DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 13
累積人氣: 3344
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 2 日  星期三   晴天


又係無聊嘅一日!! 鬱悶

又係一朝早番英文補習班..好彩今朝掛1號波..唔係3號..3號就大獲啦!!因為3號波會取消補習班...所以就會冇得補堂!!.....「女夭」要作文!!作成120~150字呀!!唔制呀!!!番到屋企睇青出於藍......唔知點解我好鍾意睇E類型嘅電視劇!之後又玩一陣MSN....之後就訓左覺......醒左..仙知道原來掛左3號波

悶+無聊=白痴!!^^

                               

刊登時間:2006-08-02 11:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天


游泳 開心

今日陽光充沛....最適合游水^^......

一朝早.....同爸,媽去客家好棧飲茶.....去到之後.....原來係冇冷氣嫁!!!熱到我痴左線!!!果到d侍應話冷凍壞左....o晒咀!!!我走先....因為我番學校....我番學校幫楊康中文作業....佢話有可能係圖書館唔見....亦有可能係體育室......咁我就去office問下....office d人話冇!!!之後我走去體育室....又冇......最後我走去圖書館.....冇!!!我約左梁伯...黎子張嘉1點半游水!!!依家係12點07分....我見有時間淨....咁未去圖書館打日記囉!!!!!即係依家!!我打下打下...我發覺有D唔妥....我周圍尹下..........之後原來本能力導向係個書架到!!!基礎能力訓練冊....就係張椅到......食啦!!!等我尹得咁辛苦,....楊康...我已經幫你拎左啦!

番到學校見到好多我果班o既人:陳昌鄰.(唔好意思...打錯字!)..henry...樊浩「班」(邦)...朱潤....死朱潤...一見到我就滅我!

                               

刊登時間:2006-08-01 11:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天


暑期英文補習班 開心

今日係第一堂英文補習班.....我番到學校之前......我問鄭子聰....佢話原來係咁無聊.....早知唔報名啦!!之後佢又話.....嘔血呀!!!笑到我死左!!!佢又講........「d人勁嘈.....浪費左我460蚊呀鄭子鄭說!!!!!!!!!!!

我上左之後.....真係真係真係超無聊!!!個Miss 勁似miss yeung!!佢個樣勁串......之後d人係咁串佢......佢超無奈!!跟住有係到玩埋晒d低b遊戲....係到玩拼字......仲要係成堂都係到講noun!!!!!超白痴!!!!!上2個鐘....仙得5分鍾break......what the......!

 

                               

刊登時間:2006-07-31 11:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


鬱悶

我覺得依排好悶......日日都冇野做......淨係係屋企玩電腦.......悶!超唔想做暑期功課呀!咁鬼多...我諗我開學果陣....可能死左lu....同埋.....聽日上暑期英文補習班.....逢星期一,三,五上堂.....每堂2粒鐘呀.....變態!!!同埋有冇人知到聽日補習係著咩3呀...同埋你地有咩game好玩呀....好玩嘅介紹比身我丫...!如果知道嘅話可以留comment比我!!thz晒!!

                               

刊登時間:2006-07-30 03:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 29 日  星期六   雨天


狗展 不安

今日早上去咗我校嘅童軍留言版睇....話今日取消去camp.......有冇搞錯呀...我汁好晒d野...佢先至話取消!!要變番做正常集會!!!!我同表哥,表哥嘅女朋友,爸,媽,我隻狗,我表哥隻狗狗展....係東涌博覽館.....個到超多狗.....周圍都係尿....似玩踩地雷一樣!!表哥同佢女朋友各自帶一隻....共2隻....好得意呀!!一隻係金毛尋回犬.....一隻係西施.....好得意呀.....我果隻係史納沙....都好q!

開頭我隻狗好驚....因為我隻狗唔係成日去街....所以有d默生,,,,,,之後開始熟落!!!佢個名叫勁勁呀!點解要叫E個名.....因為佢細個個陣時身體好弱...又唔食奶....比其他史納沙搶晒....佢係最輸洩果個^^所以叫做勁勁!!!

                               

刊登時間:2006-07-29 10:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]