| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 12 日 星期五  |
比人玩死  |
|
今日上中文堂,,,比果個朱k(1d班12號)玩死,,,,,我o地係到玩野,,,,係到玩緊朱k,,,點知我,邱詠熙+吳俊朗係到串朱k,,點知葉sir叫佢
答問題,,佢又答唔到,,,超臭!!!!!!之後我係到伸冷腰,,,,隻手係朱k後面,,,,點知比果個死人邱詠熙推左一下,,,so,,,點到朱k,,,跟住
朱k發癲,,,之後阿邱詠熙又係用支筆到搞朱k後來果道,,,,之後係到扮冇野!!仲要屈我,,,話係我搞,,,,食啦,,,,禁鍾意屈人,,,就去做戲啦
(做屈人角色)!!仲有一件野要講,,,,有一次,,,阿miss lee叫朱k唔係張台上介野,,,之後上bk堂介,,,跟住我同朱k出左去交野,,,之後上
堂,,,到左上中文堂,,阿朱k諗住再介啦,,,點知唔見左張畫,,,阿邱詠熙一定係我o既所為,,,,,跟住阿吳俊朗放左係梁德忠張台隔離,,,,到
朱冀承手我o既時候,,,點知我冇拎左佢幅畫,,,由此可知有d人係到大隻講!!!到朱冀承手邱詠熙+吳俊朗o既時候,,,, 發現冇幅畫係櫃
桶!!!!!最後,,邱詠熙放幅畫係我書店與椅子之間,,,,一定唔會係我,,,就算係我,,,都唔會放係我書包到la當我lulu咩!.,已朱冀承又信我
講野,,,,,,,,,原來個真兇係邱詠熙!!!!
 |
| 刊登時間:2006-05-12 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 11 日 星期四  |
><  |
|
hello!今日派左成績表lu.....好好呀(不要自滿!)

今日阿媽比左個新電話我,,好開心呀!!我係一生人中第一次用彩芒接機手提電話,仲有得映相添
!!!
我個日記人氣接近100人啦,,,好....好..好開心(都係果句)
,,個日記開咗唔夠兩個禮拜,,,就已經有成100人,,真係值得鼓舞阿
!!!!
好多謝你哋做我o既捧場客,,,令到個日記人氣不斷上升!!!!多謝曬!!! 

 |
| 刊登時間:2006-05-11 09:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 10 日 星期三  |
考試(鋼琴)完畢!!!!  |
|
唉!!!!!!終於都考完試啦
!!!今日放學之後去左愉景考琴
,,,,,好難呀!!!!不過都好有信心會合格!!

跟住搭巴士好唔開心,,因為好擔心真係會5合格呀
........死左....XDDDDD
今日Brother John 話我考到全班第三,,全級46,,,,
(5好話我串咀!)
聽到之後好開心    !!,,,,原來我o既努力係冇白費嫁!!
我好想參加果個功課輔導班,,,,第一:可以完成功課,,5洗留堂,,,,,,第二:有人幫手甫習,,,有唔明,立即問!,,,第三:價錢平為起每日22蚊,
,,
!!!可惜,,我父母去左女行,,,聽日先番!so.,我交唔到回條比miss lee,,聽日同佢解釋low!!!

sleep訓啦
88

聽日先講!!
 |
| 刊登時間:2006-05-10 11:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 9 日 星期二  |
尖沙咀清真寺一遊  |
|
之前我報名參+去清真寺,,,今日先去
,...
今朝8:10係大家樂同梁伯 ,王焯康一齊食早餐
,,,我哋去到荃灣地鐵站原來間恆生銀行擦左
,,,,行行下便見到miss yeung,,之
後便搭mtr到尖沙咀,,,,,係清真寺門外,,,要除鞋先入得去,,,,
入到去又要聽個穆斯林(信奉伊斯蘭教的人)講野,,,,,,,,,,,,,,,,
講左好耐
!!!!好悶呀!!!!!佢仲要係講普通話呀,,,,,悶死左
!!!!!!!!!跟住映左d想,,,,,,其實,,,清真寺係冇野睇嫁
!!!!!
跟住,,,佢地有d搭地鐵,,,,有d搭巴士
,,,,我去左童軍中心buy 富,,,,之後到muji buy 野
!跟住番去葵芳食野!!!!!!
跟住番歸lu....
 |
| 刊登時間:2006-05-09 04:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 8 日 星期一  |
無野講呀!!  |
|
今日,,果條朱建文係到玩野
,,,係MSN到打<12345>,,跟住我問佢,,,佢話:妖!!我心諗:收啦!

到夜晚,,又係到玩野,,,send手十分.愛比我,!!佢擺明係到玩啦!!!果手歌係我send佢,,,點知佢又send番比我,,,佢係到玩野!!
聽日約左梁伯去食野,,5好5到呀
!!!!!!!訓啦byebye!!

 |
| 刊登時間:2006-05-08 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|