DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 2
累積人氣: 3347
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天


比人玩死 愉快

今日上中文堂,,,比果個朱k(1d班12號)玩死,,,,,我o地係到玩野,,,,係到玩緊朱k,,,點知我,邱詠熙+吳俊朗係到串朱k,,點知葉sir叫佢

答問題,,佢又答唔到,,,超臭!!!!!!之後我係到伸冷腰,,,,隻手係朱k後面,,,,點知比果個死人邱詠熙推左一下,,,so,,,點到朱k,,,跟住

朱k發癲,,,之後阿邱詠熙又係用支筆到搞朱k後來果道,,,,之後係到扮冇野!!仲要屈我,,,話係我搞,,,,食啦,,,,禁鍾意屈人,,,就去做戲啦

(做屈人角色)!!仲有一件野要講,,,,有一次,,,阿miss lee叫朱k唔係張台上介野,,,之後上bk堂介,,,跟住我同朱k出左去交野,,,之後上

堂,,,到左上中文堂,,阿朱k諗住再介啦,,,點知唔見左張畫,,,阿邱詠熙一定係我o既所為,,,,,跟住阿吳俊朗放左係梁德忠張台隔離,,,,到

朱冀承手我o既時候,,,點知我冇拎左佢幅畫,,,由此可知有d人係到大隻講!!!到朱冀承手邱詠熙+吳俊朗o既時候,,,, 發現冇幅畫係櫃

桶!!!!!最後,,邱詠熙放幅畫係我書店與椅子之間,,,,一定唔會係我,,,就算係我,,,都唔會放係我書包到la當我lulu咩!.,已朱冀承又信我

講野,,,,,,,,,原來個真兇係邱詠熙!!!!

                               

刊登時間:2006-05-12 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


>< 愉快

hello!今日派左成績表lu.....好好呀(不要自滿!)

今日阿媽比左個新電話我,,好開心呀!!我係一生人中第一次用彩芒接機手提電話,仲有得映相添 !!!

我個日記人氣接近100人啦,,,好....好..好開心(都係果句) ,,個日記開咗唔夠兩個禮拜,,,就已經有成100人,,真係值得鼓舞阿 !!!!

好多謝你哋做我o既捧場客,,,令到個日記人氣不斷上升!!!!多謝曬!!!Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics

                               

刊登時間:2006-05-11 09:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


考試(鋼琴)完畢!!!! 感動

唉!!!!!!終於都考完試啦 !!!今日放學之後去左愉景考琴 ,,,,,好難呀!!!!不過都好有信心會合格!!

跟住搭巴士好唔開心,,因為好擔心真係會5合格........死左....XDDDDD

今日Brother John 話我考到全班第三,,全級46,,,, (5好話我串咀!) 聽到之後好開心Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics!!,,,,原來我o既努力係冇白費嫁!!

我好想參加果個功課輔導班,,,,第一:可以完成功課,,5洗留堂,,,,,,第二:有人幫手甫習,,,有唔明,立即問!,,,第三:價錢平為起每日22蚊,

,, !!!可惜,,我父母去左女行,,,聽日先番!so.,我交唔到回條比miss lee,,聽日同佢解釋low!!!

sleep訓啦 88

聽日先講!!

                               

刊登時間:2006-05-10 11:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


尖沙咀清真寺一遊 疑惑

 

之前我報名參+去清真寺,,,今日先去 ,...

今朝8:10係大家樂梁伯 ,王焯康一齊食早餐 ,,,我哋去到荃灣地鐵站原來間恆生銀行擦左 ,,,,行行下便見到miss yeung,,之

後便搭mtr到尖沙咀,,,,,係清真寺門外,,,要除鞋先入得去,,,, 入到去又要聽個穆斯林(信奉伊斯蘭教的人)講野,,,,,,,,,,,,,,,,

講左好耐 !!!!好悶呀!!!!!佢仲要係講普通話呀,,,,,悶死左 !!!!!!!!!跟住映左d想,,,,,,其實,,,清真寺係冇野睇嫁 !!!!!

   跟住,,,佢地有d搭地鐵,,,,有d搭巴士 ,,,,我去左童軍中心buy 富,,,,之後到muji buy 野 !跟住番去葵芳食野!!!!!!

跟住番歸lu....

                               

刊登時間:2006-05-09 04:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


無野講呀!! 愉快

今日,,果條朱建文係到玩野 ,,,係MSN到打<12345>,,跟住我問佢,,,佢話:妖!!我心諗:收啦!

到夜晚,,又係到玩野,,,send手十分.愛比我,!!佢擺明係到玩啦!!!果手歌係我send佢,,,點知佢又send番比我,,,佢係到玩野!!

聽日約左梁伯去食野,,5好5到呀 !!!!!!!訓啦byebye!!

                               

刊登時間:2006-05-08 10:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]