今天,跟平日一樣的番學,只係電腦堂考試,都冇咩特別野,岩岩考完,好簡單.畫D野就得,所以都唔係好緊張,D人做完就玩埋D網上遊戲,無聊到死,比我就唔會玩啦,寫下日記,唔錯@@”最衰老師又唔比上D ONLINE網,呵呵,所以都係打下字算啦@@” 其實我而家係電腦室打緊呢篇野,因為冇野做,個日誌又冇咩人上,自己打比自己睇算,,,,,先走~