| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
新錶  |
|
halo!!琴日同媽咪去咗沙田行街......我地去左columbia買野.....我地買左好多好多野 !有水(我)壺.....T-shirt(爸)......水壺(媽)......大衣(我同哥哥)....有個係行山o既袋!!好開心阿!!!有咁多野!!我相信好貴.....!!!!!過$2,000!
今日打電話比馬海迪...事關星期六去camp....佢話要我地自己帶 cook set.....我問麥偉邦....佢話d cook set係陳冠樺到....之後我又問陳冠樺....佢又話d cook set係麥偉邦到........唉.......之後問鄭明俊.....佢幫我問文仔禮......借到lu...我要係到多謝鄭明俊同埋文仔禮!!
今日爸爸買左隻錶比我....好令呀!!!!!!!!!佢話我今次考得好!所以送比我!!!多謝!!!!
我地去camp煮嘅餸:
4餸1湯
紫菜湯-------------鄭明俊
露荀炒豬肉--------陳冠樺
蒜蓉娃娃菜--------我
薯仔粒炒碎豬肉---司徒俊豪
蒸水蛋-------------陳璟銘
飯------------------李卓文
 |
| 刊登時間:2006-07-27 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 25 日 星期二  |
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
2006 年 7 月 17 日 星期一  |
好呀  |
|
今日....迦密愛禮信中學....打電話比我表弟......話收佢......但佢嫌遠...嫌果到偏僻...所以讀左劉皇發...^^
 |
| 刊登時間:2006-07-17 06:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 42 | »
|