| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 31 日 星期五  |
bad news  |
分類: 未分類 |
將要調上第二條邨,而且係傅聞中最惡搞嘅其中一條邨黎.
不停地換人, 因為d人頂唔順喔.
我上去都唔知捱得幾耐
|
2006 年 3 月 26 日 星期日  |
| 一個人挑大樑 |
分類: 未分類 |
Ben 去咗日本旅行, 羨慕? d d 啦, 不過日本暫時都仲未係我最想去嘅地方黎.
依家最想去嘅地方-----)雲南
唔知幾時先去得成呢.
----------------------------------------------------------------------------------
呢個星期, 我一個人頂住咋, 希望平安過到啦, 因為仲有好多嘢都未可以跟到.
支撐大局 ....@@'' 真係手心標汗, 期望冇特別大事or麻煩事發生啦.
---------------------------------------------------------------------------------
終於都還返WIND 個200 大元啦, 都好, 成3個月都冇計我利息, 哈哈.
OFFICE 買咗3盆植物, 我個盆叫黃金葛, 最靚嘅, 最長命嘅暫時黎睇
BEN 個盆番茄仔都好唔錯, BUT不過估命不久矣......
TONY 個盆, 剛買的個幾日一時風頭無兩, 誰不知一個星期六日過去.
竟然變成一棵殘到冇咁殘, 曾經名為花嘅植物 |
2006 年 3 月 19 日 星期日  |
| 得到vs失去 |
分類: 未分類 |
在旅途上,你得到什麼?你失去什麼?
今日, 有人問我呢個問題突然, 但係, 我從未去思考過呢個問題哦,
得著啊, 識到其他唔同的人, 見到唔同的人情風景,食到個度嘅特色食物,
仲有最大的好處我認為會係心靈上的放鬆. 雖然有時身體會累d.
除咗money失去之外,
其餘嘅所有好的經驗又好, 唔好嘅記憶又好,我都會視為得著. |
2006 年 3 月 12 日 星期日  |
| audit again |
分類: 未分類 |
明天又係audit日子. 都好嘅, 早好過遲我覺得.
-----------------------------------------------------------------------------------------
今朝請屋企人飲茶. 感覺好耐都未上過茶樓啦已經.
再約埋班friend去油麻地唱k. 竟然花子都黎埋喔.果然唱得之人, 再高音都唱到
同icy去tst行街, 買到鐘意嘅衫.
呵呵.咁先叫放假架嘛 |
2006 年 3 月 4 日 星期六  |
| 貼相 |
分類: 未分類 |
都係時候貼d相上黎啦. 呢個禮拜短週, 好嘢, 連續兩日唔使番.所以先至有時間jar
食咗幾啖先至記得拎相機影低, 拉麵師傅 呢碗係我嘅, 仲有新鮮的椰子汁添
好味啊呢個冷麵
從房間嘅淩亂程度黎睇. 呢間係海口我地stay咗三晚個間. 好平啊真係,$75一晚, 衰在d沖涼水太凍啦, 冇感冒都算係咁
呢間最勁, 大細套房黎, but 我地淨係可以用出邊嘅兩張床 即係呢兩張.
我地用黎晾乾d衫, 點知竟然冇開冷氣wor...
唉...又係海, 都完全冇驚喜ge. 香港個d 靚過佢啦. 玉帶灘, 一邊咸水一邊淡水, 係咁就出咗名, 沙一d都唔幼
係天涯海角 兩個人實在無聊得很, 除咗鞋踩沙玩, 呢度d沙好幼啊. 踩落去好舒服.
見到wind 個十隻腳趾....... 讓我笑到肚痛嘅十隻腳趾......
亞龍灣上的沙灘, 更加冇吸引力.... 潛水又已經係第二度玩咗了.
整個旅程的主角, 椰子樹 和 榔檳樹
呢個係椰子島上的渡假村 椰林樹影, 訓係張吊床上高, 真係幾enjoy
去個時好搞笑地一團人十幾廿人又坐船又坐小車咁, 部小車開蓬之餘仲要逼到都唔知點坐, 連企都困難個款, 臨尾仲要每人俾20蚊車錢. .....好有虎落平陽嘅feel....
被螞蟻食咗好大部份外皮的椰子樹, 一個小水鄉. 係個度食到有椰子味的白飯
本地嘅阿婆用椰外殼個d棕毛, 搓成條繩咁,. 隻手都搓到爆拆lu. 實好痛定.. 呵呵. 隔離個件係我整嘅四不像.
|
2006 年 3 月 3 日 星期五  |
| 12度 |
分類: 未分類 |
contract 規定, 低於12度就要進行獨居長者探訪.
呢兩日咁凍, 又要叫保安上去拍門了.
---------------------------------------------------------------------------------
晚上一到七點, d 先生就開始講書, 少少咁多俾你歇一歇的時間都冇.
三個鐘的堂, 除咗個十分鐘break之外, 一路都聽到佢不停講書, 仿似催眠,
猶其如果我之前個晚夜訓, 就更攞命....
|
2006 年 2 月 26 日 星期日  |
| 又要我去? |
分類: 未分類 |
搞錯啊, 平田有嘉年華會又要call 我去...... ben 唔使去, tony 又唔使去.
仲要俾個好好聽的籍口: 俾你學嘢啊.. 下次你條邨要搞活動就要你自己上陣.....
真係? 唔使哈嘛..
my duty 主要係影下相, 同d女 嘉賓戴下襟花. 因為得我一個女po..... 都話叫
公司請多個女po啦.下下都話得你一個女仔呢個籍口.老點.....*0 _ 0*
------------------------------------------------------------------------------------
一路都落住細雨,成晚走黎走去,影下攤位又影下歌星, 最有知名度嘅就係祝文君. but 佢都黑仔囉.
到佢上台就落雨.唱到第二首歌仲係落大大粒個隻.
叫保安快趣拎把遮俾佢. 佢都表現得幾有職業道德.一直都企係雨度唱晒佢個5首歌.
其實何止佢慘, 所有的表演嘉賓都不好過, 做大戲的谷住要係雖一可以避雨的走廊度表演, 加埋d 居民上上落落.
唔知佢地有冇試過咁 表演法呢.
耐唔耐我就走去辦事處個會議室度'' 蛇'', 依家做咗後台啦已經. 三位跳現代舞的姐姐( 成四五十歲時已經).
我都睇唔明佢地跳d乜. 叫我影番佢地幾張相再晒俾佢, 呵呵, 好耐都冇晒過相囉我. 到時先算....
同我一齊四圍咁影兼做幫手嘅仲有兩位poly 過黎公司實習的同學仔. 一男一女. 我淨係記得個女仔叫阿kit咋.
終於都捱到最後一個show啦, 係雜技表演-------將十幾廿個呼拉圈舞上身個d.
到觀眾上去玩, 順便俾個表演者休息一下.
都唔知係未做馬. d 小朋友玩得咁好嘅.
當個司儀芳姨話 '' 叫呢間公司嗰個走黎走去個妹妹仔過黎玩''個時, 我啱啱企嚮走廊嘅花槽上高揀影相angle.
即係縮埋係條柱後邊.
不幸地阿kit 被人捉咗做我嘅替死鬼.
卒之都俾兩位經理揾到我. 仲要大聲咁講, ''呢個先係我地公司架,個位唔係啊'' 睬你就傻囉.
同阿kit 加油好過啦. 哈哈.... |
2006 年 2 月 22 日 星期三  |
| 煩惱 |
分類: 未分類 |
原來每個人都開始有属於自己的煩惱了.
為愛情而煩, 為揾工而煩, 為工作而煩.....
這個代表成長己開始了吧.
以前細個從未有煩惱呢倆個單詞.
but如果要回到小時候, 我唔想哦..
---------------------------------------------------
很好奇, 明明普通話好唔得, 卻要係diray度擺首國語歌.
聽得明咩....
|
2006 年 2 月 18 日 星期六  |
| hard = learning |
分類: 未分類 |
要番三日夜晚.都係喺灣仔.依家好d,開始認得d路應該點行.
每天早上8點出門口, 到到晚上11點度先返到屋企. 勁.. 累..
袛不過啱啱開始個下係需要時間適應.未慣.
唔, 要咁樣諗先得嘅...
----------------------------------------------------------------
呢個week係短週.今日+明天sunday應該=2日,but明天要舉行
頒獎典禮又要返去條邨幫手.
因為always遲到,份assignment 幾時要交都唔知, 搞到要交個時
冇得俾. 於皮... 補番囉.
發覺新的course, 都幾難下, 厚厚的二大疊notes
|
2006 年 2 月 16 日 星期四  |
| 由銅鑼灣站行去天后站 |
分類: 未分類 |
我這個路痴終於都吃到唔認路的苦頭了......
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|