輝哥話出大6 ' 同佢媽媽同佢細佬 '
佢地係關閘到等我 ' !
跟住出左去行街街 ' -,- '
跟住3點幾就反左澳門食m記 ' 哈 '
跟住6點幾又出多次 ' -3- ' 話去食飯 -,- ' 凸 '
超撚多人lor ' 企我我腳都斷 .'
跟住出到去 ' 諗住搭車反去大6 '
點知架架車都好撚多人 ' 又唔撚俾人上 '
跟住有一架係有位 ' 本來我地係上得咖 '
俾人逼撚到冇得上 ' 跟住個傻仔文咪打鳩條仔 ' 哈 ' 好撚型 ' haa '
冇車搭又趕wor ' 所以就搭的士 ' 哈 ' -,- '
跟住反到去食飯 ' 食完超夜lor '
又搭車車反黎 ' 係到挽沖關 ' 哈 ' 真爽 '
跟住反左屋企 ' 訓覺 '
10/3 ' 中秋牙 ' -,- '
中午輝哥同雁姐同那個伍穎敏上左黎我屋企 '
又係到倒亂 -,- ' 跟住玩左陣 ' 佢地話去水坑尾 '
跟住走左 ' 到左夜晚 ' 輝哥叫我去佢牙嘛到 -,- '
跟住去左青洲到搵雁姐 0v0 '
去左坐左陣 '就去左鴨涌河到賞月 -3- ' 玩燈籠 ' 哈 ;' 好傻仔 -,- '
跟住就唔講 ' 跟住輝哥就反左屋企 '
我就去左寰宇天下到搵謝蚊琪 '! 同個李沛琪 '
跟住做d好撚戇鳩的事情 ' -3- ' 太有文彩了我們 ' 哈 '
跟住吹到成2點鐘 ' -3- ' 就反屋企na '
超攰 ' 一反到屋企就訓覺 -,- '
仆街na ' 聽日返學好似要打d豬仔病針牙 -,- ' 大6蕉 '!
我都知我e+個頭好有乖囝feel咖 ' 哈 ' 唔洗讚我 '
------------------------------------------------------------------------------------------------
`★原來我不配當上你劇中的主角 .'×).
`★回想起從前, 總是等待-直到現在?'也絕無例外°×).
|