| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 17 日 星期三  |
遲到啦~~  |
|
唉,,,,有史以來第一次遲到,,,,,,,,,破曬記錄
,....,,,,我為左拎本Maths Test Book 搞到遲到呀,,,,但係Daddy冇話我,,,仲比左
$30去搭的士,,,,,唔該Daddy
!!!!我已經遲起身啦,成7:20分仙起身
,,,,仲要上左車仙發覺冇拎Maths Test Book ,,連早餐
都冇食,,,,,自己攞黎衰
,,,,!!!唯有係Resses食野,,,辛苦!!!!!!

 |
| 刊登時間:2006-05-18 04:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 16 日 星期二  |
| 失而復得!!!!好開心呀!!!但又有野煩...=3= |
|
原本,琴日係唔見左4樣野(筆袋,校章,手錶,鎖匙扣)但今日番到學校比我找番個筆袋出來,,,,手錶番屋企 又找番出來,,但校章同鎖
匙扣就找不出..................嗚,..............

唉,,,今日小息o既時侯,,,,miss lee召左我,邱詠熙,,鄭子聰,,陳嘉豪同陳宇飛,,,,去頃關於常識問答比賽,,,,跟住我o地差,,差書左就
要去,,點知我同鄭子聰書左咁我may要同佢參加,................嗚...................死得啦............................

原來洪洪都想參加喎,,,,洪洪我想同你一組AR...............(我唔想同某人一組..........心知肚明啦!!鄭子聰...)
我地班d
......梗係......勁啦..........3:0打敗1B,,所以,,,原來D班唔係廢嫁!!ADD OIL!!

 |
| 刊登時間:2006-05-16 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 15 日 星期一  |
超黑仔,,,好慘呀!!!!  |
|
唉,,,心情唔好
,,,今日上完普通話堂之後,到班主任堂仙發覺個鎖匙扣唔見左
,,,我唔敢定係邱詠熙拎左定係F.6 D人拎左,,因
為我上完普通話堂之後就發現唔見左,,,,跟住番到屋企又唔見左個筆袋呀,,,,爆無奈!!!!!!於是我打電話番去學校,,,點知個校工叫我10
分鐘後打番去,,點知我1分鐘後就打番去,,佢竟然接到我的電話
!!!!我認得個校工把聲,,,,又話10分鐘,,其實3分鐘都唔洗,,我講時
間去郵局AR!!佢話我個筆袋留低係我後面個跪桶喎!!!
 |
| 刊登時間:2006-05-15 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 14 日 星期日  |
2006 年 5 月 13 日 星期六  |
好攰呀!!  |
|
今日朝早訓到成10點先起身,,,,,,跟住練琴,之後去左學笛,,再之後同阿爸阿媽去左飲茶,,番到屋企好攰,,之後又冇番童軍,,,,,,,,,,,
唔好話我懶,,,其實童軍今日係去城門谷游泳池游水+幫我o地考埋游泳章,,,,但我今日真係攰,,so,冇去到游水,,下午仲訓左一陣覺,,
之後做project,,跟住就打日記lu...
 |
| 刊登時間:2006-05-13 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|