今日係學校打左篇,係咪好短呢^^,我今日番學校打果篇之前,我仲有一篇叫喜歡一個人,果篇之前果開密碼,,,密碼就係2000fun既一個角落公開左,同埋定期會改,^^支持我篇文既人就唔該留下言咁啦,比比面耶^^我想問下大家,你地鐘意一個人果陣會點,呵呵,因為.......唔講你知,唔講呢d野住,今晚,我食飯,阿爸阿媽又成日講番我遲到件事,煩到死,搞到我阿爺都知埋= ="成日係到偷笑.....唉==~今日真係唔好既開始><"第2年既第1日番學,就遲到......可能係天注定><"""冇咩心情打落去啦......下次再打啦^^""
|