今日第一日反聖玫瑰 ' 痴線 '
兩個月黎 '未試過咁早起身 ' 6點半 -v- '
沖涼 ' 洗頭 ' 整好曬d野 ' 先7點幾 '
跟住好彩有老豆車我反學 ;' haa '
差小小就遲到na ' 真好彩 '
入到門口 ' 未上堂 ' 係個操場到企 ' 聽d主任係到 up ' 熱死 '
上到課室 ' 得一,兩個識 '
開始上堂 ' 第一二三堂都係到發夢 ' -3- '
嘩 ' 到左第4堂 ' 戈堂修生 -,- ' 大佬 ' 我就黎死 '
又唔俾人訓覺 ' 明知你講得悶你就俾人訓覺na ' 凸你 '
係到等放學 '
終於到左放學 ' 搭車車反黑沙環 '
自己一個去食飯 ' -3- ' 食完 ' 打俾何肥 '
佢係關閘 -3- ' 仲諗住叫佢同我一齊反學添 '
跟住又自己一個反學 ' 好彩冇俾人捉姐 ' haa '
入到去 ' 見到何肥 ' 同佢傾左陣計 ' 打鐘 '
又要排隊 ' 救命 ' 好似同小學冇咩分別 '!!
上到去 ' 坐底左 ' 見到蚊姐 '哈 ' 終於肯反學 ' -3- '
一望佢 ' 俾隻中指我 ' 咩意思 -,- ?
又係係到等時間過 '
到左最尾戈堂 ' 個牙sir 叫我出去測驗 ' haa '
合格就唔洗上戈d唔知咩特別班 ' 哈 ' 好彩我又合格 ' 勁牙 'haa '
放學 ' 同成哥 ' 奶亮 ' 豆奶樂 搭車反屋企 '
去到筷子基見到一個傻仔 ' 係到過馬路 '
咪落車會一會佢lor ' 哈 ' 個傻仔大家都識 ' 諗下邊個 ' 哈 '
跟住同成哥 ' 吹左陣水 ' 反左屋企 ' 勁悶 '
聽日反學又要俾人捉na ' 個頭黑色都同我講話唔夠黑 ' 有病 '!!!! 食蕉蕉na '
頭髮 ' 個頭隻色' d書 ' 嘩 ' 大把野俾人捉 ' 死更 '
白色3 白色褲好令仔 ' 哈 '
睇下聽日好唔好彩na '
-'EnD'-
-'我不怕你愛不愛我 '
-'只怕你從來都未愛過我 -3- '
-'牽掛又會有幾傷'? 我愛你很多 ;'
|