|
sorry呀,咁多位,我好耐都冇打日記lu ...請你地見諒,我之前超忙,又要番scout,又要補習,我間屋嘅我間房都大變身 !因為我之前果張床就黎難,所以要換左佢,我之後成幾日都冇開電腦lu,因為我間房d野要搬晒出廳,搞到冇得上網 !!XD,我阿哥張d線放埋一齊,搞到亂晒大龍 ,逐條尹番晒出黎!!我電腦d線都係果到,所以冇得上網 !!!
今日我去左outing(即係戶外集會)我,司徒同范啟宇都考camp cook,我地整番茄蛋花湯,煎豬扖,蒜蓉娃娃菜,金菇肥牛卷,我地1個半鐘都整唔到 !我地個番茄蛋花湯d人話好好飲,司徒煲嫁,我都覺得好好飲 !!我整果d菜都冇人食,d人話太硬 ,,係郊外整嘅野都唔好食嫁婝喇,設備都唔齊全 !!金菇肥牛卷我地覺得好味 !!
玩追蹤符號果時,我同司徒,老陳,李卓文佢地一組,,,我地行下行下,都發覺好多符號係錯嘅 xd,之後43點幾, 散水,番學校放番d煲同d煮食用具!!我同司徒一路行,一路講,原來彭鼠之前會考係攞過10A (彭鼠係我校嘅老師),佢原來係拔尖黎嫁,超勁 !
 |