DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 3
累積人氣: 3348
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天


好痛呀 呆滯

琴日同司徒番學校打波.......輸左做掌上壓.......我做咗好多吓........我依家個膊頭同手臂好痛!!!!!累到死左

星期六番童軍搬竹

星期日同朱建文打籃球

星期一同daddy踩單車

星期二(琴日)同司徒打籃球+打乒乓球+做上壓

唔累有鬼!

                               

刊登時間:2006-08-30 01:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天


過去一年

快到9月1日啦,一個學期嘅生涯就開始了!!

我被編到d班.......原來我的成績是十分差的!!!每天都很沮喪!!!沒有心機上課!!!我在1d班裹認識了很多朋友......有些是好人的....亦有些是非常串咀的!!miss lee選我做1d班班長....我非常樂意!!但經常受老師嘅氣....非常難受.......我有嘗試過放棄選擇唔做班長!!!但得到家人嘅安慰.....我還繼續做去....到了選班長的時候....我得到28票...能夠繼續連任!!我非常雀躍....原來同學是支持我的!!!派成績表嘅時候....想不到自己考到了這個名次!!這個名次是我夢寐以求的.........我能夠去到a班!!!我將來要更努力才能夠更進一步!!

9 月1日..........................是一個學期開始.....................又認識過新的同學

                               

刊登時間:2006-08-29 02:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 28 日  星期一   晴天


cycling 開心

今日同daddy去踩單車....成日都有過雲雨....我地2點幾踩到4點幾....好累

                               

刊登時間:2006-08-28 06:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天


考到音樂同宗教章啦!!!好開心!!期待左好耐!!!!!!!!!!!!!!

今日番童軍,,原來番去係做姑尼......悶到想死.....d隊長隊副去閞會!!我地就要去執竹.....因為scout room裝修咗....d竹放哂走廊.....冇人執!!!咁阿sir未叫我地去執囉!!!好累呀.....d竹又重喎11簡直係攞命!!我考到音樂章同埋宗教章!!!閞心

音樂章                          宗教章

                               

刊登時間:2006-08-26 11:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天


木笛試 驚訝

今日去葵芳恆景商場韻峰琴行考木笛試.........我諗Pass掛!!!果考官可能係short short 地!! 佢問我咩G minor slur,,,,,,e果根本未學過!!!仲有,,又叫我吹chromatic scalesF major!!!話我都未學過!!!我諗個考官可能係睇錯!!我考嘅係木笛3級!!佢可能睇咗鋼琴3級,,,因為鋼琴3級先有G minorchromatic scales F major!!最後我同miss講,,,,之後果翻譯同考官講!!!之後,,,個考官同我講:「Don't worry!!」!!我諗scales果part唔會唔合格掛!!仲有7日就到9月1,,,,,期待

                               

刊登時間:2006-08-25 06:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]