DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 7
累積人氣: 3352
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 17 日  星期三   晴天


遲到啦~~ 感動

唉,,,,有史以來第一次遲到,,,,,,,,,破曬記錄 ,....,,,,我為左拎本Maths Test Book 搞到遲到呀,,,,但係Daddy冇話我,,,仲比左 

$30搭的士,,,,,唔該Daddy !!!!我已經遲起身啦,成7:20分仙起身 ,,,,仲要上左車仙發覺冇拎Maths Test Book ,,連早餐

都冇食,,,,,自己攞黎衰 ,,,,!!!唯有係Resses食野,,,辛苦!!!!!!

                               

刊登時間:2006-05-18 04:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天


失而復得!!!!好開心呀!!!但又有野煩...=3=

     原本,琴日係唔見左4樣野(袋,校章,手錶,鎖)但今日番到學校比我找番個筆袋出來,,,,手錶番屋企 又找番出來,,但校章同鎖

匙扣就找不出..................嗚,..............

     唉,,,今日小息o既時侯,,,,miss lee召左我,邱詠熙,,鄭子聰,,陳嘉豪陳宇飛,,,,去頃關於常識問答比賽,,,,跟住我o地差,,差書左就

要去,,點知我同鄭子聰書左咁我may要同佢參加,................嗚...................死得啦............................

     原來洪洪都想參加喎,,,,洪洪我想同你一組AR...............(我唔想同某人一組..........心知肚明啦!!鄭子聰...)

  我地班d ......梗係......勁啦..........3:0打敗1B,,所以,,,原來D班唔係廢嫁!!ADD OIL!!

                               

刊登時間:2006-05-16 09:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天


超黑仔,,,好慘呀!!!! 感動

    唉,,,心情唔好 ,,,今日上完普通話堂之後,到班主任堂仙發覺個鎖匙扣唔見左 ,,,我唔敢定係邱詠熙拎左定係F.6 D人拎左,,因

為我上完普通話堂之後就發現唔見左,,,,跟住番到屋企又唔見左個筆袋呀,,,,爆無奈!!!!!!於是我打電話番去學校,,,點知個校工叫我10

分鐘後打番去,,點知我1分鐘後就打番去,,佢竟然接到我的電話 !!!!我認得個校工把聲,,,,又話10分鐘,,其實3分鐘都唔洗,,我講時

間去郵局AR!!佢話我個筆袋留低係我後面個跪桶喎!!!

                               

刊登時間:2006-05-15 10:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 14 日  星期日   晴天


母親節快樂! 愉快

hello!今日係母親節,,遲d就出去食飯 ,,大約1果鍾到....,,有咩好la...bye!

                               

刊登時間:2006-05-14 07:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天


好攰呀!! 無奈

今日朝早訓到成10點先起身,,,,,,跟住練琴,之後去左學笛,,再之後同阿爸阿媽去左飲茶,,番到屋企好攰,,之後又冇番童軍,,,,,,,,,,,

唔好話我懶,,,其實童軍今日係去城門谷游泳池游水+幫我o地考埋游泳章,,,,但我今日真係攰,,so,冇去到游水,,下午仲訓左一陣覺,,

之後做project,,跟住就打日記lu...

                               

刊登時間:2006-05-13 08:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]