| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 10 日 星期三  |
| 超早訓 |
分類: 未分類 |
昨晚十點多d對眼已經唔多受我控制, 所以超早就走去訓...
7:40閙鐘開始''咯咯咯''咁做好佢本份, 每隔2分鐘就咯咯一次...
人類why要發明呢種咁折磨人的東東lei... 話雖如此, 冇咗佢又真係唔得ge
所以我都係會好合作地十分鐘後叫佢收聲.
-----------------------------------------------------------------------------
房署個邊處理文件ge方式實在係加重緊我地pmo ge workload..
一份租約就用一張 report paper, 仲要用釘釘 釘實, o my god,
淨係拆都有排啦, 7, 8份咁多. 仲有成疊文件要跟哦.
需知我地ge文員小姐淨係同我地分開各座樓d file ,
唔同我地拆開個d 釘架,
我一邊整理一邊發牢騷, 哈哈, 冇嘢ge, 呻完都係要照做,
都係鐘意我以前條邨的做法, 一張cover寫曬咁多個case report.
-----------------------------------------------------------------------------
tiffany, 係囉, 咁耐都冇mail 過俾你地, 但係都算keep住contact 嘅,
|
2006 年 5 月 7 日 星期日  |
| 皮膚敏感 |
分類: 未分類 |
唔知有冇人同我一樣, 食芒果會皮膚敏感ge 呢.
塊面好癢. 幾時先至好得返架.
----------------------------------------------------------
好忙哦, 藍田條邨真係多嘢做到啊... 唔會停落黎咁,
d case file如潮水般in, but 如小溪般out,
又唔可以一次過簽曬d文件. 叫tenant返去簽埋, 再帶返d漏咗ge 文件落黎.
諸如此類ge 情況,好浪費我地時間. 下次又要騰出時間黎見佢地.
阿sam 文低俾我ge case 都仲未跟完, 唔知有冇d 係urgent ge 呢.
係就大鍋. 日日OT都似..
---------------------------------------------------------------------
但係我要溫書for 六月ge 考試哦, 真係啊... |
2006 年 5 月 5 日 星期五  |
| 猪都笑了 |
分類: 未分類 |
初時以為係搞笑ge歌黎. 點知聽落先知原來係閙日本人嘅.
大陸個搖滾樂隊, 單行道樂隊 ge 一首新歌---------猪都笑了.
''......
日本人說中日友好,(中國人民都笑了!)(黄鼠狼给雞拜年嘍)
日本人說自己愛和平,(亞洲人民都笑了!)(披着羊皮的狼啊)
日本人說自己要維護世界和平, (美國人民都笑了!)(Getout Japen)
...日本人說自己是人, 全世界的猪都笑了... ''
哈, 幾絕啊閙得.
|
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
| 正式上去囉, 暫時OK |
分類: 未分類 |
終於都結束每天都分身於兩條邨之間的日子了. 可以專心做下D tenancy嘅嘢.
負責一座樓, 再加一個長者住屋. 希望可以應付到.
今日全日都在忙, 下雨的天氣下, 少咗d住戶落黎.
好等我適應下呢度嘅快節奏.
5個PMO 都到齊曬, 唔使幫某位離職ge 同事做埋個份.佢地同我講覺得好幸福啊今日.
咪嚇我啦喂合位.阿shiu 話就递信...到時又得番4丁友. 做死.
明天就可以見到我座樓互助委員會主席,傳聞中勁似翻版 歐陽震華個位 .
|
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
銀包離家出走了  |
分類: 未分類 |
可惡啊, 銀包竟然招呼都唔打就學人離家出走.
仲帶走埋我心愛的現金,EPS, 八達通,同埋id card..... 添
豈有此理.!
成個下午都冇做嘢, 因為挂住佢, 自從知道佢離家出走之後.
係佢平時逗留開的地盤度都搵唔到.
好, 你唔要我, 我都唔要你啦
----------------------------------------------------------------
開始覺得有d 感冒.... 辛苦啊透氣都唔得順暢. |
2006 年 4 月 18 日 星期二  |
| so tired |
分類: 未分類 |
today i went to the new estate for my hand over,
what a tiny place and busy environment it is.
the engineering department and our office were in a
small basement office. peoples and the files were crowding around me.
thanks for a ben's gift from taiwan. delicious , i make me full and could
not finish my lunch.
|
2006 年 4 月 9 日 星期日  |
| 木棉花又開到四圍都係囉 |
分類: 未分類 |
喺大角咀坐車返黎, 經太子道落車,發現D紫紅色杜鵑同埋木棉花開得好靚,
行過心情都靚D.
----------------------------------------------------------------------------------
其實並不介意到惡劣的環境去工作, 喺個度學到嘅嘢MUST比呢度多.
個日拒絕鄭生嘅邀請,(雖然拒絕的理由好單薄) 搞到佢好唔開心. 是不得以的哦.
negotiation的過程是應當如此的吧.
明知調上去袛是遲早的問題, 又要由頭再適應過啦.
我唔會應承調動住, 直到公司出調動令啦.
反正已經say過一次no啦, 唔介意多一個.
------------------------------------------------------------------------------------
羽泉D歌都幾好聽. 有D似好早期齊秦把聲.
|
2006 年 4 月 5 日 星期三  |
| 意外 |
分類: 未分類 |
月頭實在是夠忙的哦, 未停過咁滯.
又要同租户整番轉户主d手續,一坐低又叫要收租...總之未停下來過.
-------------------------------------------------------------------
tony通知我下午去head courter見老細, 講番d工作安排喔.
吓?咁突然嘅又會. 唔係話見鄭生咩.. 搞得咁神秘啊..
未夠鐘, 行下街先, 原來紅墈廣場地下都好多商鋪, 仲好多現榨果汁的鋪頭添.
甘生一味自己sell屋宇管理方面嘅全套知識, 同我上次interview講個d都大同小異嘅.
''青衣私盤就有位同事剛剛離職, 個邊法團就想有一位女孩子pmo......''
''如果你願意去嘅話, 公司即刻就可以過你probation, 同你簽過份合約.....''
我想考慮下-------
''你要考慮?即係唔願意接受呢個挑戰, 咁我地要考慮第二位同事 ..''
哦 (暗喜, 最想聽就呢句..)
-------------------------------------------------------------------------------
哈哈, 暫時避過一劫...
-------------------------------------------------------------------------------
生痱滋, 好痛啊, 搞到講嘢都有少少痴脷根.... |
2006 年 4 月 3 日 星期一  |
| 有手信 |
分類: 未分類 |
阿ben喺日本番黎囉, 帶回我指定嘅手信----蜜瓜味chocolate, 好好味哦.
初時以為佢買唔番嘅, 有驚喜啊真係.
---------------------------------------------------------------------------
傅咗咁耐, 要調我上第二條邨嘅謠言, 明天就要被證實了,
真係想當蕭生冇講過而我又未聽過.
諗下明天點應對鄭生..
呵, 有人呷醋哦, 因為ben冇預佢個份手信. 哈哈...
----------------------------------------------------------------------------
d 阿婆係咁對住我講佢先至明嘅語言. 上演一出人類版嘅''雞同鴨講.''
好彩都估到佢大概要講d乜....一額汗..."
|
2006 年 4 月 1 日 星期六  |
| 4日假期哦 |
分類: 未分類 |
哈哈...有4日假期哦, 好好plan下去邊先,
回顧上個week, 一腳踢嘅滋味真不好過啊, 幾乎所有嘢都要你去跟,
都同你有關, 真真攞命, 雖然話一個經理加一個po喺office,
但永遠做嘢嘅都得我一個. 唔公平.....
------------------------------------------------------------------------
忙得黎都好似冇做到嘢嘅感覺. 即係點呢.....?
------------------------------------------------------------------------
哈哈, 睇番阿ben個棵番茄, 紅咗喔竟然. 同佢加咗d泥, 希望可以救得番啦.
tony個棵就.........
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|