這次的文章是我在學校打的,所以比較特別,嘻嘻,希望大家都可以看看我這篇較有紀念性的文章,今天,為了一些問題所以遲到了,6年級的第1次遲到,嗚嗚~功課都欠了2樣...無言,,,,,一個開心的假期又過去,又要再番學,悶到死......今日遲哂大到,番去實比阿媽鬧死,所以要有心理準備/..\",今天功課真多,好彩個miss ho(英文老師)冇番姐,,,,咁就多左堂做功課,最衰佢又叫個代課老師,叫我地做聆聽,煩死人...次次都係咁,唔留咁多啦,,,,番屋企再番多篇^^