今日又好似前戈幾日咁LA '
今朝成1點3先起身 ' 跟住咪拿拿林洗左個頭 ' 整好曬D野 '就打俾輝哥 ;'
跟住去左佢屋企等佢 ' 跟住就兩個反聖公會' 反到去又繼續我地GE大單野 '
又做到咁上下 ' 夠鐘食下午茶 ' 哈 ' 諗住去洗手跟住就去食 ' 點知行到廁所門口 ' 見到個好似殺左佢成家咁 '
好兇咁望住我地 ' 明知我地怕羞 ' 佢仲望到唔斬眼 '
跟住我地就估 ' 一間會唔會同佢一齊食 ' 點知 ' 中左 ' -0- '
跟住未食之前就打左好多次俾雁姐 ' 佢唔聽 ' 跟住又估 ' 會唔會我地入到去一坐底就打反俾輝哥' 點知又中左 -v- '
跟住就拿拿林叫野食 ' 就叫左豬扒包+奶茶 ' 我地兩個係到鬥快食個包同奶茶 -0- ' 點知 ' 我輸左 ' ....
跟住就搵雁姐 ' 傾左陣計 ' 又反入去聖公會 '
跟住又估 ' 會唔會頭先戈個同我地一間房一齊痴 ' 點知又中左 -0- '
輝哥傻左 ' 今日講親咩都中 ' 點解佢唔買6合彩 -,- '?
今日終於痴好LA ' 幅野 ' 好開心 ' 係我地兩個親手整架 ' 好有成功感牙 '
跟住就送輝哥反屋企 ' 我都反屋企 '
`成功感邊個有 '? 我有 ' 哈 ' 俾你地睇下LA '
好大張牙 ' 痴到你痴痴地 ' 不過都俾我地痴好 '
〝 EnD 〞 |