| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 4 日 星期二  |
| 天籟琴音4出左啦! |
|
7月4日,,,<天籟琴音4>出左啦 !依本係一本琴書。
今日我到沙田瀝源嘅樂昇平琴行到買天籟琴音4,,點解我要去到果到買 ?因為果到係首批限量版$85 ,,,買晒嘅話要等到7月7日
仙可以到各大書局購買 !!!仲要係$99,,,貴成大約$15,,,梗係依家買啦 !!!我買完琴書之後,,就左去無印良品買2枝筆+1包棉花
糖。好味 !!跟住走左去通利又買多本琴書(依本係老師叫我買嘅)→書名係Chopin Waltzes(蕭邦),,ABRSM(皇家音樂學院)出
版,,好貴呀
之後搭火車出左去大角咀飲茶~之後番左屋企Lu ....
 |
| 刊登時間:2006-07-04 06:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
睇戲  |
|
今日我同麥雞去左葵芳睇戲 ,,佢係咁比我,,搞到個電話成日響!!!我地完本睇「新紮師妹3」 ,,但我想睇.,,佢話聽d人講話唔好
,,,咁我地最後睇左「四條腿.拯救隊」 !!幾好笑, ,,,d動畫,,,做得好似!!個故事係講:有個叫RJ嘅小動物,,佢整唔見晒熊忍嘅食
物,,,要求佢要星期內把食物歸回原位,,,咁佢行下行下,,走左落去個森林果到,,點知有成班昆蟲係到,,冬眠緊,,,醒後,,,發現有座牆,,可
以通往人類嘅世界,,,咁RJ見到好多野食,,,諗住偷比熊忍,,,之後有好多好笑嘅野,,自己睇!!
 |
| 刊登時間:2006-06-30 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 29 日 星期四  |
yes!!派卷  |
|
琴日+今日都派卷,,,哈!等我依家公報成績啦 !!
中文一卷:76分----幾好啦 !!
中文二卷:55----大意,,,錯埋晒d無聊野!
英文一卷(作文):54----差!有 小小離題 !!~
英文二卷(詞語+tense):65----同上次一樣,,改錯字果到錯到好離譜,,岩得3/10
英文三卷(聆聽+閱讀理解):聆聽:54/90,,閱讀理解:44/67..幾好啦 !
數學一卷:62---普通啦,,又係錯埋d大意野
數學二卷:54----緊緊合格,,差 !!!
綜合科學:64----馬馬啦 !
中史:83----全班最高分 T_T
歷史:85分,哈哈,,我平時分攞28/30呀^^,又係全班最高呀
地理:原本74分,,miss hui 話有10分係project分--我地果組攞9分!!
=83,,又係全班最高!!=0=
聖經:75分,,同上年份卷一樣 !!
普通話:67分
音樂:91分....嘩....好高分呀
美術:77分,,,都幾好丫
點呀,,大家估下我d成績去到邊班?A`B`C`D
 |
| 刊登時間:2006-06-29 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 27 日 星期二  |
Swimming+cycling  |
|
今日同梁伯''張嘉倫(終於記得佢個名 )''黎子建去城門谷游泳池游水,事關太熱lu ..,,,好冷呀d水 ,,開頭我同梁伯去室內泳池
游一陣,,之後出左去室外游池到游 ,,,跟住我地又入番去 ,,一落水,,勁冷 ,..不能形容 !!我地入番去見到張嘉倫&黎子建
,,,我地係到游,月游就月多人 ,,迫到死 !!聽日daddy放假,,佢話教我踩單車 ,,我到依家仲未識踩呀 !!所以聽日去學!!
 |
| 刊登時間:2006-06-27 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 25 日 星期日  |
又swimming啦  |
|
今天好熱熱熱熱.....熱,....熱.....熱熱熱熱呀 !!
so去左游水,,約左梁伯 ,我係梨木道巴士站等佢,,,等左勁耐 ,,咁我又冇帶電話,,,我唔耐煩未番屋企攞電話 ,,點知行過一間文
具店,,入去借電話 ,,我同梁伯講,,話係梨木道果個站落車,,,,點知佢係昌榮路果到落(前一個站),,,,,佢話自己行過去泳池 ,,咁我
未都係自己行過去囉 !
入到泳池,,,勁多人坐係池邊果到唔知做乜 !!圍左晒!咁我地未落水游囉,,嘩!d水勁熱呀 ,,果池又細喎,,,根本游唔到!!游一陣,又
撞到人 ,,唉,,不知所措* *
番到屋企,,check下個電話,,有11個未接來電 ,,有9個係梁伯打黎,,未試個有咁多未接來電* *
 |
| 刊登時間:2006-06-25 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 42 | »
|