| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 27 日 星期六  |
好攰呀!!  |
|
今日完本係屋企溫書,,點知唔記得交張form比阿sir,,,,所以我下午番左童軍lu....
番到去我係到打乒乓波,,,之後阿sir叫我去整好張枱,,,o 咀
跟住就開餐lu.,,我攞左幾多野,,有雞翼,咖哩角等,,但係其他組攞得仲多!!
之後就去左玩閃避球,,,原本我o地係著住U(制服)又要去換便服,,玩原之後,,.又話要換番U去集隊,,,比佢玩死,,,走果時又話要換番便
服,,,,一共左4次3,,玩死,,!!~~閃避球果時,,果個曾潤南係到同我講野,,搞到要輸左,死人頭.,,,,,,,不過我覺得幾好玩,,但係個波頂過黎
個時,,就痛到癡線!!!sleep,,88
 |
| 刊登時間:2006-05-27 11:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 25 日 星期四  |
功課輔導班  |
|
Hello!我岩岩去完功課輔導班,每日都要成6:00幾先番到屋企,番到屋企又唔洗做功課,多d時間去溫書,幾好呀!!

琴日Brother John同我講話我聖經故事入左決賽
,,,好開心呀將於星期一係禮堂果到比賽,,,之前係8/20,,而家係3/8
,,全
Form得3個入選,,包括:柯偉豪,柯偉建仲有我,,,,希望可以攞到獎啦,!!

跟住葉Sir叫我同尹躍羲去參加中文演講比賽,,,無奈...我又想參加喎,,!!
 |
| 刊登時間:2006-05-25 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
比人屈,,,,,,佢真係好乞人憎,,,,,,,,,,,,,,,,  |
|
今日我上中史堂比人集名
,,,,,,我係有傾計
,,,抵罰!!早上鄭子聰集左鄭明俊個名,,,,,我已經叫左佢唔好派報紙嫁啦,佢又唔聽我
講
,,咁我同鄭子聰都認為佢係應集,,,,,,阿鄭明俊又係到屈我話我叫佢派報紙,,,,跟住佢又係到哭,,,,,,,搞到好似我同鄭子聰唔arm
咁.

之後轉堂時集左邱詠熙同朱冀丞名,,,,,佢地話報仇,,,,,咁佢地真係講野嗎
,,,,,如果佢地講野而我又唔集名,,咁又對其他同學唔公平
,,,,,,,,,,咁我may又佢講,,,邱詠熙係到嗦擺梁德忠,,,佢叫邱詠熙擦左朱冀丞個名
,,,,(因為邱詠熙同朱冀丞放學去玩),如果梁德忠真係咁做,,我一定會告佢
!!!!其實,,,我真係有d唔想做班長.......多次比人屈,,,,同miss講又冇反應,,,,,,真係唔知點呀
!!!
 |
| 刊登時間:2006-05-23 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 21 日 星期日  |
| ......∼∼ |
|
幾日冇打日記Lu......,,我張枱換左盞燈,,,之前果盞消左個燈泡,,,搞到幾日都冇燈用
......
童軍果到終於都比番個章我Lu....音樂章
,,,,,,我成為首位中一童軍獲考章呀
,.....我依家開始溫書Lu....首先溫中史先,,,,,,
依家上差不多訓覺Lu.......88

 |
| 刊登時間:2006-05-21 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 18 日 星期四  |
聖經故事入左圍~~  |
|
今日終於都冇遲到啦,,,English 堂去MMLC上堂,,,,超無聊
,,,,無喇喇係到又話用computer 作文,,,你話係咪好無聊
,,,,之後個Miss都要print出黎嫁喇!!!多此一舉
!食完飯之後集隊,,,,,Brother John 同我講,,,,,話我聖經故事入左圍
!!,,我都唔知講咩都可以排第5(個人認為),,,,,我唔係串咀,,,,,,但真係點會入到圍,,,我係MMLC錄左2次音,,,,但我見1A班D人好認真,,,錄音錄左好多次,,,,,,,我只係錄左2次,,,,,,!
!!!錄音完左之後,,我不斷講「我唔得...我唔得....」點知最後攞左第5..,,,,...!

食完之後係咁改朱冀丞花名,,,,我同邱詠熙同吳俊朗都係到笑到肚痛
,,,,,係到改 日本城,又一成,奧海城,新之城等等......真係好好笑呀......!!

明天要個果清潔衛生常識問答比賽,,,,!!!!!!!!

 |
| 刊登時間:2006-05-18 05:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|