| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 19 日 星期五  |
派卷了!  |
|
今日派卷了!!!
派左:
中文(二卷):66分...唔知點解會咁
數學(一卷):59分...好難.......連竺sir都話e份卷好難 ...但有d係撞嘅!我班d人都話好難....咁c,d班未炒哂??!!
數學(二卷):80分...ok啦.....好少人拎8字頭
中史:89分...原本係有機會找9字頭嫁 ....成鬼日寫錯字....扣左大約5分
世史:81分...miss yeung改錯哂d卷....明明岩果d又唔知乜事又話錯!!原本係75分...佢加漏左我6分呀!
我果班d人好變態...中史有人拎99分....世史又有人拎99分...中文全級最高都係80分.....中文最高分係我果班...數學仲屈機...有9字頭呀d人.....好變態!!(當然啦!我果班係精英班黎嫁 !)
 |
| 刊登時間:2007-01-19 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 17 日 星期三  |
考oral  |
|
1月16日:
考普通話oral.......好掂!!!!!!
1月17日:
考中文oral.....雞潘考呀!!!妖!佢話我發音唔正呀!!!!!妖!
 |
| 刊登時間:2007-01-17 07:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 15 日 星期一  |
考完試啦  |
|
今日考數學MC同電腦! 考埋今日考哂啦!!
Maths 2:ok啦....我圈哂d answer番屋企比老豆改 ......有86分呀!!史上最高分o既一次 !!!!
電腦:..都唔知佢考乜.....但都會高分 !!!
考完試同麥雞~小豬~梁伯去唱K....好好玩.....唱完之後去行沙田...周圍行....之後又去左無印....
 |
| 刊登時間:2007-01-16 02:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 12 日 星期五  |
ChInEsE HiStOrY Ar......  |
|
Hello!!!!!!!!!!今日考中史...
中史:好淺(對我黎講)....有9字頭^^個監考老師陳sir...好好笑...佢唔小心踢到個垃圾桶..倒左d垃圾出黎.....之後佢用手汁番!!
煲冬瓜:冇乜野....ok啦
 |
| 刊登時間:2007-01-12 12:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 11 日 星期四  |
ExAm  |
|
又要掛住溫書......唔得閒打blog^^溫書重要d
1月10日
ScIeNcE:OK.....會合格^^(我上次49呀!!!)
EnGlIsH 2(TENSE+VOCAB):好難.....好驚會唔合格^^^
今日
GeOgRaPhY:好淺!!有9字頭...但係保持唔到全級第一 有一條填充唔識做!!!因為有一次我要去畢業典禮採排...冇上到Geog
果日阿sir較新野......我班有成13個人落左去畢業典禮採排....阿sir之後又唔話番比我聽....而果條題目書係冇o既!
所以唔識做!!!
ChInEsE:作文....
 |
| 刊登時間:2007-01-11 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 42 | »
|