DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 4
累積人氣: 3335
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天


天籟琴音4出左啦!

7月4日,,,<天籟琴音4>出左啦!依本係一本琴書。

今日我到沙田瀝源樂昇平琴行到買天籟琴音4,,點解我要去到果到買?因為果到係首批限量版$85,,,買晒嘅話要等到7月7日

仙可以到各大書局購買!!!仲要係$99,,,貴成大約$15,,,梗係依家買啦!!!我買完琴書之後,,就左去無印良品買2枝筆+1包棉花

糖。好味!!跟住走左去通利又買多本琴書(依本係老師叫我買嘅)→書名係Chopin Waltzes(蕭邦),,ABRSM(皇家音樂學院)出

版,,好貴呀

之後搭火車出左去大角咀飲茶~之後番左屋企Lu ....

                               

刊登時間:2006-07-04 06:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天


睇戲 開心

今日我同麥雞去左葵芳睇戲,,佢係咁比我,,搞到個電話成日響!!!我地完本睇「新紮師妹3,,但我想睇.,,佢話聽d人講話唔好

,,,咁我地最後睇左「四條腿.拯救隊!!幾好笑,,,,d動畫,,,做得好似!!個故事係講:有個叫RJ嘅小動物,,佢整唔見晒熊忍嘅食

物,,,要求佢要星期內把食物歸回原位,,,咁佢行下行下,,走左落去個森林果到,,點知有成班昆蟲係到,,冬眠緊,,,醒後,,,發現有座牆,,可

以通往人類嘅世界,,,咁RJ見到好多野食,,,諗住偷比熊忍,,,之後有好多好笑嘅野,,自己睇!!

                               

刊登時間:2006-06-30 10:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 29 日  星期四   陰天


yes!!派卷 愉快

琴日+今日都派卷,,,哈!等我依家公報成績啦!!

中文一:76分----幾好啦!!
中文二卷:55----大意,,,錯埋晒d無聊野!

英文一卷(作文):54----差!有 小小離題!!~
英文二卷(詞語+tense):65----同上次一樣,,改錯字果到錯到好離譜,,岩得3/10
英文三卷(聆聽+閱讀理解):聆聽:54/90,,閱讀理解:44/67..幾好啦!

數學一卷:62---普通啦,,又係錯埋d大意野
數學二卷:54----緊緊合格,,差!!!

綜合科學:64----馬馬啦!

中史:83----全班最高分T_T

歷史:85分,哈哈,,我平時分攞28/30呀^^,又係全班最高呀

地理:原本74分,,miss hui 話有10分係project分--我地果組攞9分!!
      =83,,又係全班最高!!=0=

聖經:75分,,同上年份卷一樣!!

普通話:67分

音樂:91分....嘩....好高分呀

美術:77分,,,都幾好丫

點呀,,大家估下我d成績去到邊班?A`B`C`D

 

                               

刊登時間:2006-06-29 10:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


Swimming+cycling 驚訝

今日同梁伯''張嘉倫(終於記得佢個名)''黎子建城門谷游泳池游水,事關太熱lu..,,,好冷呀d水,,開頭我同梁伯室內泳池

游一陣,,之後出左去室外游池到游,,,跟住我地又入番去,,一落水,,勁冷,..不能形容!!我地入番去見到張嘉倫&黎子建

,,,我地係到游,月游就月多人,,迫到死!!聽日daddy放假,,佢話教我踩單車,,我到依家仲未識踩呀!!所以聽日去學!!

                               

刊登時間:2006-06-27 10:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天


又swimming啦 愉快

今天好熱熱熱熱.....熱,....熱.....熱熱熱熱呀!!

so去左游水,,約左梁伯,我係梨木道巴士站等佢,,,等左勁耐,,咁我又冇帶電話,,,我唔耐煩未番屋企攞電話,,點知行過一間

具店,,入去借電話,,我同梁伯講,,話係梨木道果個站落車,,,,點知佢係昌榮路果到落(前一個站),,,,,佢話自己行過去泳池,,咁我

未都係自己行過去囉!

入到泳池,,,勁多人坐係池邊果到唔知做乜!!圍左晒!咁我地未落水游囉,,嘩!d水勁熱呀,,果池又細喎,,,根本游唔到!!游一陣,又

撞到人,,唉,,不知所措**

番到屋企,,check下個電話,,有11個未接來電,,有9個係梁伯打黎,,未試個有咁多未接來電**

                               

刊登時間:2006-06-25 10:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]