| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 7 日 星期日  |
ok啦  |
|
今日去完愉景練琴
,,,個琴好靚呀,,我想要呀(你就想呀)
!!!跟住去食野,,點知撞到莊梓龍
,,食完之後,,出門口見到有個人好似
李克勤,,超多人係到睇,,,我雖然見唔到,,但我聽佢唱歌把聲真係好似李克勤呀!!!
夜晚出左去大角咀食飯(我姨媽生日呀!!Happy Birthday!!)

 |
| 刊登時間:2006-05-07 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
| 攰死左! |
|
今日番完童軍,,攰到死左
,,又曬
,又熱
,,企左好耐,,真係好辛苦呀
!!!不過,,童軍是磨練意志!!唔會放棄
!!!
果阿sir都short short 地,
今日學包紮,,我包得樣衰跟住話我5 Pass
,,超無奈!!!冇得考和!kai kai 地?!
仲有,,,我之前考左d野又5幫我簽簿!!!佢話我之前冇同佢講,,頂佢xx
!!!!!XDDD
跟住同朱建文搭31
........完!
 |
| 刊登時間:2006-05-06 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 5 日 星期五  |
大家睇下?!  |
|
成功左啦!好開心呀!!!!
!!我整到個日記咁耐,,終於啦成功左啦!!!
!!大家試下Right Click ,個標語點,,係咪好正呢!?e個
design好5好,,大家比d意見呀!!,,好同5好都可以留言話我知呀,,等我整靚個Dairy嗎!
!!
好悶ar
.....放咁多日假.........有冇on9 d ar
!!!
d工課好多ar
!!!help me!!!
 |
| 刊登時間:2006-05-05 07:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
輸左...足球!!!angry!  |
|
無奈.........輸左波......1:0(1c~1d)1c win 左!
真係好無奈.....肥炳射左2次12碼都唔入.........真係.......o咀!!!!!!

哎...學校連放5日假...........好悶呀,,,,,,,,,想有d野做都冇!
 |
| 刊登時間:2006-05-04 10:08 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
+油.........  |
|
今日天氣................好差so bad
!!!!!番學時個書包濕曬
.......仲要係出門口時係冇雨,跟住,,落到街之後便好大雨
..................
今日番學見到馬浩然(小學同學)佢係我間學校對面搭車
......
今日我交番本PTH W.B.比Miss Fong..........
佢竟然冇鬧我................(好happy
)
明天,我班打班際足球.......+油呀1d ..,,5好衰比1c 呀!+油.
.........
 |
| 刊登時間:2006-05-03 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|