DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 1
累積人氣: 3346
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


好攰呀!! 愉快

今日完本係屋企溫書,,點知唔記得交張form比阿sir,,,,所以我下午番左童軍lu....

番到去我係到打乒乓波,,,之後阿sir叫我去整好張枱,,,o 咀

跟住就開餐lu.,,我攞左幾多野,,有雞翼,咖哩角等,,但係其他組攞得仲多!!

之後就去左玩閃避球,,,原本我o地係著住U(制服)又要去換便服,,玩原之後,,.又話要換番U去集隊,,,比佢玩死,,,走果時又話要換番便

服,,,,一共左4次3,,玩死,,!!~~閃避球果時,,果個曾潤南係到同我講野,,搞到要輸左,死人頭.,,,,,,,不過我覺得幾好玩,,但係個波頂過黎

個時,,就痛到癡線!!!sleep,,88

                               

刊登時間:2006-05-27 11:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天


功課輔導班 開心

Hello!我岩岩去完功課輔導班,每日都要成6:00幾先番到屋企,番到屋企又唔洗做功課,多d時間去溫書,幾好呀!!

琴日Brother John同我講話我聖經故事入左決賽 ,,,好開心呀將於星期一係禮堂果到比賽,,,之前係8/20,,而家係3/8 ,,全

Form得3個入選,,包括:柯偉豪,柯偉建仲有我,,,,希望可以攞到獎啦,!!

跟住葉Sir叫我同尹躍羲去參加中文演講比賽,,,無奈...我又想參加喎,,!!

                               

刊登時間:2006-05-25 07:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天


比人屈,,,,,,佢真係好乞人憎,,,,,,,,,,,,,,,, 感動

今日我上中史堂比人集名 ,,,,,,我係有傾計 ,,,抵罰!!早上鄭子聰集左鄭明俊個名,,,,,我已經叫左佢唔好派報紙嫁啦,佢又唔聽我

,,咁我同鄭子聰都認為佢係應集,,,,,,阿鄭明俊又係到屈我話我叫佢派報紙,,,,跟住佢又係到哭,,,,,,,搞到好似我同鄭子聰唔arm

咁.

之後轉堂時集左邱詠熙朱冀丞名,,,,,佢地話報仇,,,,,咁佢地真係講野嗎 ,,,,,如果佢地講野而我又唔集名,,咁又對其他同學唔公平

,,,,,,,,,,咁我may又佢講,,,邱詠熙係到嗦擺梁德忠,,,佢叫邱詠熙擦左朱冀丞個名 ,,,,(因為邱詠熙朱冀丞放學去玩),如果梁德忠真係咁做,,我一定會告佢 !!!!其實,,,我真係有d唔想做班長.......多次比人屈,,,,同miss講又冇反應,,,,,,真係唔知點呀 !!!

                               

刊登時間:2006-05-23 09:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天


......∼∼

幾日冇打日記Lu......,,我張枱換左盞燈,,,之前果盞消左個燈泡,,,搞到幾日都冇燈用 ......

童軍果到終於都比番個章我Lu....音樂章 ,,,,,,我成為首位中一童軍獲考章呀 ,.....我依家開始溫書Lu....首先溫中史先,,,,,,

依家上差不多訓覺Lu.......88

                               

刊登時間:2006-05-21 10:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


聖經故事入左圍~~ 愉快

今日終於都冇遲到啦,,,English 堂去MMLC上堂,,,,超無聊 ,,,,無喇喇係到又話用computer 作文,,,你話係咪好無聊 ,,,,之後個Miss都要print出黎嫁喇!!!多此一舉 !食完飯之後集隊,,,,,Brother John 同我講,,,,,話我聖經故事入左圍 !!,,我都唔知講咩都可以排第5(個人認為),,,,,我唔係串咀,,,,,,但真係點會入到圍,,,我係MMLC錄左2次音,,,,但我見1A班D人好認真,,,錄音錄左好多次,,,,,,,我只係錄左2次,,,,,,! !!!錄音完左之後,,我不斷講「我唔得...我唔得....」點知最後攞左第5..,,,,...!

   食完之後係咁改朱冀丞花名,,,,我同邱詠熙同吳俊朗都係到笑到肚痛 ,,,,,係到改    日本城,又一成,奧海城,新之城等等......真係好好笑呀......!!

明天要個果清潔衛生常識問答比賽,,,,!!!!!!!!

                               

刊登時間:2006-05-18 05:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]