mary 's daily
Share the moment
mary0129
暱稱: mary鳳凰樹
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又打風了
2008-09-06
坪州
打風..
2008-07-10
文章分類
全部 (165)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 165
留言總數: 54
今日人氣: 8
累積人氣: 8121
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


bad news 無奈 分類: 未分類


將要調上第二條邨,而且係傅聞中最惡搞嘅其中一條邨黎.
不停地換人, 因為d人頂唔順喔.
 我上去都唔知捱得幾耐





2006 年 3 月 26 日  星期日   晴天


一個人挑大樑 分類: 未分類

Ben 去咗日本旅行, 羨慕?  d d 啦, 不過日本暫時都仲未係我最想去嘅地方黎.
依家最想去嘅地方-----)雲南

唔知幾時先去得成呢.
----------------------------------------------------------------------------------
呢個星期, 我一個人頂住咋, 希望平安過到啦, 因為仲有好多嘢都未可以跟到.
支撐大局 ....@@''      真係手心標汗, 期望冇特別大事or麻煩事發生啦.
---------------------------------------------------------------------------------

終於都還返WIND 個200 大元啦, 都好, 成3個月都冇計我利息, 哈哈.

OFFICE 買咗3盆植物, 我個盆叫黃金葛, 最靚嘅, 最長命嘅暫時黎睇
BEN 個盆番茄仔都好唔錯, BUT不過估命不久矣......
TONY 個盆, 剛買的個幾日一時風頭無兩, 誰不知一個星期六日過去.
竟然變成一棵殘到冇咁殘, 曾經名為花嘅植物



2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天


得到vs失去 分類: 未分類

在旅途上,你得到什麼?你失去什麼?

今日, 有人問我呢個問題突然, 但係, 我從未去思考過呢個問題哦,
得著啊, 識到其他唔同的人, 見到唔同的人情風景,食到個度嘅特色食物,
仲有最大的好處我認為會係心靈上的放鬆. 雖然有時身體會累d.

除咗money失去之外,
其餘嘅所有好的經驗又好, 唔好嘅記憶又好,我都會視為得著.



2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天


audit again 分類: 未分類

明天又係audit日子. 都好嘅, 早好過遲我覺得.

-----------------------------------------------------------------------------------------
今朝請屋企人飲茶. 感覺好耐都未上過茶樓啦已經.

再約埋班friend去油麻地唱k. 竟然花子都黎埋喔.果然唱得之人, 再高音都唱到

同icy去tst行街, 買到鐘意嘅衫.
呵呵.咁先叫放假架嘛



2006 年 3 月 4 日  星期六   晴天


貼相 分類: 未分類

   都係時候貼d相上黎啦. 呢個禮拜短週, 好嘢, 連續兩日唔使番.所以先至有時間jar

                     
食咗幾啖先至記得拎相機影低,         拉麵師傅                        呢碗係我嘅, 仲有新鮮的椰子汁添 
好味啊呢個冷麵  

        
  從房間嘅淩亂程度黎睇. 呢間係海口我地stay咗三晚個間. 好平啊真係,$75一晚, 衰在d沖涼水太凍啦, 冇感冒都算係咁

     
呢間最勁, 大細套房黎, but 我地淨係可以用出邊嘅兩張床             即係呢兩張.
我地用黎晾乾d衫, 點知竟然冇開冷氣wor...

 
唉...又係海, 都完全冇驚喜ge. 香港個d 靚過佢啦.                 玉帶灘, 一邊咸水一邊淡水, 係咁就出咗名, 沙一d都唔幼  



係天涯海角 兩個人實在無聊得很, 除咗鞋踩沙玩, 呢度d沙好幼啊.  踩落去好舒服.
見到wind 個十隻腳趾.......  讓我笑到肚痛嘅十隻腳趾...... 

   
  亞龍灣上的沙灘, 更加冇吸引力....  潛水又已經係第二度玩咗了.


 
                                                    整個旅程的主角,   椰子樹 和 榔檳樹        

  

   
     呢個係椰子島上的渡假村                                   椰林樹影, 訓係張吊床上高, 真係幾enjoy  
去個時好搞笑地一團人十幾廿人又坐船又坐小車咁, 部小車開蓬之餘仲要逼到都唔知點坐, 連企都困難個款, 臨尾仲要每人俾20蚊車錢. .....好有虎落平陽嘅feel....


被螞蟻食咗好大部份外皮的椰子樹,                               一個小水鄉. 係個度食到有椰子味的白飯                               
      
 
本地嘅阿婆用椰外殼個d棕毛, 搓成條繩咁,. 隻手都搓到爆拆lu. 實好痛定..    呵呵. 隔離個件係我整嘅四不像.

 




2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天


12度 分類: 未分類

contract 規定, 低於12度就要進行獨居長者探訪.

呢兩日咁凍, 又要叫保安上去拍門了.

---------------------------------------------------------------------------------
晚上一到七點, d 先生就開始講書, 少少咁多俾你歇一歇的時間都冇.
三個鐘的堂, 除咗個十分鐘break之外, 一路都聽到佢不停講書, 仿似催眠,
猶其如果我之前個晚夜訓, 就更攞命....



2006 年 2 月 26 日  星期日   晴天


又要我去? 分類: 未分類

搞錯啊, 平田有嘉年華會又要call 我去......    ben 唔使去, tony 又唔使去. 
仲要俾個好好聽的籍口: 俾你學嘢啊..   下次你條邨要搞活動就要你自己上陣.....
真係? 唔使哈嘛..

my duty 主要係影下相, 同d女 嘉賓戴下襟花. 因為得我一個女po..... 都話叫
公司請多個女po啦.下下都話得你一個女仔呢個籍口.老點.....*0 _ 0*

------------------------------------------------------------------------------------
一路都落住細雨,成晚走黎走去,影下攤位又影下歌星, 最有知名度嘅就係祝文君. but 佢都黑仔囉.
到佢上台就落雨.唱到第二首歌仲係落大大粒個隻.
叫保安快趣拎把遮俾佢. 佢都表現得幾有職業道德.一直都企係雨度唱晒佢個5首歌.

其實何止佢慘, 所有的表演嘉賓都不好過, 做大戲的谷住要係雖一可以避雨的走廊度表演, 加埋d 居民上上落落.
唔知佢地有冇試過咁 表演法呢.

耐唔耐我就走去辦事處個會議室度'' 蛇'', 依家做咗後台啦已經. 三位跳現代舞的姐姐( 成四五十歲時已經).
我都睇唔明佢地跳d乜. 叫我影番佢地幾張相再晒俾佢, 呵呵, 好耐都冇晒過相囉我. 到時先算....

同我一齊四圍咁影兼做幫手嘅仲有兩位poly 過黎公司實習的同學仔. 一男一女. 我淨係記得個女仔叫阿kit咋.

終於都捱到最後一個show啦, 係雜技表演-------將十幾廿個呼拉圈舞上身個d. 
到觀眾上去玩, 順便俾個表演者休息一下.
都唔知係未做馬. d 小朋友玩得咁好嘅.

當個司儀芳姨話 '' 叫呢間公司嗰個走黎走去個妹妹仔過黎玩''個時, 我啱啱企嚮走廊嘅花槽上高揀影相angle.
即係縮埋係條柱後邊.
不幸地阿kit 被人捉咗做我嘅替死鬼.
卒之都俾兩位經理揾到我. 仲要大聲咁講, ''呢個先係我地公司架,個位唔係啊''  睬你就傻囉.
同阿kit 加油好過啦.  哈哈....



2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天


煩惱 分類: 未分類

原來每個人都開始有属於自己的煩惱了.
為愛情而煩, 為揾工而煩, 為工作而煩.....
這個代表成長己開始了吧.
以前細個從未有煩惱呢倆個單詞.

but如果要回到小時候, 我唔想哦..

---------------------------------------------------
很好奇, 明明普通話好唔得, 卻要係diray度擺首國語歌.
聽得明咩....

 


 



2006 年 2 月 18 日  星期六   晴天


hard = learning 分類: 未分類

要番三日夜晚.都係喺灣仔.依家好d,開始認得d路應該點行.

每天早上8點出門口, 到到晚上11點度先返到屋企. 勁.. 累..
袛不過啱啱開始個下係需要時間適應.未慣.
唔, 要咁樣諗先得嘅...

---------------------------------------------------------------- 
呢個week係短週.今日+明天sunday應該=2日,but明天要舉行
頒獎典禮又要返去條邨幫手.

因為always遲到,份assignment 幾時要交都唔知, 搞到要交個時
冇得俾. 於皮...  補番囉.

發覺新的course, 都幾難下, 厚厚的二大疊notes



2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天


由銅鑼灣站行去天后站 分類: 未分類

我這個路痴終於都吃到唔認路的苦頭了......