DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 12
累積人氣: 3343
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 24 日  星期四   晴天


明天考笛lu

我聽日考木童笛lu!!ABRSM(皇家音樂學院),,係葵芳恆景商場,,都唔知有個咁嘅商場!!!驚驚呀!!Tower Hill 我驚最尾果到吹錯!!! 仲有,,,,E minor個B驚會吹錯!!!仲有仲有,,,,Chromatic Scales 嘅slur又會吹錯同埋會搞到好亂!!!我諗會合格掛!!仲有8日就到9月1啦!!!好快同好想知道我去咩班!!!!我諗A掛??!!原來摩菇去左安柱!!勁啦!!摩菇係我小學同學,佢細我一年!!!

                               

刊登時間:2006-08-24 08:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


做完homework lu 開心

琴日去買校服,之後去行,點知見到小豬^^之後同媽咪,哥去Pizza HutPizza!!Yummy!!

我做哂d功課lu,連Maths都做埋,不過有幾條冇做!! 中文睇果本咁嘅<西遊記>,睇左n咁多次!!不過係好耐之前^^,我見d人睇果本好厚!我睇果本超薄!!English簡直淺爆,本暑期作業根本就唔係f.1嘅程度!!!!Book Report做 3篇丫嗎!!d人打電話黎問我係做3篇定4篇喎??你話呢??d人見到4頁就以為做4個,果到寫「Select 3 books from the reading list and write a book report on each」!!選3本!!!!仲有!d人問我係唔係一定要係果張書單果到選3本??「These are the suggested titles only. You can also choose the books which you are interested andsuitable for your level.」人地都寫明係These are the suggested titles only!!只係建議!!

                               

刊登時間:2006-08-23 03:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天


考到2個藍色嘅章! 開心

今日番童軍,2點正集隊,我1點10番到去,竟然,我眼見嘅只有陳璟銘,陳鍵銘,文仔禮同我!!之後到1點11,見到李卓文!!d人係冇時間觀念嫁!!!!

之後,周公升旗,好好笑,個個都係到笑,真係好好好好好好笑呀!!!!!佢果種怠慢嘅態度真係好好笑!!!!升完旗後,又玩摩斯密碼,要用電筒哨子考!!我上次用咗電筒,今次就要用哨子,得我同鄭明俊帶炸!!頂!我要同佢一組呀!!!通訊章得我同果個死人鄭明俊考到!觀察章好似好多人考到!!!

我覺得鄭明俊e條仆街真係好乞人憎!!!講佢d野你聽!迪爺話要紙巾,之後璟銘比佢,攞完之後,佢放係枱面,之後條仆街鄭明俊就係到攞我包紙巾當in踢!!仆佢個街!!包紙巾仲要係tempo黎嫁!!屌尻佢!!!之後,我飛隻模型飛機,飛完之後,佢仲要係到飛喎!!隻飛機又唔係佢,係我嘅!!佢冇問我就私自攞左去!!冇d禮貌!!仲要搞到個機頭跌凹左呀!!!好想打柒佢!!!

p.s.e篇文章涉及不當詞語,,我好想發洩出黎!!希望你地原諒

                               

刊登時間:2006-08-19 08:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


戀愛初哥 開心

hello!今日番去上英文補習班,今日完lu,好野^^d人好似好憎我咁,話我成日搭哂d問題!!!你地有舉手,我都有,不過係miss嘅問題,係miss叫我搭,又唔係我嘅錯!!係miss唔叫你嗎!!!!!一開頭係我地果組領先,我地有16分!之後又比許仕張佢地反超前!!梁偉傑又係到話我成日搭哂d問題!!!好唔開心!!!最後嘅總分係32,第二,許仕張果組就34,差2分炸!!!!梗係啦!平均每組有4人,我地都係有4人,不過郭子揚成日都唔番,佢番左2堂炸,仲要2堂都遲到!!得番3個人:Alex , Pong and me!佢地都唔答問題,得我一個答!點夠人地黎呀!!!人地人多勢仲,我地???4分5裂!~!我無啦啦比人調左去前面!!搞錯!!梗係輸啦!!

d friend同我反哂面,之後得番我唯一嘅好朋友--朱建文!!佢成日都鼓勵我!!佢今日上8:30-10:30果堂,,,我話想睇戲,,佢就等到我12:45,好多謝佢!!我地放左學第一時間就去買keyboardmouse,因為我果個壞左!!!之後就去葵芳睇戲----戀愛初哥---幾好睇丫!!不過個果結局有d無里頭,,,岩岩上畫!!大家可以去睇下

我的偶像:stephy,alex and justin

                               

刊登時間:2006-08-18 05:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天


新書 無奈

今朝同daddy去飲茶,之後我就番左學校拎書,我10點3個字就番到去!!佢10點半先派書,咁我未睇肥炳,楊康陳冠宇踢波!!!
到10點半lu~~我就去拎書,之後就梗係check書啦!!!嗯!齊哂!!之後我睇去有冇缺頁,我係數學書2A果到見多左本溫習手冊,,,如果我唔講,我就有2本lu!!^^(其實要咁多黎係冇用嫁!!!)

之後我就搭巴士番屋企,我原本諗住搭31,因為可以遊車河^^,我去到車站,岩岩走左架31,咁有架235,咁未上囉!!!我上到車,坐留下果層,我拎住2袋書!!!超重!!!番到屋企,我有3隻手指內出血,真嫁!!唔係講笑,,,但係唔痛lo!!

                               

刊登時間:2006-08-17 09:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]