| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 24 日 星期四  |
| 明天考笛lu |
|
我聽日考木童笛lu !!ABRSM(皇家音樂學院),,係葵芳咩恆景商場 ,,都唔知有個咁嘅商場 !!!驚驚呀 !!Tower Hill 我驚最尾果到吹錯 !!! 仲有,,,,E minor個B驚會吹錯!!!仲有仲有,,,,Chromatic Scales 嘅slur又會吹錯同埋會搞到好亂 !!!我諗會合格掛 !!仲有8日就到9月1啦!!!好快同好想知道我去咩班 !!!!我諗A掛 ??!!原來摩菇去左安柱!!勁啦!!摩菇係我小學同學,佢細我一年 !!!
 |
| 刊登時間:2006-08-24 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 23 日 星期三  |
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
考到2個藍色嘅章!  |
|
今日番童軍,2點正集隊,我1點10番到去,竟然,我眼見嘅只有陳璟銘,陳鍵銘,文仔禮同我 !!之後到1點11,見到李卓文!!d人係冇時間觀念嫁 !!!!
之後,周公升旗,好好笑 ,個個都係到笑 ,真係好好好好好好笑呀 !!!!!佢果種怠慢嘅態度真係好好笑 !!!!升完旗後,又玩摩斯密碼,要用電筒同哨子考!!我上次用咗電筒,今次就要用哨子 ,得我同鄭明俊帶炸 !!頂!我要同佢一組呀 !!!通訊章得我同果個死人鄭明俊考到!觀察章好似好多人考到!!!
我覺得鄭明俊e條仆街真係好乞人憎!!!講佢d野你聽!迪爺話要紙巾,之後璟銘比佢,攞完之後,佢放係枱面,之後條仆街鄭明俊就係到攞我包紙巾當in踢!!仆佢個街!!包紙巾仲要係tempo黎嫁!!屌尻佢!!!之後,我飛隻模型飛機,飛完之後,佢仲要係到飛喎!!隻飛機又唔係佢,係我嘅!!佢冇問我就私自攞左去!!冇d禮貌!!仲要搞到個機頭跌凹左呀!!!好想打柒佢!!!
p.s.e篇文章涉及不當詞語,,我好想發洩出黎!!希望你地原諒
 |
| 刊登時間:2006-08-19 08:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 18 日 星期五  |
戀愛初哥  |
|
hello!今日番去上英文補習班,今日完lu,好野 ^^d人好似好憎我咁,話我成日搭哂d問題 !!!你地有舉手,我都有,不過係miss嘅問題,係miss叫我搭,又唔係我嘅錯 !!係miss唔叫你嗎!!!!!一開頭係我地果組領先,我地有16分!之後又比許仕張佢地反超前 !!梁偉傑又係到話我成日搭哂d問題 !!!好唔開心 !!!最後嘅總分係32,第二,許仕張果組就34,差2分炸!!!!梗係啦!平均每組有4人,我地都係有4人,不過郭子揚成日都唔番,佢番左2堂炸,仲要2堂都遲到!!得番3個人:Alex , Pong and me!佢地都唔答問題,得我一個答!點夠人地黎呀!!!人地人多勢仲,我地??? 4分5裂!~!我無啦啦比人調左去前面!!搞錯!!梗係輸啦 !!
d friend同我反哂面,之後得番我唯一嘅好朋友--朱建文!!佢成日都鼓勵我 !!佢今日上8:30-10:30果堂,,,我話想睇戲,,佢就等到我12:45,好多謝佢!!我地放左學第一時間就去買keyboard同mouse,因為我果個壞左!!!之後就去葵芳睇戲----戀愛初哥---幾好睇丫!!不過個果結局有d無里頭,,,岩岩上畫!!大家可以去睇下
我的偶像:stephy,alex and justin
 |
| 刊登時間:2006-08-18 05:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
新書  |
|
今朝同daddy去飲茶,之後我就番左學校拎書,我10點3個字就番到去 !!佢10點半先派書,咁我未睇肥炳,楊康同陳冠宇踢波 !!!
到10點半lu~~我就去拎書,之後就梗係check書啦 !!!嗯!齊哂 !!之後我睇去有冇缺頁 ,我係數學書2A果到見多左本溫習手冊,,,如果我唔講,我就有2本lu !!^^(其實要咁多黎係冇用嫁 !!!)
之後我就搭巴士番屋企,我原本諗住搭31,因為可以遊車河 ^^,我去到車站,岩岩走左架31,咁有架235,咁未上囉!!!我上到車,坐留下果層,我拎住2袋書!!!超重 !!!番到屋企,我有3隻手指內出血 ,真嫁!!唔係講笑,,,但係唔痛lo !!
 |
| 刊登時間:2006-08-17 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 42 | »
|