DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 11
累積人氣: 3342
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天


新錶 愉快

halo!!琴日同媽咪去咗沙田行街......我地去左columbia買野.....我地買左好多好多野!有水(我)壺.....T-shirt(爸)......水壺(媽)......大衣(我同哥哥)....有個係行山o既袋!!好開心阿!!!有咁多野!!我相信好貴.....!!!!!過$2,000!

今日打電話比馬海迪...事關星期六去camp....佢話要我地自己帶 cook set.....我問麥偉邦....佢話d cook set陳冠樺到....之後我又問陳冠樺....佢又話d cook set麥偉邦到........唉.......之後問鄭明俊.....佢幫我問文仔禮......借到lu...我要係到多謝鄭明俊同埋文仔禮!!

今日爸爸買左隻錶比我....好令呀!!!!!!!!!佢話我今次考得好!所以送比我!!!多謝!!!!

我地去camp煮嘅餸:
4餸1湯
紫菜湯-------------鄭明俊
露荀炒豬肉--------陳冠樺
蒜蓉娃娃菜--------我
薯仔粒炒碎豬肉---司徒俊豪
蒸水蛋-------------陳璟銘
飯------------------李卓文

                               

刊登時間:2006-07-27 11:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 25 日  星期二   晴天


成日都係圖書館! 開心

今日約咗鄭銘賢梁伯荃灣地鐵站等.......之後我地就去荃灣圖書館借書....我地借d書係要黎做Book Report..同埋d書係得學校有!!我諗住再括下睇下有冇!...原本我諗住同小沛沛番學校借.....點知我見通告寫淨係7月17日開到7月21日......咁我打電話番去學校......佢話唔知幾時會再開!!!小沛沛唔得閒....唔去啦!!咁我咪同鄭銘賢&梁伯去囉!!!

我地去到荃灣圖書館....我地第一時間梗係借書啦!!!We走去check書果d機....有勁多人.....果到有3個位....我地開頭已經用咗一個....之後我地又用多一個....即係我地同一時間用咗2個....d人好唔耐煩!!有條友係到話:「有冇搞錯呀!!!用咁耐!!我地唔洗用咩!!」咁我地未走囉!!之後我同鄭銘有d肚餓...咁我地去左麥當當食咗杯麥旋風....之後就番左學校!

我地諗住上去圖書館睇下有冇開......原來真係有開喎!!果d死人office又話冇....信佢講真係蛇都死呀!!!我地去到...係咁尹書!!之後鄭銘打電話....之後比個T.A.見到!!個TA話:「傾電話出去傾」..鄭銘就傾完...所以冇理佢...之後個TA發火!!之後有個圖書館館理員係到玩鍾.....我話:「玩鐘出去玩!」..佢聽唔到....笑死!!我諗住借3本書....但係未借..我地係到聽歌!!聽下聽下佢話夠鐘閉館....我地即時去借!!點知佢話:「頭仙又唔借....依家山左機仙黎借!」係喎.....頭仙點解唔借?我都唔知!!!!!Wakaka

                               

刊登時間:2006-07-25 11:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天


pass咗lu!! 愉快

朝早要學笛..時間係10點3去到10點9....之後又要學琴...時間係12點半去到1點3....唉.....中間果段時間唔知做咩(11點--12點3)..咁未同爸爸&媽媽去飲茶!!之後我飲左都冇半粒鐘就走人...因為番屋企練琴....之後又去學琴!!佢地繼續飲茶!!!我就又番屋企.....又去琴行...走黎走去..!!悶爆

今日番scout...考宗教章...原來係超易...網上寫d野全部都唔岩...之後brother.john幫我哋考...要考7樣野:唱聖詩1首.查經...好多..大約7樣野到...我記得有1part係「尋找聖像之路」..好好玩..我同司徒一組..我地果組全部中晒...d問題全部岩晒..我哋果組攞A...跟住其他組係攞B/C..姐係我地組係最好^^全部人都pass!!

 

                               

刊登時間:2006-07-22 11:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


好耐冇打日記lu... 開心

好忙...so..冇打日記!

d暑期作業逗都冇逗過...我覺得中文數學係變態..中文要睇一本<西遊記>...仲要做2本練習.....一本係能力導...另一本係礎能力訓練冊....2本都厚....同埋依2本係開學果時買嫁!!!阿sir做都唔做...做左好少....原來係留番暑假做.....數學又係咁.....要做4個練習...每個練習大約有14題...仲要題題分a·b·c·d即係起碼有25題數!!!25x4=100....姐係要做100條數!!英文還好d.....做一本額外習作+3個Book Report就掂!!!唔知係咪我特別鍾意英文?!!聽日番scout...考宗教+攝影....好呀...終於都考到lu.....

我今日走去曬相....要$30呀...搞錯呀.....又唔可以用傻瓜機影....一定要用數碼相機!!!

                               

刊登時間:2006-07-21 04:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天


好呀 愉快

今日....迦密愛禮信中學....打電話比我表弟......話收佢......但佢嫌遠...嫌果到偏僻...所以讀左劉皇發...^^

 

                               

刊登時間:2006-07-17 06:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]