| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
| 考試 |
|
今日係第二日考試,直到現在圍止,我覺得d卷好簡單,,Chinese Paper 2--淺 ,,English1(composition)--有少少難啦,,心大心
細,唔知撿邊篇好 ,,,,English2(GE&Vocab)好淺呀!!vocab有一個唔識,tense--淺爆 .....Maths1(Long Question)由第
一次Test到今次係最淺嘅數學卷
聽日考Chinese1同Geography,,!
係果個功課輔導班.,,d人都唔係溫書嘅 ,,係到傾計,,,哎..不知所謂
 |
| 刊登時間:2006-06-14 05:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 12 日 星期一  |
明天考試  |
|
哈佬!明天考試,點解我仲打日記,,因為我溫曬書.,,,(番溫果隻)明天考中文二&英文
88
 |
| 刊登時間:2006-06-12 06:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
鋼琴pass左  |
|
哈佬!今日學琴,miss比番張分紙,,,結果係122/150
,yeah!!Pass左Grade4 lu...攞Merit呀
!!!我係我間琴行中係考
Grade4中最高分果個^^個考官話我彈第一首歌100%冇彈錯,,攞27/30,
,算高lu...第二首歌攞24/30,第三首歌攞
24/30,,Scales話我反應好喎,攞19/21,,,sight reading又話我反應好,攞17/21
。但係Oral唔合格,,佢話我拍錯曬,攞11/18
(唔合格)

miss 叫我考五級樂理,但係我唔想係我間琴行道學,我想去通利學^^

今年8月將會考木笛3級,希望都係咁好!^^

 |
| 刊登時間:2006-06-11 04:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 9 日 星期五  |
Exam is coming and 今日黑雨  |
|
Exam is coming!好緊張,依家溫左:英文,數學,地理,科學,中史,歷史,聖經。仲有中文,普通話未溫。

今日小息o既時候,竟然有個1A班o既人走過黎問我地中文同中史有咩掂士,我地話冇。佢地班冇就走過黎問,有冇搞錯呀!!

仲有,今日上緊英文堂o既時候,關sir宣佈話依家黑雨,仲有佢話可以開電話,仲話今次係例外,,正呀!!!

放學阿爸同呀媽到學校接我,點知佢地去睇電話,所以叫我番屋企仙。
係巴士站見到朱建文,就一齊搭巴士。

番到屋企原來仙知道勁勁(我隻dog)去左獸醫到洗牙,.....

 |
| 刊登時間:2006-06-09 09:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 8 日 星期四  |
呀!今日考音樂呀~  |
|
救命呀!今日考音樂筆試,,睇黎都好難咁!

今日好唔開心,果個死人沈梓楓係到改我花名
,仲要周圍暢喎,憎死佢呀,之後就
左出黎!!
依家上緊CL,88

 |
| 刊登時間:2006-06-08 11:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|