DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 8
累積人氣: 3339
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天


肚痛 鬱悶

唉,我依家肚痛呀,點算呀,好辛苦呀,我食左4粒喇叭牌正露丸呀,仙叫還好d!!

                               

刊登時間:2006-08-16 09:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


換咗封面^^ 滿足

唔好意思,又冇打日記!!^^

我整e個版面整咗好耐哦!!大家覺得點?!比d意見?留言比我,好同唔好都講喎!!唔該哂!!

                               

刊登時間:2006-08-14 02:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天


Outing 愉快

sorry呀,咁多位,我好耐都冇打日記lu...請你地見諒,我之前超忙,又要番scout,又要補習,我間屋嘅我間房都大變身!因為我之前果張床就黎難,所以要換左佢,我之後成幾日都冇開電腦lu,因為我間房d野要搬晒出廳,搞到冇得上網!!XD,我阿哥張d線放埋一齊,搞到亂晒大龍,逐條尹番晒出黎!!我電腦d線都係果到,所以冇得上網!!!

今日我去左outing(即係戶外集會)我,司徒范啟宇都考camp cook,我地整番茄蛋花湯,煎豬扖,蒜蓉娃娃菜,金菇肥牛卷,我地1個半鐘都整唔到!我地個番茄蛋花湯d人話好好飲,司徒煲嫁,我都覺得好好飲!!我整果d菜都冇人食,d人話太硬,,係郊外整嘅野都唔好食嫁婝喇,設備都唔齊全!!金菇肥牛卷我地覺得好味!!

追蹤符號果時,我同司徒,老陳,李卓文佢地一組,,,我地行下行下,都發覺好多符號係錯嘅xd,之後43點幾, 散水,番學校放番d煲同d煮食用具!!我同司徒一路行,一路講,原來彭鼠之前會考係攞過10A(彭鼠係我校嘅老師),佢原來係拔尖黎嫁,超勁!

                               

刊登時間:2006-08-12 11:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


升旗 滿足

今日番scout.....9:00-17:00....搞到我冇得學笛...

今日我地紮旗架紮咗1個幾鐘..點知比人話...今日唔知乜事我果隊d人個個都唔著u!!搞錯呀!今日嘅值日小隊係我果隊...得我一個著u.要著u仙有得升旗咁得一個著...咁我未要升旗囉!!今日學咗好多野..摩斯密碼...旗號等等好多!!最好笑就係玩石膏模....石膏模即係d人打石膏果d白色嘅東西!好惡心..果個鄭明俊...見到佢都月黎月火滾!!佢係到霸住d野黎用...乜到係佢霸晒!.玩旗號果時....我支旗唔小心整到佢..喂..我唔係有心喎...我都唔想整佢..係佢月企月埋....搞到我支旗整到佢!又無啦啦用支旗打我...我問佢做乜打我!佢話我低b..所以就打我.....咁我都覺得你好低b.....咁又唔見我打你.我紮旗架果時...佢係到呼呼喝喝...我紮錯左姐...洗唔洗死呀!!!

                               

刊登時間:2006-08-05 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天


一片寂靜...蕭條冷落 不安

3號...3號...3號,由昨晚掛到現在,似乎派比安好像不疲倦,還要侵襲香港。

在街上,一片寂靜、蕭條,只剩下我、爸爸和媽媽在街上。我們要到酒樓飲茶,路途上,我碰見很多垃圾在街上,那些清道夫好像牛一樣,努力不懈地工作,十分辛苦。我替他們可憐!

3號風球,很多人們如常在家裡休息,我完全不覺得這是3號風球,反而,我覺得這像8號風球般一樣,風力勁、雨勢大。我和家人喝茶後,我們回家,一路上,雨勢頗大,我媽媽的雨傘被惡魔破壞,回家途中,我的衣服濕透了。

我想明天的訓練營還不能去到吧!

                               

刊登時間:2006-08-03 05:09 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]