你地最鐘意既動漫/漫畫係咩@@”?我最鐘意既就係火影@@”因為有D忍術,唔知點解特別鐘意呢一D既動漫,我最鐘意既人物係旋渦鳴人,,唔知係鳴人定係鳴門,日本官方之前又話鳴人,而家又話鳴門,搞到我都唔知點,,,,第2個就係宇智波佐助同埋佢阿哥,宇智波鼬,,,,因為好QOO,第3就係卡卡西…..呢個冇咩點解,,,,個人覺得掛,,,,,,我家姐都鐘意卡卡西同佐助….@@”而你地又鐘意咩動漫呢,,,如果鐘意火影忍者,咁鐘意邊個人物呢,,?有既話請留言比我,,,,希望大家支持我呢個日誌啦^^,