DeViL__LoVe            
                                      Future and Future
]..+╯那`|!°◆ |* 一句的絕交︴令我心淡*┘
 
matthew1204
暱稱: DeViL__LoVe
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用blog了~
儲錢...
unhappy camp
我不過....痛哭了
好忙
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Rupert-Music
xange教室
協和小學下午校
荃灣聖芳濟中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 121
今日人氣: 10
累積人氣: 3341
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 16 日  星期日   晴天


火滾 開心

sorry呀各位....好多日都冇打日記....唔好意思!日記人破到400 Lu....多謝大家支持!!!

講番我表弟啦....劉皇發中學收咗佢.....依間中學係band2 0既中學...校風都ok啦!!!最緊要係岩我表弟嗎...^^佢同我講...見完果時...有個miss話星期五(in果日係星期四)有通知.....但係佢又話....之前果個人要成星期一仙有通知.....跟住佢番到屋企...唔夠一粒鐘就同我表弟講話收咗佢.....佢開心到爆....電視新聞都買依間學校好多人入...waka但表弟話...如果我學校in佢....佢都會去in...如果我學校收佢...佢話會讀我果間^^

琴日...星期六...番童軍...原來琴日係教攝影...影左好多相....散水...番到屋企....scout打電話黎...叫我聽日番學校...serve...果d咩中一學生活動。

今日好唔開心....一朝早成6點幾就要起身....之後落街成粥...跟住就番咗學校....見到成班新生同家長....勁多人...d人又堆晒係走廊...隊長又要我企係4樓...因為班人要去PES(體育活動中心)....之後4樓果到寫住5樓(4th floor)即係4樓...d人見到就係到問...我就解釋:「依到所指0既4樓係舊翼....而PES係新翼五樓...即係要上多一層」點知....個個都係到問..講到冇晒口水....完.....跟住d人上到去...又唔入去企晒係門口到..又唔入去....d人問我...究竟上到去之後係轉左/轉右...我發覺d人係盲...一邊係班房...一邊係PES...咁PES門口都有寫住PES/體育活動中心....就算唔識睇英文..都有中文啦...D人真係....斷故都唔係班房啦~!

番到屋企...哥哥訓緊覺...佢琴日番完夜...我番黎...入房...平時我一踢對門好細力都山唔到....今日我一踢..就勁大聲..跟住Daddy就掌摑我...話我特登...我都冇心嫁...我點知今日對門咁喎...哥哥又訓我張床...有冇搞錯呀...之後我用電腦又話特登...我冇野好講囉.....睇電視又話嘈住你...彈琴又話嘈住你...用電腦又話燦住你...咁你想點呀..做乜都唔得...佢頂唔順咁咪訓daddy mummy間房囉!!火滾!!!

 

                               

刊登時間:2006-07-16 02:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 11 日  星期二   雨天


派成績表 開心

今朝差唔多番到學校(仲有一兩條街到)...竟然下起雨.....我雖然有傘....但咁大雨...等陣先行。最後一日番學到落雨...!!!倒霉!!原本今日嘅程序係排隊校長講話頒獎派成績表。落雨....搞到要:自行上課室看不到校長講話在課室內頒派成績表!

今年我終於有2張係學校頒比我嘅獎...閱讀優異獎,,中文演講比賽季軍...&...咩功課輔導班嘅進步起過10名獎....今年我總共收到$50獎券...$20麥當奴美食卷!!!我報告下成績先啦!!Miss Lee話我同上學期考試比...進左廿幾名....由51去到29....!
一測:57/170...一考:51/170....二測:46/169....二考:29/169!!嘩!我落左唔少嘅努力...才得到今日嘅成果....所謂「一分耕耘.,一分收獲」就是這意思

今日係小六放榜....我表弟派左去潮公(港九潮州公會中學)依間學校係旺角...好近我表弟嘅屋企...但依間學校好差!!!跟住佢去左3間學校做後備生...包括:基督教香港信義會信義中學(Band2....係旺角).....荃灣聖芳濟中學(我校)...&...迦密愛禮信中學(Band1-2..)

希望佢入到以上的一間....我同佢見完迦密愛禮信中學...1個鍾後...佢就叫表弟明天8:45A.M.面試....咁快嘅

                               

刊登時間:2006-07-11 10:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 10 日  星期一   雨天


好累呀 不安

昨天睇波睇到5點仙訓....今朝成12點仙起身(少有呀).....如果聽日都係咁遲起身....就大獲喇!!!!

因為我聽日派成績表.....

                               

刊登時間:2006-07-10 04:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 9 日  星期日   陰天


Cycling 開心

早上需然有雨....但下午冇雨....所以daddy帶我去新單車公園踏單車.....新單車公園大水坑果到.....我地搭46x到大圍火車站...再搭馬鐵大水坑站落車...步行約5-10分鐘便到.....舊單車係位於大圍...但由於要建築新嘅樓宇......所以便往大水坑

我地去到大圍火車站...我地唔清楚新單車公園是否位於大水坑....咁我地問了車站嘅職員....點知....佢打去上台問下...之後佢竟然話「冇」...因為我daddy嘅同事話新單車公園好似係位於大水坑....而佢又唔係好清楚(因為佢2年前去過)...咁所以我地問就清楚。

我地去到單車公園.....租左一架單車學...爸爸從旁教導....踩踩下就識喇..好開心呀...終於到識踩lu...公園中間有個「障礙區」...果到好多彎...因早上下雨...所以彎位果到有水...我轉彎唔好轉得好好...所以踩左落水...濕曬....真倒霉!!!

走啦...我地搭番馬鐵去番大圍....我好肚餓...去大快活食野...d咖喱角好好食呀....晚上...我’daddy’哥哥同媽咪出左去大角咀同姨媽食飯...食完飯..番屋企...等到2點鍾睇意大利對法國...施丹都癡線...無喇喇攞個頭去撞人...搞到要紅牌出場...令到法國隊士氣低下....唉...

講真..我未試個成5點仙訓覺.....^^

                               

刊登時間:2006-07-10 04:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 7 日  星期五   陰天


試後活動 愉快

今日朝早8:00番到學校.........之前......我報名參加.....乒乓球.....哎.....學校搞埋晒D活動唔係籃球足球..再唔係就....乒乓

.....成日都唔搞羽毛球...咁未碧住玩乒乓球 原來係超正,,,有冷氣涼...留下係足球比賽....果到風都無適...一個字...

慘..PES余sir&羅sir.....余sir負責讀入圍果d人名..果到大...所以有回音.....又讀到不知所謂.原本佢話咩...柯偉康...5號

枱..跟住我出去問.潘偉康定係柯偉豪呀.....因為柯偉豪好勁....所以成日比余sir..果個余sir依然係讀柯偉

之後......佢話唔比聽歌&玩電話..吳俊朗係到傾緊電話...楊子杰又唔醒目...又唔摭住......點知羅sir巡緊....佢仲係到傾...

羅sir行到埋黎仙收線..羅sir個樣超好笑

走人...10點幾.... 籃球+足球都未放....原本係12點幾先放......跟住有班人又跟住我哋走...佢地係足球既!等我番去報串.....佢哋

就大獲

                               

刊登時間:2006-07-07 04:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]